Ga naar inhoud

Welke dokter bij diana gabriels


Aanbevolen berichten

Hay! 

 

Ik wil op consult gaan bij diana gabriels voor een wissel.. Heb nu mentor 400cc 

Is er iemand die weet welke dokter bij die praktijk goed is en wie "grote" wissels doet.. Want ik zou graag motiva corsee 600 of 650 in die richting willen.. 

Liever niet bij gabrietz hahah

Liefs ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Rowie zei:

Ik vind Hupkens een hele fijne chirurg.

Hij kijkt goed naar wat er bij je lichaam past en de mijne vind ik echt prachtig geworden ?

Jaa maar ik wil dus vooral niet dat het bij mijn lichaam past.. Ahhah ? het mag allemaal wel wat nepper eruit zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-7-2019 om 08:15, Rowie zei:

Ik vind Hupkens een hele fijne chirurg.

Hij kijkt goed naar wat er bij je lichaam past en de mijne vind ik echt prachtig geworden ?

Ha! Sorry toch op consult geweest bij hupkens.. Zonder wat te zeggen raadde hij mij motiva 825cc corse aan.. Tjaa past dat dan volgens hem het beste bij mij? Ik ga trouwens wel door hem geopereerd worden.. 

 

Dus ik zeg sorry voor mijn reactie op mijn vorige bericht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pretpakket_ zei:

Ha! Sorry toch op consult geweest bij hupkens.. Zonder wat te zeggen raadde hij mij motiva 825cc corse aan.. Tjaa past dat dan volgens hem het beste bij mij? Ik ga trouwens wel door hem geopereerd worden.. 

 

Dus ik zeg sorry voor mijn reactie op mijn vorige bericht ?

Hupkens is wel van een 'natuurlijk' resultaat en kijkt naar wat het beste bij je past en wat kan! Hij kijkt naar je borstbreedte etc. Aan de de hand daarvan adviseert hij wat past en mooi is.

 

Wat vind je zelf van de maat?

 

Hupkens is een kundige en fijne arts. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Pretpakket_ zei:

@Rowie het lijkt mij mega groot! Hahaha

Ik ga binnenkort even een consult inplannen waar ik kan passen want dat kon ik niet vandaag.. Dan moet ik even goed alle maten bekijken zodat ik er een beeld bij heb.. 

 

Je kunt thuis ook zakjes vullen met rijst en dan 825 gram per zakje.

Zo heb je ook een beeld!

 

Maar het klinkt wel groot, maar denk dat het reuze meevalt uiteindelijk. Hupkens is niet van de 'ballen'. Dat zegt ie zelf ? 

Dus het zal wel echt bij je lichaam passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pretpakket_ Als je dan inderdaad kunt kiezen welke arts zou ik ook voor Hupkens gaan, zelf geen ervaring mee maar hoor over hem veel goede dingen. Ben zelf 9 juli door Nio geopereerd hij is een kei in het maken van grote borsten! Heb 750cc eurosiliconen gekregen is volgens mij niet te vergelijken met de 825cc van motiva, eurosilicone is minder breed met meer projectie terwijl de motiva weer breder is als me niet vergis? Kan je toevoegen aan mijn album als je wilt dat je beeld krijgt hoe eruit ziet aantal cc zegt niet zoveel valt bij iedereen anders uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Pretpakket_ Als je dan inderdaad kunt kiezen welke arts zou ik ook voor Hupkens gaan, zelf geen ervaring mee maar hoor over hem veel goede dingen. Ben zelf 9 juli door Nio geopereerd hij is een kei in het maken van grote borsten! Heb 750cc eurosiliconen gekregen is volgens mij niet te vergelijken met de 825cc van motiva, eurosilicone is minder breed met meer projectie terwijl de motiva weer breder is als me niet vergis? Kan je toevoegen aan mijn album als je wilt dat je beeld krijgt hoe eruit ziet aantal cc zegt niet zoveel valt bij iedereen anders uit?

Hee mop,! 

Ja toevoegen mag altijd, ben wel benieuwd ja.. 

Vond hem idd een relaxte man en lees ook veel over hem.. 

Ga ook nog bij nio op consult, gewoon voor de zekerheid.. 

 

Liefss 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Pretpakket_ Als je dan inderdaad kunt kiezen welke arts zou ik ook voor Hupkens gaan, zelf geen ervaring mee maar hoor over hem veel goede dingen. Ben zelf 9 juli door Nio geopereerd hij is een kei in het maken van grote borsten! Heb 750cc eurosiliconen gekregen is volgens mij niet te vergelijken met de 825cc van motiva, eurosilicone is minder breed met meer projectie terwijl de motiva weer breder is als me niet vergis? Kan je toevoegen aan mijn album als je wilt dat je beeld krijgt hoe eruit ziet aantal cc zegt niet zoveel valt bij iedereen anders uit?

Zal ik ze voor de lol even met elkaar vergelijken? :P

750 eurosilicone is 13,5 cm breed met 7,4 cm projectie
825 Motiva is 14 cm breed met 7,2 cm projectie
Dus eigenlijk, als jullie postuur en voorsituatie gelijk is, krijgen jullie ongeveer dezelfde boobs ;) 
De een met 750 en de ander met 825 en dan scheelt het een halve cm in de breedte en 0,2 (2 mm, dus heel weinig!!) in het volume naar voren.

Dit was het weeeeeeer, tot de volgende keeeeeeeeeeeer hihi

 

xxx BB
 

  • Like 3
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@best_boobie Als je wou niet hadden he, weet je dit trouwens allemaal uit je hoofd haha?! 

Alles wat ik weet over implantaten heb ik van jou geleerd hihi dus je doet je naam wel eer aan ?

:45: Leuke zinsopbouw :P 

Nee ik weet dat niet precies uit mijn hoofd, maar toen ik het berichtje zag, dacht ik wel: hm.. volgens mij zitten die maten niet heel ver van elkaar af. Dus toen ben ik het gaan opzoeken en idd, ze zaten redelijk dicht bij elkaar :P 

Dat is lief hihi :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, best_boobie zei:

:45: Leuke zinsopbouw  

Nee ik weet dat niet precies uit mijn hoofd, maar toen ik het berichtje zag, dacht ik wel: hm.. volgens mij zitten die maten niet heel ver van elkaar af. Dus toen ben ik het gaan opzoeken en idd, ze zaten redelijk dicht bij elkaar  

Dat is lief hihi :53: 

Oepsie ja je snapt wat bedoel toch zie een spelfout haha, komt door laatste beetje narcose nog in me lichaam denk ik ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.