Ga naar inhoud

CJ.B : 1 augustus 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

Ik ben weer aan t rond neusen hier, want ik ga voor een wissel.

7 jaar geleden heb ik een vergroting gehad van 500cc bij Dr. Van Onselen en ik moet zeggen ze zijn prachtig. Eigenlijk wil ik ze ook alleen maar groter als ze net zo prachtig blijven en dat weet je nooit natuurlijk. De operatie staat gepland voor 1 augustus 925cc.

Maar ik heb zo nu en dan last van koudwatervrees. Je weet wat je heb je weet niet wat je krijgt.

Ik sport veel en ik heb sterk ontwikkelde borstspieren, kan ik dat tot aan de operatie blijven doen of is t beter nu maar alvast even niet te trainen.

En hoe zit t met de pijnstillers, krijg je een recept? Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste 3 dagen na de bv door een hel ben gegaan op de paracetamol.

Ik vind dit een ontzettend moeilijke site maar als ik er uit ben xal ik foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CJ.B Welkom bij de club haha word 9 juli geholpen door Nio, alleen gaat er bij mij bij een borst de borstplooi verlaagd worden dus ben echt benieuwd hoe het nu gaat met de pijn!

Maar zover ik weet krijg je gewoon medicijnen of in iedergeval een recept mee tegen de pijn ook volgens mij ook antibiotica wat ik hier zo lees van meiden die ook bij Nio zijn geweest. 

Voor de pijn ben ik ook eigenlijk best ‘bang’ maar alles voor een goed doel toch?

Misschien is fijn als je je borstspieren even een beetje meer rust geeft, lijkt me wel tenminste. 

Welke soort prothese krijg je? Als zo hoor denk ik de motiva? Krijg zelf de eurosilicone 100% gevuld 750cc ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden niet te groot niet te klein..

Zal je op de hoogte houden ook ivm medicijnen of recepten die je mee krijgt. Succes met aftellen en voor je het weet is het augustus ! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2019 om 08:12, Ellen1997 zei:

@CJ.B Welkom bij de club haha word 9 juli geholpen door Nio, alleen gaat er bij mij bij een borst de borstplooi verlaagd worden dus ben echt benieuwd hoe het nu gaat met de pijn!

Maar zover ik weet krijg je gewoon medicijnen of in iedergeval een recept mee tegen de pijn ook volgens mij ook antibiotica wat ik hier zo lees van meiden die ook bij Nio zijn geweest. 

Voor de pijn ben ik ook eigenlijk best ‘bang’ maar alles voor een goed doel toch?

Misschien is fijn als je je borstspieren even een beetje meer rust geeft, lijkt me wel tenminste. 

Welke soort prothese krijg je? Als zo hoor denk ik de motiva? Krijg zelf de eurosilicone 100% gevuld 750cc ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden niet te groot niet te klein..

Zal je op de hoogte houden ook ivm medicijnen of recepten die je mee krijgt. Succes met aftellen en voor je het weet is het augustus ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii hier met een nieuw lid Assie

Ik heb een vraagje want ik ben een beetje verward wat ik precies moet gaan nemen qua cc of 500 cc of 550 cc en ik las dat jij ook voor de eurocilicone gaat! 

Ik word binnen kort 6 aug geopereerd door dokter Nio, ik ga tot nu toe voor de 550 cc high profile, betekend dit dat aan de bovenkant van je borst ook een bolling zit ? Omdat jij het over 100% gevuld hebt ? 

Ik durf namelijk niet rond te nemen omdat dokter Nio zegt dat deze dan niet bewegen! 

Bij mij worden ze onder de borstspier geplaatst omdat ik een dunne huid heb en je anders de prothese kan gaan zien en voelen. 

Ik heb dus de silicone die een beetje druppel is maar ik ben erg bang dat die niet de juiste bolling, ik heb nu een B75 en borstvoeding gegeven dus het volume is er aan de bovenkant uit :( en wil juist graag die bolling aan de bovenkant en niet straks na een paar jaar moeten wisselen omdat je weer met het volume aan de bovenkant zit wat leeg is ... 

Weet jij wat het beste is wat ik moet nemen ?

Alvast bedankt voor hulp .. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Assie zei:

Hoii hier met een nieuw lid Assie

Ik heb een vraagje want ik ben een beetje verward wat ik precies moet gaan nemen qua cc of 500 cc of 550 cc en ik las dat jij ook voor de eurocilicone gaat! 

Ik word binnen kort 6 aug geopereerd door dokter Nio, ik ga tot nu toe voor de 550 cc high profile, betekend dit dat aan de bovenkant van je borst ook een bolling zit ? Omdat jij het over 100% gevuld hebt ? 

Ik durf namelijk niet rond te nemen omdat dokter Nio zegt dat deze dan niet bewegen! 

Bij mij worden ze onder de borstspier geplaatst omdat ik een dunne huid heb en je anders de prothese kan gaan zien en voelen. 

Ik heb dus de silicone die een beetje druppel is maar ik ben erg bang dat die niet de juiste bolling, ik heb nu een B75 en borstvoeding gegeven dus het volume is er aan de bovenkant uit  en wil juist graag die bolling aan de bovenkant en niet straks na een paar jaar moeten wisselen omdat je weer met het volume aan de bovenkant zit wat leeg is ... 

Weet jij wat het beste is wat ik moet nemen ?

Alvast bedankt voor hulp ..  

 

Boven de 500cc is zover ik weet de 100% gevulde maar als het niet mooi zou worden of onnatuurlijk zou Nio dat echt niet aanraden! En als je heel erg twijfelt kun je eventueel vragen of je telefonisch contact kunt opnemen om je gerust te stellen? Het twijfelen van tevoren is heel normaal heeft iedereen ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2019 om 08:12, Ellen1997 zei:

@CJ.B Welkom bij de club haha word 9 juli geholpen door Nio, alleen gaat er bij mij bij een borst de borstplooi verlaagd worden dus ben echt benieuwd hoe het nu gaat met de pijn!

Maar zover ik weet krijg je gewoon medicijnen of in iedergeval een recept mee tegen de pijn ook volgens mij ook antibiotica wat ik hier zo lees van meiden die ook bij Nio zijn geweest. 

Voor de pijn ben ik ook eigenlijk best ‘bang’ maar alles voor een goed doel toch?

Misschien is fijn als je je borstspieren even een beetje meer rust geeft, lijkt me wel tenminste. 

Welke soort prothese krijg je? Als zo hoor denk ik de motiva? Krijg zelf de eurosilicone 100% gevuld 750cc ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden niet te groot niet te klein..

Zal je op de hoogte houden ook ivm medicijnen of recepten die je mee krijgt. Succes met aftellen en voor je het weet is het augustus ! 

Wat is dat wat je gaat doen? Borstplooi verlagen? Fijn dat je het wil laten weten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Assie zei:

Hoii hier met een nieuw lid Assie

Ik heb een vraagje want ik ben een beetje verward wat ik precies moet gaan nemen qua cc of 500 cc of 550 cc en ik las dat jij ook voor de eurocilicone gaat! 

Ik word binnen kort 6 aug geopereerd door dokter Nio, ik ga tot nu toe voor de 550 cc high profile, betekend dit dat aan de bovenkant van je borst ook een bolling zit ? Omdat jij het over 100% gevuld hebt ? 

Ik durf namelijk niet rond te nemen omdat dokter Nio zegt dat deze dan niet bewegen! 

Bij mij worden ze onder de borstspier geplaatst omdat ik een dunne huid heb en je anders de prothese kan gaan zien en voelen. 

Ik heb dus de silicone die een beetje druppel is maar ik ben erg bang dat die niet de juiste bolling, ik heb nu een B75 en borstvoeding gegeven dus het volume is er aan de bovenkant uit  en wil juist graag die bolling aan de bovenkant en niet straks na een paar jaar moeten wisselen omdat je weer met het volume aan de bovenkant zit wat leeg is ... 

Weet jij wat het beste is wat ik moet nemen ?

Alvast bedankt voor hulp ..  

Hoi zelf heb ik 500cc en ik denk dat 50cc echt niet het verschil gaan maken.

Als je van flinke borsten houd dan is 550 cc echt helemaal prima en niet te groot. Ik zelf zou altijd rond kiezen en de bolling aan de bovenkant tja....ik heb ze nu achter de spier. En dat krijg je niet echt die spoiler zoals Dr. Nio het noemde maar dus ook geen rimpeling van eventuele capsul vorming. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@CJ.B de borstplooi is de onderkant van je borst zegmaar waar ze ook de incisies maken voor het implantaat in te brengen dat gedeelte is je borstplooi. En de een is een stuk hoger dan de ander bij mij. 

O zo... ik zou juist een plooi willen maar dat heb ik niet. Haha 

Ik vind t altijd mooi als je een beetje plooi heb maar mischien komt t met de jaren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Ellen1997 zei:

 

Boven de 500cc is zover ik weet de 100% gevulde maar als het niet mooi zou worden of onnatuurlijk zou Nio dat echt niet aanraden! En als je heel erg twijfelt kun je eventueel vragen of je telefonisch contact kunt opnemen om je gerust te stellen? Het twijfelen van tevoren is heel normaal heeft iedereen ?

Super dank je wel voor je antwoord... 

 Ik ga morgen bellen met zijn secretaresse en even nog een keer voor de zekerheid vragen of de borst aan de bovenkant wel echt goed gevuld gaat zijn :) een aantal dames die ik ken gaan van eurosilicone naar rond Mentor omdat de druppel uiteindelijk toch gaat hangen na een paar jaar maar dat was aan de bovenkant dan wel 85% gevuld en niet 100% waar jij het over hebt.. Top Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Assie Als je voor de 550cc gaat heb je sowieso de 100% gevuld zover ik weet en daarmee ga je echt wel mooie opvulling krijgen. Heel veel krijgen van mentor ook gewoon de high profile en is te vergelijken met de 85% gevulde. Zover ik weet werkt Nio ook alleen met de ronde protheses? Dacht ik althans 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Assie Als je voor de 550cc gaat heb je sowieso de 100% gevuld zover ik weet en daarmee ga je echt wel mooie opvulling krijgen. Heel veel krijgen van mentor ook gewoon de high profile en is te vergelijken met de 85% gevulde. Zover ik weet werkt Nio ook alleen met de ronde protheses? Dacht ik althans 

Hij had 3 voorbeelden bij mij liggen, rond, beetje druppel en een meer druppel .. 

Ik heb de middelste genomen, ik zal zo bellen naar de assistente ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Assie zei:

Hij had 3 voorbeelden bij mij liggen, rond, beetje druppel en een meer druppel .. 

Ik heb de middelste genomen, ik zal zo bellen naar de assistente ?

Ligt denk ik ook aan het merk prothese welke je gaat krijgen hoe die gaat vallen. Zou inderdaad voor de zekerheid als je twijfelt nog even bellen voor de zekerheid. Moet straks ook even bellen word dinsdag geopereerd en heb me tijd nog niet doorgekregen ben meteen zo een stresserd die denk ‘ohjee dalijk zijn ze me vergeten’ hahaha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Ellen1997 zei:

Ligt denk ik ook aan het merk prothese welke je gaat krijgen hoe die gaat vallen. Zou inderdaad voor de zekerheid als je twijfelt nog even bellen voor de zekerheid. Moet straks ook even bellen word dinsdag geopereerd en heb me tijd nog niet doorgekregen ben meteen zo een stresserd die denk ‘ohjee dalijk zijn ze me vergeten’ hahaha. 

Spannend zeg! Het komt nu wel heel dichtbij voor je ppff ik zelf word op dinsdag 6 aug geopereerd en ben nu al nerveus hahaha 

Hopelijk ben je vroeg aan de beurt ivm het nuchter zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Pretpakket_ zei:

Hoe hebben jullie je consult ingepland bij Dr nio? 

Ik wil ook een gesprek met hem voor een wissel maar ik lees over 2 verschillende klinieken.. De 1 wat duurder als de ander.. 

Wie kan me helpen? 

 

Liefss?

Voorheen ook in het ziekenhuis in Amsterdam maar nu alleen maar in Parkkliniek.. 

Nio heeft een wissel gedaan bij een vriendin van mij, dat is super netjes gedaan! Succes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Assie zei:

Voorheen ook in het ziekenhuis in Amsterdam maar nu alleen maar in Parkkliniek.. 

Nio heeft een wissel gedaan bij een vriendin van mij, dat is super netjes gedaan! Succes ?

Jaa ik hoor idd veel over hem.. Mijn borstvergroting is niet gegaan zoals ik had verwacht.. Ga zo wel even bellen kijken hoe en wat.. Thanks! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Assie Toen de datum voor ok ging plannen zeiden ze dat Nio sowieso pas in de middag zou opereren rond half 12 12 uur zeiden ze dat de eerste zich dan vaak mocht melden en mag me kwart over 12 melden dus hoop dat de eerste ben haha. Neem aan van wel aangezien die niet alleen gaat wisselen maar ook me borstplooi gaat verlagen en alles corrigeren, tenminste volgens mij doen ze dat vaak als eerste operatie ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@Assie Toen de datum voor ok ging plannen zeiden ze dat Nio sowieso pas in de middag zou opereren rond half 12 12 uur zeiden ze dat de eerste zich dan vaak mocht melden en mag me kwart over 12 melden dus hoop dat de eerste ben haha. Neem aan van wel aangezien die niet alleen gaat wisselen maar ook me borstplooi gaat verlagen en alles corrigeren, tenminste volgens mij doen ze dat vaak als eerste operatie ?

Oohhh spannend zeg! 12.15 uur nou hopelijk slaap je een beetje uit die ochtend als dat lukt door de zenuwen .. aftelllleeenn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Assie Ja hoop ik ook dat beetje kan uitslapen ?

@Ellen1997 ik heb gisteren gebeld en ik ben helemaal gerust gesteld ivm de prothese er komt straks genoeg bolling aan de bovenkant van de borst!

Ik ga blijf tot nu toe voor de 550 cc high profile en op de dag van de operatie bespreek ik nog al mijn wensen met dokter Nio en passen we nog 1x 500 en 550 cc .. 

Jij bent weer een dag dichterbij ? hopelijk gaat je weekend heel snel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Assie Super dat je je nu meer gerust voelt! Oh echt kun je voor de operatie nog passen? Heb namelijk achteraf ‘spijt’ dat niet nog wat groter gepast heb en Nio zei dat die alles op voorraad heeft dus perfect voor zo een twijfelaar als ik?

Jaaa hoop ik ook zaterdag nog een festivalletje maar ga het heeel rustig aan doen. Alles voor de boobies haha. 

Maar is laatste festivalletje ook voor vrienden van me dus wil nog wel even gezellig met hun meemaken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.