Ga naar inhoud

Stand van tepels na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Misschien een rare vraag, maar heeft er iemand ervaring met hoe de stand van de tepels ten opzichte van de rest van de borst evolueert in de weken na de operatie?

 

Even wat context: ik heb altijd “hoge” tepels gehad. Als kindje had ik er al last van. Als ik badpakken moest passen, kwamen mijn tepels vaak piepen. ?

 

Nu ben ik 4w PO (270cc) en merk ik dat mijn tepels hoger staan dan in het begin. Niet extreem, maar het valt me wel op. Zal dat met het zakken van de implantaten nog meer veranderen, of zakt de tepel mee?

 

Groetjes, MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mjcls zei:

Misschien een rare vraag, maar heeft er iemand ervaring met hoe de stand van de tepels ten opzichte van de rest van de borst evolueert in de weken na de operatie?

 

Even wat context: ik heb altijd “hoge” tepels gehad. Als kindje had ik er al last van. Als ik badpakken moest passen, kwamen mijn tepels vaak piepen. ?

 

Nu ben ik 4w PO (270cc) en merk ik dat mijn tepels hoger staan dan in het begin. Niet extreem, maar het valt me wel op. Zal dat met het zakken van de implantaten nog meer veranderen, of zakt de tepel mee?

 

Groetjes, MJ

Als de prothesen zakken komt de tepel hoger te staan. 

Heb je evt foto’s die je me in pb kunt sturen? Dan kijk ik wel ff met je mee

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.