Ga naar inhoud

RMMD : 17 juni 2019 : Dr. Ortiz : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

vanmorgen was het dan zover, 17 juni 7:40 uur melden in de Belgian Beauty Clinic. Ik was superrrr zenuwachtig maar wel goed gerustgesteld. 

Om 11:00 uur mocht ik naar huis (richting Eindhoven) en lig vanaf toen in bed. 

Mij moet eerlijk toegeven dat ik het gevoel heb onder de trein gelegen te hebben. Flink pijnstillers snoepen en hopelijk kan ik morgen enigszins omhoog komen.

ik heb Motiva ergonomix 315 CC dual plane gekregen. Ben zooo benieuwd naar het resultaat!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@RMMD Hey ! Ik ben vandaag 3 maanden PO en heb ook de motiva maar dan ergonomix met quid gekozen. Net zoals jij is mn operatie ook gebeurd in de belgian beauty clinic. Dat gevoel van onder een trein gelegen te hebben had ik ook, dat is compleet normaal! Als volgende week het steunverband uit mag bij je controle ga je je al veel beter voelen! Dat was voor mij echt een hele verlossing! Ik raad je ook aan om zo’n zwangerschapskussen te halen. Dit hielp me echt om comfortabeler in de zetel en in bed te liggen! Het is ff doorbijten nu maar het resultaat achteraf is het waard! Alvast een spoedig herstel !! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je bericht!

”gelukkig” volkomen normaal dus.

 

ik heb geen verband, ik heb alleen een sport bh aan die ik aan had toen ik wakker werd. Wel zie ik door de bh heen een pleister op mijn tepel. Heb ook een tepelcorrectie gehad.

 

in de papieren staat ook over verband geschreven. Morgen toch eens even navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobbies! Ik heb gister ook 320 cc ergonomix demi van motiva gehad! Moet zeggen dat de pijn me tot nu toe redelijk mee valt had gister wel een drukkend gevoel maar wel te overzien. Ben benieuwd of dit gaat blijven. Hoe vind je ze eruit zien? Ik weet namelijk echt nog niet wat ik er van moet vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RMichelle jij ook gefeliciteerd!

Fijn dat de pijn je meevalt, ik vind het echt heftig. Bijna niet geslapen, elke keer wat blokjes. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat, kan ze nog niet zien. Het drukkende gevoel zoals gisteren is wel al wat minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sf1992 hopelijk geneest het bij mij ook zo Mooi dan! Het begint al wel wat te jeuken dus het genezingsproces is op gang. Vannacht niet heel veel geslapen. Ik slaap in zit stand dus mijn billen en alles is stijf. Je kent het wel..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esmeralda mijn

voor situatie; ik ben 1,68 en 63kg cup 75B.

na 2 zwangerschappen waren mijn borsten langer geworden en leeg. Tepels zat links op 23cm en rechts 22,5cm. Normaal is dit rond de 17/18 cm. 

Verder ben ik echt te spreken over de belgian beauty clinic! 

Bij welke dokter heb je een consult?

ik wilde eerst door Verdonck geholpen worden maar door de tepelcorrectie heeft hij mij doorverwezen naar dokter Ortiz.

 

qua pijn zit ik nu aan de Tramadol, ik heb het ook echt nodig. Houd in mijn achterhoofd dat ik het doe voor een goed doel! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je antwoord!

Ja ik ken het...zwangerschappen veranderen vaak je borsten helaas. Maar ik heb maar een a cupje dus het enige dat bij mij veranderd is, is dat ik boven volume mis en dat ze iets verder uit elkaar zijn gaan staan.

Ik heb consult inderdaad bij dokter Verdonck gepland. Ben heel benieuwd! 

Denk dat ik de tramadol ook wel nodig ga hebben?

Ik wil je in ieder geval nog een goed herstel wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.