WickedChick Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Sara, 30 jaar en kom uit Amsterdam. Op 13 juni heb ik een afspraak met Dr.Schuringa (Boerhaave, Amsterdam). Ik heb er al erg veel over gelezen, maar het blijft natuurlijk heel spannend. Ik heb op dit moment een kleine cup B (75) en ik ga voor een grote C, ronde implantaten en ik dacht zelf aan 340cc. Klinkt misschien allemaal klein, maar ben ook niet zo heel groot. Als er nog vragen zijn, vraag gerust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 6, 2019 Share Posted July 6, 2019 Op 12-6-2019 om 11:05, WickedChick zei: Sara, 30 jaar en kom uit Amsterdam. Op 13 juni heb ik een afspraak met Dr.Schuringa (Boerhaave, Amsterdam). Ik heb er al erg veel over gelezen, maar het blijft natuurlijk heel spannend. Ik heb op dit moment een kleine cup B (75) en ik ga voor een grote C, ronde implantaten en ik dacht zelf aan 340cc. Klinkt misschien allemaal klein, maar ben ook niet zo heel groot. Als er nog vragen zijn, vraag gerust! Hoi hoi Hoe is je consult verlopen vorige maand? Ben benieuwd of je ook al een operatie gepland hebt staan xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim1979 Posted July 7, 2019 Share Posted July 7, 2019 Op 12-6-2019 om 11:05, WickedChick zei: Sara, 30 jaar en kom uit Amsterdam. Op 13 juni heb ik een afspraak met Dr.Schuringa (Boerhaave, Amsterdam). Ik heb er al erg veel over gelezen, maar het blijft natuurlijk heel spannend. Ik heb op dit moment een kleine cup B (75) en ik ga voor een grote C, ronde implantaten en ik dacht zelf aan 340cc. Klinkt misschien allemaal klein, maar ben ook niet zo heel groot. Als er nog vragen zijn, vraag gerust! Hoi hoi, Ben je inmiddels geholpen. Ik ben heel benieuwd naar je verhaal en wellicht foto's. Ik ben 1,69 en 63 kilo. En zit te denken aan 375 cc, maar twijfel ontzettend. Groetjes Kim? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.