Ga naar inhoud

Even voorstellen


WickedChick

Aanbevolen berichten

Sara, 30 jaar en kom uit Amsterdam. Op 13 juni heb ik een afspraak met Dr.Schuringa (Boerhaave, Amsterdam). Ik heb er al erg veel over gelezen, maar het blijft natuurlijk heel spannend.

Ik heb op dit moment een kleine cup B (75) en ik ga voor een grote C, ronde implantaten en ik dacht zelf aan 340cc.

Klinkt misschien allemaal klein, maar ben ook niet zo heel groot.

 

Als er nog vragen zijn, vraag gerust!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 12-6-2019 om 11:05, WickedChick zei:

Sara, 30 jaar en kom uit Amsterdam. Op 13 juni heb ik een afspraak met Dr.Schuringa (Boerhaave, Amsterdam). Ik heb er al erg veel over gelezen, maar het blijft natuurlijk heel spannend.

Ik heb op dit moment een kleine cup B (75) en ik ga voor een grote C, ronde implantaten en ik dacht zelf aan 340cc.

Klinkt misschien allemaal klein, maar ben ook niet zo heel groot.

 

Als er nog vragen zijn, vraag gerust!

Hoi hoi

Hoe is je consult verlopen vorige maand? 
Ben benieuwd of je ook al een operatie gepland hebt staan :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2019 om 11:05, WickedChick zei:

Sara, 30 jaar en kom uit Amsterdam. Op 13 juni heb ik een afspraak met Dr.Schuringa (Boerhaave, Amsterdam). Ik heb er al erg veel over gelezen, maar het blijft natuurlijk heel spannend.

Ik heb op dit moment een kleine cup B (75) en ik ga voor een grote C, ronde implantaten en ik dacht zelf aan 340cc.

Klinkt misschien allemaal klein, maar ben ook niet zo heel groot.

 

Als er nog vragen zijn, vraag gerust!

Hoi hoi, 

Ben je inmiddels geholpen. Ik ben heel benieuwd naar je verhaal en wellicht foto's. Ik ben 1,69 en 63 kilo. En zit te denken aan 375 cc, maar twijfel ontzettend. Groetjes Kim?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.