Ga naar inhoud

Ervaringen gezocht: vergoeding borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Na jaren twijfelen over een borstvergroting heb ik afgelopen week de knoop doorgehakt. Ik ga er voor! Na drie kindjes ben ik nog steeds enorm plat. Een AA maat bh is nog te groot, en de dagelijkse confrontatie met de platte voorgevel is echt verschrikkelijk. Ik wil graag proberen om de ingreep vergoed te krijgen van CZ. Spannend, want ik twijfel of ik minder dan 1cm borstweefsel heb. Van een borstplooi is zeker geen sprake, echter wanneer ik op mijn zij lig 'hangt' er wel een (heel) klein hobbeltje. 

 

Nergens op het internet kan ik vergelijkingsmateriaal vinden helaas. Is dit herkenbaar voor andere dames die dit proces al hebben doorlopen? 

 

Daarnaast vraag ik me af of jullie de echo hebben laten maken bij de PC of bij het ziekenhuis? Ik denk er nu aan een doorverwijzing te vragen voor de Bauland Kliniek, ze hebben een contract met CZ. Iemand ervaringen met bauland? 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.