Ga naar inhoud

deukje


wesje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik heb al een jaar geleden een BV gehad aan mijn rechterborst heb ik een deukje het deukje zit aan de rechterkant.

Dus onder mijn oksels naar beneden. Deze deukje heb ik nu een jaar lang maar nu voelde ik ook een bobbeltje aan de onderkant van mijn borst

deze bobbeltje zit onder mijn litteken. ik heb een echo laten maken de dokter zij dat het de prothese is dat in een deuk zit. en het bobbeltje is ook een deukje zei hij. Komt deze deukje iemand bekend voor? Kan het kwaad? waarom is er een deuk? is dit een rimpelvorming ofzo?

het is steeds op hetzelfde plekje.

ik hoop jullie advies te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beetje late reactie :68:

Heb dat ook en merk dat wanneer ik een hele dag géén bh aandoe dat het dan minder is .

Ook wanneer ik op mijn borst druk wordt dat 'deukje' precies 'opgevuld' door de siliconegel (inhoud) die het dan vult . Weet niet hoe ik 't anders moet beschrijven maar aangezien jij er ook 'last' van hebt , begrijp je vast wat ik bedoel .

Een vriendin van mij heeft 5 jaar geleden een bv laten doen (weet het pas :) en zij van mij) , zij heeft ze op de spier (ik dual plane) . Ze draagt nooit een bh , volgens haar chirurg is't beter voor de protheses . Misschien dat hetgene wat wij ervaren daar dan mee bedoeld wordt (waarvoor dat dan 'beter' is) .

Zelf loop ik thuis zonder maar eens ik buitenkom doe ik wel één aan . Vind dat gewoon onwennig zonder , denk dat iedereen dat gezien heeft en dan nog : ik vind bh's geweldig sexy nu , duh ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.