Ga naar inhoud

Help, teleurgesteld na afspraak bij dr. Isabelle Nolens


Evi_vdw

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Naar aanleiding van mijn consultatie bij dr. Isabelle Nolens een aantal weken geleden, had ik graag even jullie mening of ervaringen gehoord. 

 

Ik had een afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting en heb hiervoor lang moeten wachten. Mijn verwachtingen waren dus hoog.

 

Ik werd vriendelijk ontvangen, maar de consultatie verliep heel erg snel en ik ben achtergebleven met veel vragen. Ook heb ik geen idee van wat ik nu precies kan verwachten, want ik heb geen voor en na foto’s gezien en er was geen tijd meer voor een passessie.

 

Ik moest ineens beslissen binnen de 2 weken of ik mijn operatie zou laten doorgaan, daardoor voelde ik mij opgejaagd om een beslissing te nemen. Ik ben hier dus niet op ingegaan omdat ik hier geen goed gevoel bij had. 

 

Ik weet niet goed wat ik nu moet doen, een nieuwe afspraak maken zie ik niet zitten, omdat ik echt geen goed gevoel heb overgehouden aan mijn consultatie. Ik kreeg het gevoel dat ik als een nummer werd behandeld.

 

Aub, hebben jullie tips voor mij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

heel herkenbaar gevoel. Bij mij ging de eerste consultatie ook super snel. Vervolgens hebben andere dames van het forum mij geadviseerd om nog een consult in te plannen. Dit heb ik vervolgens gedaan en ze namen toen wel de tijd voor mij, omdat ik heb aangegeven dat het de vorige te snel ging voor mij en ik nog vragen had. Een tweede consult heeft voor mij dus zeker geholpen. Dus als je zeker daar geopereerd wilt worden, zou ik je aanraden om nog een afspraak te maken en als je twijfelt hebt, zou ik opzoek gaan naar een andere kliniek. 

 

Groetjes en veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Ik heb nogmaals contact opgenomen met deze kliniek, maar heb echt het gevoel dat ze mijn bezorgdheid niet serieus nemen, het allemaal snel moet gaan en vrij onpersoonlijk blijft. 

 

Vooraf heb ik echt heel veel research gedaan en ik weet dus wat ik wil, maar heb zo’n slecht gevoel bij dr. Nolens en zou dus liever ergens anders gaan. Hebben jullie tips in de regio Kortrijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Evi_vdw

 

Hoi, wat jammer dat je je niet serieus genomen voelt. Ik had gisteren mijn consult bij dr. Verdonck in Diest. Ging ook allemaal erg snel maar er was wel ruimte om mijn vragen te stellen en te passen. En ik vind de passessie toch wel erg belangrijk als je een BV overweegt. Beetje raar dus. Je hebt nu gewoon geen idee hoe het er uit zou kunnen gaan zien. En over dit soort zaken wil je ook serieus genomen worden. Ik ben het eens met Damita, een tweede consult aanvragen of naar een andere kliniek gaan.

 

Succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.