Ga naar inhoud

verschil links en rechts


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

Via de zoekfunctie werd ik niet echt wijzer dus vandaar dit topic. Vandaag had ik mijn eindcontrole van mijn borstvergroting bij dr. Bakker. Ik ben 10 weken po en voel nog verschil qua zachtheid tussen links en rechts, rechts is best wel wat zachter en soepeler dan links. Volgens dr. Bakker kan dit nog bijtrekken maar het zou ook kunnen dat er voelbaar verschil blijft. Dit maakt me toch een beetje ongerust, ik weet dat het tot een jaar nog kan veranderen maar ik vind het echt nogal storend. Zijn er meer meiden die verschil hebben of hadden, of en na hoeveel tijd dit minder werd en wat eraan te doen is als het verschil blijft. Hopelijk kan iemand me een beetje geruststellen hierover:69:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2019 om 21:10, Merel zei:

Hoi dames, 

Via de zoekfunctie werd ik niet echt wijzer dus vandaar dit topic. Vandaag had ik mijn eindcontrole van mijn borstvergroting bij dr. Bakker. Ik ben 10 weken po en voel nog verschil qua zachtheid tussen links en rechts, rechts is best wel wat zachter en soepeler dan links. Volgens dr. Bakker kan dit nog bijtrekken maar het zou ook kunnen dat er voelbaar verschil blijft. Dit maakt me toch een beetje ongerust, ik weet dat het tot een jaar nog kan veranderen maar ik vind het echt nogal storend. Zijn er meer meiden die verschil hebben of hadden, of en na hoeveel tijd dit minder werd en wat eraan te doen is als het verschil blijft. Hopelijk kan iemand me een beetje geruststellen hierover:69:

 

 

Hoi hoi

 

Maak je geen zorgen meid. Je prothesen/borsten veranderen zoveel het eerste jaar. Je zult zien dat het echt nog een stuk zachter kan worden. Dit gaat wel in fases (bij mij toen tenminste). Pas met anderhalf jaar po waren ze bij mij zo zacht als ze nu nog zijn (7 jaar po)

Je moet het dus zeker even afwachten en heen overhaaste conclusies trekken :)

Geduld hihi

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

 

Maak je geen zorgen meid. Je prothesen/borsten veranderen zoveel het eerste jaar. Je zult zien dat het echt nog een stuk zachter kan worden. Dit gaat wel in fases (bij mij toen tenminste). Pas met anderhalf jaar po waren ze bij mij zo zacht als ze nu nog zijn (7 jaar po)

Je moet het dus zeker even afwachten en heen overhaaste conclusies trekken

Geduld hihi

 

xx BB

Geduld is niet altijd m'n beste eigenschap hihi

En ik ben bijna panisch voor overmatige kapselvorming, heb me dus ook heel strikt gehouden aan de voorschriften van m'n arts en ben nog steeds erg voorzichtig. Ik merk ook dat het op en af gaat afhankelijk van hoe druk ik ben geweest. 

Dankjewel voor je reactie, dit stelt me wel gerust en ik wacht het rustig af:) 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel, ik ben bijna n jaar p.o. En pas de laatste weken zijn m'n borsten gelijk t worden. M'n rechter borst heeft t veel zwaarder gehad tijdens t herstel. Die zakte veel later en voelde harder. Ik heb me ook wel ns zorgen gemaakt, maar m'n pc zei steeds geef t n jaar. Nu merk ik dat ze echt gelijk zijn t worden. hartstikke blij ermee. Geduld geduld dus, hoe lastig dat ook  is!

Groetjes Pol

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Pol zei:

Hoi Merel, ik ben bijna n jaar p.o. En pas de laatste weken zijn m'n borsten gelijk t worden. M'n rechter borst heeft t veel zwaarder gehad tijdens t herstel. Die zakte veel later en voelde harder. Ik heb me ook wel ns zorgen gemaakt, maar m'n pc zei steeds geef t n jaar. Nu merk ik dat ze echt gelijk zijn t worden. hartstikke blij ermee. Geduld geduld dus, hoe lastig dat ook  is!

Groetjes Pol

Best gek dat het herstel per borst zo verschillend kan zijn. Ik heb het juist met m'n linker borst, ben linkshandig dus misschien dat dat verband heeft met elkaar. Links voelt inderdaad harder en ik heb ook nog minder gevoel in links dan in rechts. Het voelt soms alsof die "slaapt" zegmaar. 

Fijn dat het bij jou nu helemaal goed is gekomen! Ik wacht geduldig af:rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-6-2019 om 21:10, Merel zei:

Hoi dames, 

Via de zoekfunctie werd ik niet echt wijzer dus vandaar dit topic. Vandaag had ik mijn eindcontrole van mijn borstvergroting bij dr. Bakker. Ik ben 10 weken po en voel nog verschil qua zachtheid tussen links en rechts, rechts is best wel wat zachter en soepeler dan links. Volgens dr. Bakker kan dit nog bijtrekken maar het zou ook kunnen dat er voelbaar verschil blijft. Dit maakt me toch een beetje ongerust, ik weet dat het tot een jaar nog kan veranderen maar ik vind het echt nogal storend. Zijn er meer meiden die verschil hebben of hadden, of en na hoeveel tijd dit minder werd en wat eraan te doen is als het verschil blijft. Hopelijk kan iemand me een beetje geruststellen hierover

 

 

Op 3-6-2019 om 21:10, Merel zei:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi merel, ik ben ook links en vind ook dat mijn linker borst er groter uit ziet dan mijn rechter bedoel je dr Bakker van Faceland? Ben daar ook geopereerd ben pas een week post op nu al bang dat er wat fout is. Erf veel gegoogeld over kapselvorming. Heb even snel een account gemaakt hier om te kijken of er hier meiden zijn die mijn kunnen helpen misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2019 om 23:50, Zutje zei:

Hoi merel, ik ben ook links en vind ook dat mijn linker borst er groter uit ziet dan mijn rechter bedoel je dr Bakker van Faceland? Ben daar ook geopereerd ben pas een week post op nu al bang dat er wat fout is. Erf veel gegoogeld over kapselvorming. Heb even snel een account gemaakt hier om te kijken of er hier meiden zijn die mijn kunnen helpen misschien?

Hoi @Zutje ja dr. Bakker van Faceland/Bauland inderdaad. Ik ben wel heel tevreden over deze arts, het ziet er allemaal prima uit en m'n littekens zitten ook echt perfect in de plooi. Het is puur dat bij mij links anders aanvoelt dan rechts. Maar ik begreep dat dit nog kan veranderen en ik zou me, als je nog zo kort po bent, geen zorgen maken. Gefeliciteerd met je boobies en succes met je herstel!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Merel zei:

Hoi @Zutje ja dr. Bakker van Faceland/Bauland inderdaad. Ik ben wel heel tevreden over deze arts, het ziet er allemaal prima uit en m'n littekens zitten ook echt perfect in de plooi. Het is puur dat bij mij links anders aanvoelt dan rechts. Maar ik begreep dat dit nog kan veranderen en ik zou me, als je nog zo kort po bent, geen zorgen maken. Gefeliciteerd met je boobies en succes met je herstel!

@Merel, dank je wel?

ja het gesprek voelde echt fijn bij hem. Ben gister gebeld door faceland en had foto’s op gestuurd via whatsapp en ze zeiden dat het mooi geneest en de zwelling hoort erbij was meteen opgelucht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.