Ga naar inhoud

Arteleen : 12 juli 2019 : Dr. De Meyere : Artemedis : Gent


Aanbevolen berichten

Hallo daar even voorstellen

Ik zou graag een borstvergroting laten uitvoeren, ik ben een mama van 2 kids '4 en 5 jaar'.

Vandaag mijn eerste consult gedaan bij dokter De Meyere 'Artemedis' Gent. Een aangenaam gesprek gehad is duidelijk iemand die weet waarover het gaat.

Hij stelt een prothese voor van 245 cc of 275 cc.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Arteleen zei:

Hallo daar even voorstellen

Ik zou graag een borstvergroting laten uitvoeren, ik ben een mama van 2 kids '4 en 5 jaar'.

Vandaag mijn eerste consult gedaan bij dokter De Meyere 'Artemedis' Gent. Een aangenaam gesprek gehad is duidelijk iemand die weet waarover het gaat.

Hij stelt een prothese voor van 245 cc of 275 cc.

 

Groetjes

Hoi hoi

 

Fijne man hè!

Ik ben 7 jaar geleden ook door hem geopereerd. Nog steeds erg tevreden :)

 

Ga je nog ergens anders op consult, of heb je al een datum gepland?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Arteleen zei:

Nee ga het daar laten doen hele fijne man. Weet waar hij over praat. Hoe is alles bij jou toen verlopen?  Datum ligt nog niet wast maar waarschijnlijk zal het 12 juli worden. 

Alles verliep eigenlijk heel fijn. Op de dag van de operatie mocht ik je omkleden in een ochtendjas die ik van hun leende. Daarna aan het bureau nog even en gesprekje met de anesthesiste en daarna met dr. de Meyere even nogmaals doornemen wat en hoe het zou worden. 
Vervolgens ga je naar de operatiekamer, zonder hubby, en krijg je je infuus en ga je onder narcose. 
Ze maken je daarna wakker op de 'operatietafel', al weet ik daar heel weinig meer van, en je loopt dan onder begeleiding naar je bed toe. Daar val je nog steeds in slaap en kom je weer bij, maar je man/vriend/vriendin/moeder is bij je op dat moment. 
Als je wakker genoeg bent, mag je wat drinken, gaat je infuus uit, ga je even plassen en dan mag je naar huis. (via de achterdeur haha)

Allemaal heel rustig en discreet :)

 

Dus geen zorgen!!

als je je datum zeker weet, laat je het me maar weten. Passen we je titel aan, en dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :)

Zo heb je dan alles makkelijk bij elkaar staan :35:

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Arteleen zei:

Leuk om te lezen dat alles zo fijn verliep. Zal zeker iets laten weten als de datum vastligt. Heb jij soms voor en na foto’s? 

Xx

Ik zal je even toevoegen. Schrik niet van mijn eerste foto’s, want er moest bij mij wat extra werk verricht worden. Ik had drie maanden voor deze operatie, van een andere pc, veel te brede prothesen gekregen. Demeyere heeft dus mijn pocket moeten hechten en wat opnieuw moeten modelleren haha. 

 

Oh ja en mijn laatste foto’s zijn van 4 jaar po ?

Ik ga met 7 jaar po weer nieuwe plaatsen (dat al in juni dit jaar is)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Arteleen zei:

Hey best_boobie mijn datum ligt vast ? op 12/7 krijg ik mijn boob’s bij Bruno De Meyere. Wat zijn jouw boob’s Mooi. 

Zal het meteen even aanpassen in je titel, dan kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates :)

Thanks!! Ben er zelf ook nog steeds erg blij mee ?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
7 minuten geleden, Arteleen zei:

Inderdaad hoor morgenvroeg is het mijn beurt, heb er al naar uitgekeken. Maar nu komen de zenuwen echt wel op! Zelfs deze week al nare dromen gehad.?

 

Stuur de zenuwen maar deze kant in... I can handle it ?

 

Heel veel succes voor morgen... 

??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg eerst maar dat je nog lekker even kunt slapen vannacht ?

Hoe laat moet je er morgenochtend zijn?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Arteleen zei:

Ik heb geslapen tot 5:40 uur, daarna niets meer. Om 09 uur moet er zijn ?

 

oh en wat een dorst nu?

 

Ja stom is dat hè, 

Ik had dat ook... eet normaal nooit smorgens, op de dag van de operatie had ik trek... ? alsof je lijf het wéét...

 

Nog even meid en je bent aan de beurt! En word je wakker met prachtige meiden ??

 

Komt helemaal goed

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.