Ga naar inhoud

Twijfels over de maat


Jennyz

Aanbevolen berichten

Hi!

 

Eindelijk is het bijna zover! Maar na wat pas sessies ben ik nog steeds erg aan het twijfelen over de maat. Bij Faceland kwamen we op 400cc full. Maar ik twijfel daar nu toch over. Ik heb nu een a cup en ben 1.62cm. Ik ben wel iets  voller/breeder na de zwangerschap dus je mag het bij mij best zien, maar omdat ik niet al te lang ben, wil ik ook niet dat het zo’n verhaal van ‘tieten waar ga je met dat meisje naartoe’ wordt haha

 

Als ik in het motiva tabel bij 12cm kijk, dan zou ik ook de keuze hebben uit 340cc demi, maar dat klinkt ineens weer een stuk minder en die full vind ik juist wel mooi, maar liever met wat minder cc’s. Dit schiet me natuurlijk nu pas allemaal te binnen, het gaat ook allemaal snel op zo’n consult en alles lijkt mooi. Kun je ook van de cc’s minder maken maar toch de full projectie kiezen. Of zijn er echt maar 3 maten waaruit je kunt kiezen?

 

Ik hoor graag jullie adviezen/tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik ben gisteren geopereerd en heb de Motiva 400cc full.

 

Ik ben zelf maar 1.60 en weeg 51 kilo.

Ik heb een borstbreedte van 12cm waardoor dus inderdaad de 400cc uitkwam.

 

Ik vind ze nu al prachtig! En ik wilde echt niet te grootte borsten. (Ja het is wel echt even wennen hoor)

 

Maar je kunt ook minder cc's pakken. Veel minder zou ik niet doen, omdat je dan kans hebt dat de prothesen dan te smal zijn voor je borstkas.

 

375cc had ik eerst zelf overwogen, maar de pc vertelde me dat dit echt geen verschil maakt. De projectie is hetzelfde alleen de breedte is 0.5cm minder. En wat is nu 0.5 cm ?

 

De demi is aan de bovenkant wat minder vol en de full is inderdaad wat voller.

 

Al met al ben ik nu al blij met mijn keuze.

Maar het is zeker lastig!

 

Wat voor cupmaat zou je ongeveer willen?

 

Liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Dankjewel voor je reactie! Wat leuk zeg, hoe voel je je? 

 

Ja klopt, het is moeilijk. Denk je dat je er bent, begin je weer te twijfelen haha

Ik denk ongeveer een c of d. Maar dat is ook weer zoiets, omdat ik van niks kom, kan ik me er ook zo weinig bij voorstellen haha, als je naar foto’s kijkt van 400cc dan weet je vaak ook niet wat de voorsituatie was en dat geeft ook weer een ander beeld

 

Dat is ook zo, heb je wel gelijk in, het moet ook niet te smal worden als je weer voor minder cc’s kiest..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me wel oke eigenlijk!

Weinig pijn, maar wel last van verhoging waar ik me dan meteen druk om maak ? ze zijn ook enorm gespannen en dat vind ik eigenlijk het vervelendste tot nu toe.

 

Ik wilde ook graag een D. En volgens de arts kom ik hiermee wel uit op een D.

Ze zijn nu echt enorm in mijn ogen, en zitten nog wel echt hoog. Dus hopelijk gaat het snel zakken en gaat de zwelling snel weg! 

Ik moet er ook echt aan wennen dat er nu iets zit haha.

 

Je zou ook altijd nog andere maten kunnen passen? Wellicht thuis met rijst of water. Gewoon vullen met de hoeveelheid cc en in een sportbh doen!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je je wel oke voelt, het is ook net gebeurd natuurlijk, maar logisch dat je dan even denkt, gaat alles goed haha, heb je veel pijnstilling meegekregen?

 

Ik heb daar inderdaad de 340 en 400 gepast en vond het beide wel mooi. Het ene oogt inderdaad wat groter, maar ik twijfel gewoon over de demi en full inderdaad door de bolling. Je wilt ook niet achteraf denken, had ik maar kleiner of groter haha. Ook de rijst al even getest, maar ik word er niet veel wijzer van ?

 

Heb je ze al even goed kunnen bekijken haha? Had je van te voren ook twijfels en nu denk je, ja dat is goed geweest, zou niet kleiner willen? Wat een vragen hè haha heerlijk zo voor de zomer, eindelijk bikini’s die mooi zitten 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi @Jennyz

Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij idd een datum had voor je operatie en dat je misschien zelfs nu al je boobs hebt?
Kun je me nog eens vertellen wanneer je datum was en bij wie?
Ook leuk misschien om je ervaring te delen hier :)  Kan gewoon allemaal in dit topic, want dan pas ik dit topic aan naar een operatieverslagtopic en staat alles handig bij elkaar :)
Zo hebben anderen ook weer iets aan jouw ervaring.

Kijk maar, we horen het wel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.