Ga naar inhoud

Dr. Parys : Wellness Kliniek( info gevraagd)


Aanbevolen berichten

Hallo Hallo, 

 

momenteel heb ik 375 CC mentor dual plane in me boobs.

echter 1 borst niet heel rond meer en zit de prothese niet meer waar hij hoort te zitten.

Dus gaat er een prothese wissel plaats vinden. 

En wil ik stiekem wel een maatje groter.

 

Nu heb ik een afspraak staan bij Dr Parys bij de Wellness kliniek in Genk en ben ik opzoek maar dames die ervaring bij deze kliniek hebben c.q bij dr Parys. 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady's 

 

momenteel heb ik mentor 375 cc dual plane. 

Helaas zit 1 prothese na 5 jaar niet geheel meer op ze plek en dat resulteert in een niet ronde borst. en ook zijn ze in volume geslonken door 2e zwangerschap en 2e x borstvoeding gegeven te hebben. 

Ik heb me BV bij MC Amstelveen laten doen, maar die zijn failliet, en de arts werkt niet meer als plastisch chirurg in prive klinieken. 

Echter alleen nog als PC in academische ziekenhuizen voor mensen die bijv naar borstkanker of andere medisch gezien geholpen moeten worden.

ik kan daar dus niet meer terug terecht. 

 

Nu heb ik 19 juni een afspraak bij dr Parys bij de wellness kliniek in Genk. 

Dit omdat een kennis van mij daar is geweest.

Nou ben ik nieuwsgierig hoe het is, een prothese wissel.

Krijg ik de keuze ook om meer CC terug te laten plaatsen? 

Hoe is de pijn? Is dat vergelijkbaar als de eerste BV of milder omdat er al iets in zit?

En zijn er dames die ervaring hebben met dr Parys en de wellness kliniek. 

 

Ik hoop dat ik wat info mag ontvangen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2019 om 12:58, pooh25 zei:

Hey lady's 

 

momenteel heb ik mentor 375 cc dual plane. 

Helaas zit 1 prothese na 5 jaar niet geheel meer op ze plek en dat resulteert in een niet ronde borst. en ook zijn ze in volume geslonken door 2e zwangerschap en 2e x borstvoeding gegeven te hebben. 

Ik heb me BV bij MC Amstelveen laten doen, maar die zijn failliet, en de arts werkt niet meer als plastisch chirurg in prive klinieken. 

Echter alleen nog als PC in academische ziekenhuizen voor mensen die bijv naar borstkanker of andere medisch gezien geholpen moeten worden.

ik kan daar dus niet meer terug terecht. 

 

Nu heb ik 19 juni een afspraak bij dr Parys bij de wellness kliniek in Genk. 

Dit omdat een kennis van mij daar is geweest.

Nou ben ik nieuwsgierig hoe het is, een prothese wissel.

Krijg ik de keuze ook om meer CC terug te laten plaatsen? 

Hoe is de pijn? Is dat vergelijkbaar als de eerste BV of milder omdat er al iets in zit?

En zijn er dames die ervaring hebben met dr Parys en de wellness kliniek. 

 

Ik hoop dat ik wat info mag ontvangen. 

Hoi hoi

 

welkom terug!

 

Hm, echt geen idee hoe goed Parys is om dit op te lossen. Heb van hem eigenlijk nooit gelezen of hij goede resultaten behaald heeft. Dat zegt niet dat ie het niet kan, maar ik weet het gewoon niet. 

Je zou wel naar ervaringen over deze pc kunnen zoeken in de zoekbalk, rechtsboven. 

 

Meestal gaan de meiden voor een wissel, zeker als er wat extra gesleuteld moet worden, oa naar dr. Straten of dr. Nio. Wil niet zeggen dat alleen zij dat kunnen hè, maar daar heb ik de meeste goede dingen over gelezen de afgelopen jaren. 

 

Meestal past er ook echt wel meer in, maar niet iedere pc kan evenveel. Dus stel dat het je tegen alt wat Parys voorstelt, kijk dan wel nog even verder. 

Je mag me altijd pb sturen, dan kijk ik met je mee naar het verschil tussen je huidige prothese en de voorgestelde. Wel ff onthouden welk merk en profile ze voorstellen :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.