Ga naar inhoud

Sammie76 : 14 mei 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 14 mei heb ik een BV laten doen in Kliniek Heijendael. Er zijn 2 anatomische prothesen geplaatst van 390 cc.

De operatie is uitstekend verlopen; vriendelijke mensen. Resultaat is nu al super!

Op dit moment voelen mijn borsten strak aan. Wanneer ik lig, krijg ik last van de zwelling en ook gaan mijn schouderbladen veel pijn doen. Hierdoor slaap ik al 3 nachten bijna niet. Ik ben benieuwd wanneer deze zwelling en pijnklachten afnemen en wanneer het slapen weer iets comfortabeler wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2019 om 18:56, Sammie76 zei:

Op 14 mei heb ik een BV laten doen in Kliniek Heijendael. Er zijn 2 anatomische prothesen geplaatst van 390 cc.

De operatie is uitstekend verlopen; vriendelijke mensen. Resultaat is nu al super!

Op dit moment voelen mijn borsten strak aan. Wanneer ik lig, krijg ik last van de zwelling en ook gaan mijn schouderbladen veel pijn doen. Hierdoor slaap ik al 3 nachten bijna niet. Ik ben benieuwd wanneer deze zwelling en pijnklachten afnemen en wanneer het slapen weer iets comfortabeler wordt!

Hoi hoi

 

Gefeliciteerd met je boobies!!

Heb je al geprobeerd wat rechterop te slapen? Dus met meerdere kussens in de rug of een bedsteun?

 

Vervelend hè.... Maar het is natuurlijk ook e en flinke operatie. Geef het de tijd om te herstellen, des te langer heb je plezier van je borsten!

 

Een goed herstel gewenst!

 

Misschien vind je het leuk om een verslag te schrijven hoe alles verlopen is?

kan dan gewoon in dit topic :)

 

Oh en als je je topic volgt (even aanvinken boven of onder je topic) krijg je een melding van een reactie, ook als diegene je niet tagt of citeert. 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2019 om 10:10, best_boobie zei:

Hoi hoi

 

Gefeliciteerd met je boobies!!

Heb je al geprobeerd wat rechterop te slapen? Dus met meerdere kussens in de rug of een bedsteun?

 

Vervelend hè.... Maar het is natuurlijk ook e en flinke operatie. Geef het de tijd om te herstellen, des te langer heb je plezier van je borsten!

 

Een goed herstel gewenst!

 

Misschien vind je het leuk om een verslag te schrijven hoe alles verlopen is?

kan dan gewoon in dit topic

 

Oh en als je je topic volgt (even aanvinken boven of onder je topic) krijg je een melding van een reactie, ook als diegene je niet tagt of citeert. 

 

xxx BB

Ik slaap inderdaad rechtop met een hele stalage aan kussens. Wanneer het echr niet fijn meer ligt, ga ik m'n bed maar uit. Overdag gaat het inmiddels een stuk beter. Natuurlijk voel ik de druk wel, maar ik kan wel gewoon m'n ding doen ?.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2019 om 10:23, Cato2 zei:

Hoi hoi,

 

Ik heb precies hetzelfde gehad. 390cc anatomisch bij Heyendael! 

De eerste dagen zijn zwaar, maar het wordt echt beter! 

Succes met het herstel!

Dank je voor deze ondersteunende woorden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Patries78 zei:

Ik moet nog...

12 juni sta ik ingepland. 

Red jij het met de medicatie die je krijgt?

Krijg ook 390 CC en misschien 440 CC in de andere borst. 

Bepaalt hij op de dag zelf. 

 

 

Was bij mij hetzelfde verhaal. 390 cc vond hij beter passen. Ben er zelf nu al erg blij mee! Medicatie vind ik voldoende. Heb de eerste 2 dagen de Celebrex geslikt (3 pd). Doordat ik hier wat maagklachten van kreeg, ben ik hiermee gestopt. De paracetamol ben ik wel blijven slikken en probeer ik sinds gisteren wat af te bouwen. Voor overdag is het nu prima te doen, maar de nachten vind ik nog wel pittig (al denk ik niet dat meer medicatie daarbij zou helpen). Het zijn vooral de druk van de borstband en de pijn tussen mijn schouderbladen van het op de rug moeten liggen die het lastig maken).

 

12 juni! Leuk en spannend ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend...maar wel fijn Dat het zo snel is, want dan hoef ik mij minder lang druk te maken. 

Mbt kleding, wat doe jij aan? Even goed voor mij om te weten. 

Ik heb de huisarts gebeld voor advies voor mijn medicatie. Ik ben nl zeer gevoelig voor maagklachten, dus wil geen risico lopen dat ik daar ook nog eens last van krijg. 

Het slapen op mijn rug zie ik ook wel erg tegenop, maar goed...misschien raak ik er toch aan gewend ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Patries78 zei:

Super spannend...maar wel fijn Dat het zo snel is, want dan hoef ik mij minder lang druk te maken. 

Mbt kleding, wat doe jij aan? Even goed voor mij om te weten. 

Ik heb de huisarts gebeld voor advies voor mijn medicatie. Ik ben nl zeer gevoelig voor maagklachten, dus wil geen risico lopen dat ik daar ook nog eens last van krijg. 

Het slapen op mijn rug zie ik ook wel erg tegenop, maar goed...misschien raak ik er toch aan gewend ?

Wellicht helpt een maagbeschermer al voldoende bij het innemen van de Celebrex?

Ik had een makkelijke broek aan met daarop een hemdje en blouse zodat ik niets over mijn hoofd hoefde te doen.

Goed nieuws voor wat betreft het slapen! Afgelopen nacht heb ik zowaar 2x een aantal uren achtereen kunnen slapen! Ik hoop dat dit betekent dat het herstel nu alleen nog maar vooruit zal gaan. 

Heb zometeeen mijn eerste controle afspraak. Ben benieuwd of ze tevreden zijn ?.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.