Ga naar inhoud

Kapster : 06 april 2011 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Ik ben "kapster" en ben 29 jaar. Ik ben moeder van 2 prachtige kindjes van 3,5 en 9 maanden. Ik heb altijd een goedgevulde B gehad maar de borstvoeding van zeker de laatste was er praktisch niets meer over. Hierdoor voel ik me gewoon niet meer vrouwelijk, en ben zo steeds meer over een borstvergroting gaan nadenken en gaan googlen, zodoende op deze site gekomen.

Dankzij dit geweldige forum ben ik veel te weten gekomen, zo ben ik ook tot mijn keus gekomen om mijn BV te laten doen bij Be-Clinic door Dr. Plovier.

1 februari ben ik op consult geweest. Door dit forum was er niet echt veel nieuws en stonden we (mijn man en ik) na een 15 minuten weer buiten. 2 dagen later een operatie datum vastgelegd 6 april.

Ik zag net ook dat Wendii op deze dag haar BV krijgt.

Heel fijn om jullie ervaringen te lezen, vandaar ik ook mijn bijdrage wil leveren en zo misschien ook weer wat kan bijdragen aan dit forum.

Groetjes Kapster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kapster,

Hartelijk welkom op het forum. Ben heel blij voor u dat u zo ver al staat en dat er een datum vast staat.

¨Proficiat¨

Ikzelf heb ook gekozen voor dr Plovier. Het resultaat zal voor in juli zijn. Nog eventjes wachten.

Dat is wel heel snel buiten op 15 min. Amai.

Als je daarmee de goede informatie hebt is het goed.

En weet je al wat hij gaat zetten van cc en langs waar. Trouwens waar wil je zelf op uit komen?

Veel succes.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

welkom hier

en gefeliciteer met je datum :D

hoeveel cc ga je krijgen en hoe geplaatst?

zelf ben ik ook bij dr.plovier geweest!

heb ronde prothesen, achter de spier gekregen!

450 cc, had eerst een A/B nu een mooie E... :D

Fotos kun je eventueel bekijken in de gallerij!

Weet zeker dat dr.plovier jou ook mooie boobs gaat geven,

succes met aftellen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Wat leuk die snelle reacties!!

Door hier een tijdje mee te lezen, was ik al heel wat te weten gekomen.

Dr Plovier was eigenlijk heel duidelijk over hoe en wat er gaat gebeuren, dus echt vragen had ik niet.

Ik zou graag op een volle c uit willen komen, hoeveel cc t gaat worden weet ik eigenlijk niet.

ik moet foto's meenemen van borsten die ik mooi vind qua grootte en dan kijkt Dr Plovier hoeveel cc daar voor nodig is.

Wat ik wel weet. dat hij ronde prothesen gebruikt en dat t achter de spier geplaatst wordt.

@MII18: je borsten zijn heel mooi!! Ben in goede handen bij Dr Plovier hihi!!

gr kapster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kapster,

Gefeliciteerd met je datum.

Het is ineens zo echt als je een datum hebt he!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai kapster,

Gefeliciteerd met je datum! Idd op dezelfde dag als mij :131:

Hoelaat wordt jij geholpen? Ik moet 8 uur aanwezig zijn en wordt 9 uur geopereerd.

Spannend he!? Ik moet morgen op consult! Dus heb nog geen idee wat het bij mij gaat worden.

Hoor ik morgen waarschijnlijk allemaal :36:

Ik heb nu een kleine 75A en hoop dat ik uit mag komen op een 75D :67:

Ik vraag mezelf alleen wel af, of t niet al teveel zal gaan veranderen na een zwangerschap.

Aangezien ik graag over een jaar of 2 kinderen zou willen.

We spreken elkaar nog tegen de tijd dat t zover is en wie weet komen we elkaar wel tegen in Be Clinic :lol:

Groetjes Wendii :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Het is idd allemaal zo echt nu!! Ik moet toegeven dat t allemaal niet snel genoeg kan gaan nu :125:

@wendii; Spannend allemaal he!! als het goed is, ben je nu op consult geweest. Hoe is het gegaan??

Wat wijzer geworden, of wist je ook het meeste al van het lezen hier :141:

Ik heb geen idee of het veel gaat veranderen na een zwangerschap, tijdens mijn zwangerschappen

had ik 3 cups groter dan wat ik nu heb :blink: , weet niet hoe het gaat na een bv??

Ik krijg voor jou de bv, ik moet 7 uur aanwezig zijn en wordt 8 uur geholpen hihi!!

Dat wordt vroeg ons bedje uit, is nog 1 1/2 uur rijden voor ons. Misschien komen we elkaar nog tegen,

zal best grappig zijn

liefs kapster

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kapster

gefeliciteerd met je datum ,ik ben zelf 14 feb geholpen 300 cc achter de spier

ik ben ook moeder van een dochter 3,5 en een zoon 9 maanden

het is allemaal heel erg mee gevallen ,pijn heb ik niet gehad ,alleen wat spierpijn

heb je dalijk ook iemand in huis die voor de kids zorgt en het huishouden doet

me moeder is er iedere dag om voor de kids te zorgen .

ik word nu al gek van het niks doen ,volgende week moet ik op controle en als alles goed is ,ga ik voorzichtig aan alles weer doen .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Sorry voor de late reaktie, maar ben ondertussen op vakantie geweest (wintersport) en steeds als ik wat neer wilde zetten, kwam er wel wat tussen. Kinders bijv.

Ben benieuwd hoe dat straks gaat na de bv. De oudste gaat wel, die kan zichzelf wel vermaken, maar de kleine meid "hangt" zeker na de vakantie wel erg aan me!! Niet erg natuurlijk, maar als ik volgende week nieuwe :1big_boobs: heb, zal dat wat lastiger zijn! Maar gelukkig is papa er ook natuurlijk!

T begint nu toch echt wel te kriebelen hoor, steeds als ik er aan denk, draait mn maag toch wel een rondje :wacko: gezonde zenuwen zullen we maar denken!!

liefs kapster

Link naar reactie
Delen op andere sites

oehhh spannend het komt dichterbij nu :43:

Geniet nog maar even van het lekkerslapen, knuffelen met je kids en man enz.

want na je bv is dat even niet zon pretje meer hihi...

vond het verschrikkelijk dat ik niet meer met mn ventje kon knuffelen..

maar komt vanzelf goed... :D

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kapster,

Ik ben ook benieuwd voor u :) ik denk dat alles in orde zou komen, uiteindelijk heeft hij heel veel vrouwen geholpen met hun grote borsten syndroom :152:

Ik ga pas in augustus geopereerd worden, ik zou zeggen veel moed meid, dikke kusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai kapster,

Spannend he! Het komt nu echt zo dichtbij! Nog maar 7 dagen voor ons!

Begin nu toch ook wel een beetje zenuwachtig te worden! Hoe is het met jou zenuwen, hou je het nog een beetje uit? Geniet nog maar lekker van het kroelen met je kids deze week. Als ik je niet meer spreek; heel veel succes met je operatie en wie weet zien we elkaar woensdag nog! :14:

Liefs, wendii :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

OOOOHHHH ik ben zo zenuwachtig!!!!

Maar heb er alle vertrouwen in dat t goed komt :1big_boobs:

Ik geniet idd nog ff van t kroelen met de kinders (en man natuurlijk, mag ik niet vergeten hihi!!!)

en van mn favo houding met slapen, al ben ik ook wel een rugslaper gelukkig!

@wendii en esther: jullie ook heel veel succes!! Hoop dat jullie niet zoveel zenuwtjes hebben als dat ik heb :141:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het normaal is de zenuwen kzal ze ook wel hebben.

Het komt wel goed en de kids en man nog eens goed knuffelen.

^Dat zal een paar dagen gedaan zijn.

Mss lopt alles vlotterdan verwacht wie weet.

en als ik hier niet meer kom voor de 6 de heeeeeeeel veeeel succes en een goed herstel zonder te veel pijn.

GR Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kapster!

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik hou het niet meer uit van de zenuwen! Voel me er gewoon beroerd door blehh! :unsure::wacko:

Overmorgen is het al zover voor ons! Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen met de operatie en misschien tot overmorgen! Hou je taai :119:

Liefs, wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meid,

Nou ik weet precies hoe je je voelt :98:

Als ik er aan denk, draait mn maag echt drie keer om!!!

Morgen nog 1 dagje werken en dan is het zover voor onze :1boobs:

Jij ook heel veel sterkte woensdag en zal je in de gaten houden hoe het je vergaat allemaal, hoop dat t meevalt natuurlijk!!

Miss tot woensdag, zal wel ff roepen hihi!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.