Ga naar inhoud

Kapster : 06 april 2011 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey meid,

Vandaag was jouw dag! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu zit te genieten van je nieuwe boobs. Gefeliciteerd!!!

Hopelijk valt de pijn een beetje mee en ben je blij met het resultaat.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fredy1953; dankje ma!!!!

Hoi meiden,

Nou het is allemaal voorbij die spanning. Ik heb ze :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Hier een kort verslagje van vandaag;

Vanmorgen vroeg opgestaan na een korte nacht!! Om 5 uur zijn we vertrokken naar overijsse. Alles ging gelukkig heel vlot, geen drukte!

We hoorden alleen op de radio, dat er ernstige file richting brussel was, gelukkig was het niet de kant waar wij heen moesten. Was al helemaal in paniek dat we te laat zouden zijn, maar we kwamen om 6.40 uur al aan.

Werden netjes opgevangen door Valerie (lieve vrouw trouwens).

zag er allemaal zo netjes uit, lekker bed, badjasje erbij. De zenuwen had ik aardig onder controle. Dr Plovier kwam om 8 uur naar de kamer om alles door te spreken, af te tekenen en foto's te maken. Nog even de foto's laten zien van de borsten die ik mooi vond.

Daarna kwam gelijk de anesthesist om me mee te nemen naar de operatiekamer, vanaf dat moment ging alles zo snel. Lekker op het bedje gaan liggen, infuus erin en heerlijk in dromenland gevallen!

Weet echt niet meer hoe ik weer naar de kamer gekomen ben, dat is echt zo gek, je ligt ineens weer in een ander bed. Vertelde aan mn man dat ik zelf erheen gelopen was en hoeveel cc erin was gegaan, maar na een paar minuutjes vroeg ik aan hem; hoe ben ik hier gekomen en hoeveel zit erin??

Wist het echt niet meer, zo raar eigenlijk!!

Na een kwartiertje voelde ik me zo goed, helemaal geen last, kon zelf omhoog komen. Maar dat was snel over, de verdoving ging uitwerken!!!

Maar t was vol te houden. Om 11 uur mocht ik me aankleden, voelde me toch niet zo lekker joh en daar kwam alles :99:

Gelukkig was t snel over daarna, ben nog ff blijven liggen totdat ik me echt wat beter voelde.

Ze waren echt zo lief voor me!!

Terugreis heb ik niet zo meegekregen, heb mn oogjes dicht gedaan en volgens mij ook echt geslapen.

Nu lekker thuis in mn bedje met een hoop kussens achter me en dan maar proberen te slapen.

veel liefs kapster

ohja ik heb 450 cc medium profile gekregen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy meid, wat goed dat het toch is meegevallen.

Wel balen dat je moest overgeven, maar gelukkig heb je er nu niet zoveel last meer van!

Ik heb ook 450 CC gekregen, ben benieuwd naar jouw foto's hoor, zodra je ze hebt.

Nu lekker rusten he!

Xx Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kapster,

Leuk je verslag te lezen. Jammer dat je ff beroerd was!

Gelukkig heb je het achter de rug. En met 450cc gaat het vast een hele mooie cup worden!

Rustig aan!

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat alles goed gegaan is. Buiten :99: dan.

Ik was vandaag heel dicht in de gebuur daar in overijse.

Ik ben deze morgen om 7u45 toe gekomen en om 9u30 daar terug vertrokken voor het werk.

Ik zag van op mijn werkomgeving de achterkant van de be-clinic.

Daar beneden in het lukoil station. was ik zo aan het denken zouden ze daar staan of zouden ze al binnen zijn.

Maar jullie waren al binnen.

Ik hoop voor jou op een goed herstel;

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

En wat fijn om in je verslagje te lezen dat alles zo vlot ging (op het beroerde na dan).

Met 450cc worden ze zeker heel mooi! :35:

Heel veel sterkte met je herstel :71:

Laat je lekker in de watten leggen.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meieden,

Bedankt allemaal!!! Ik ben echt zo happy met mn :1boobs: !!!!

1ste dag is me wel een beetje tegengevallen, veel last gehad, vooral met ademhalen! Niezen was ook best pijnlijk!

Ben nu 2 daagjes po en t gaat echt steeds beter, al veel minder last , dus dat gaat de goede kant op!

Net lekker wezen douchen. Kon ik mooi mn nieuwe aanwinsten even bewonderen :1big_boobs:

Kan alleen maar genieten!!!!

Foto's volgen nog.

veel liefs kapster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kapster!

Leuk om je verslagje te lezen. Ik heb het wakker worden uit de narcose net als jou ervaren haha! Eerst vertelde ik dat ik zelf heb gelopen en even later vroeg ik; hoe ben ik hier gekomen eigelyk?! Zag toen ik aan kwam rijden bij be clinic een donkerblauwe ford staan (met nl kenteken;)) Was dat toevallig jou auto? Ik ga zo direct ook mijn verslag plaatsen. Hebben we ein-de-lijk onze boobies! Fijn he? Sterkte nog met je herstel!!

xxx wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.