Ga naar inhoud

Tepelpiercing na borstvergroting?


sophieberry

Aanbevolen berichten

Hi lieve dames!

afgelopen augustus heb ik mijn borsten laten vergroten en jeetje wat ben ik er blij mee!

ik loop nu al een tijdje met het idee om 1 of 2 tepelpiercings te nemen maar ik vraag me af of dit kan met siliconen borsten?

ik las wat dingen over ontstekingen en borstimplantaten die eruit gehaald moesten worden.. dat wil ik natuurlijk niet!

heeft er iemand ervaring of tips?

ik wil het zo graag maar ben nogal ontsteking gevoelig dus ik ben super bang dat mijn implantaten er zometeen uit moeten!?

 

Na mijn borstvergroting heb ik trouwens geen last gehad van ontstekingen aan de littekens ofzo!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

 

ik heb zelf een tepelpiercing nu, heb mijn bv nog niet gehad dus echt concreet verstand van een tepelpiercing na een bv heb ik niet. Maar volgens mij kan dat prima. Je tepelpiercing zit door je tepel die zit naar mijn mening onzettend ver van je implantaat, zitten nog melkklieren veel vet, spieren erc tussen, dus het lijkt me een hele kleine kans dat dat überhaupt naar binnen kan slaan. Dus die verhalen dat een implantaat eruit zou moeten door een mini kleine tepelpiercing lijkt me nogal kletskoek. Verder zou ik juist denken dat het nu een toptijd is aangezien je tepels nu wat gevoelloos zullen zijn. En geloof me, een piercing door je tepels is echt geen pret! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.