Ga naar inhoud

Goeie PC wie heeft tips?


Aanbevolen berichten

Hoi dames

 

Voor degenen die mijn vorige bericht hebben gevolgd, is het bekend dat ik absoluut niet blij ben met het resultaat van mijn bv. Ik ben bijna 6 weken po en wat ik er nu al over kan zeggen is dat er waarschijnlijk meerdere fouten zijn gemaakt bij het plaatsen en ik alles heb behalve mooie borsten en borsten die ik wilde. 

Ik ben geopereerd bij Diana Gabriels en dinsdag zie ik mijn pc. 

Ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen, maar ik wil hoe dan ook een second opinion bij een andere arts. 

Ik heb goede verhalen gehoord over dokter Nio en ga kijken over hoelang hij plek heeft voor een consult. 

Zou graag van jullie horen over wie jullie heel erg tevreden zijn! 

Ik woon nabij Amsterdam dus graag wel in Nederland. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend om te horen zeg! Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen. Ik ben zelf 23 april geopereerd door dokter Nio. En ik ben zo happy! Zelf las ik ook hele goeie verhalen. Consult afspraak zou ik wel gauw even inplannen want hij is echt super druk! Duurde bij mij denk 2 maanden voordat ik op consult kon komen. Sterke meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetpitbull Zou zeker naar Nio gaan! Ga ik ook heen voor mijn second opinion en ben er eigenlijk al zeker van dat voor een wissel wil gaan. Heb eind april gebeld naar Parkkliniek en kan in juni terecht.

Heb je een album? Heb zelf namelijk ook best wel assymetrie en mis heeel erg veel volume bovenop en tussenin zeg maar. 

Hoop dat je snel terecht kan voor een second opinion en ben heel benieuwd wat ze bij Diana gabriels zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.