Ga naar inhoud

Momonique : 15 mei 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, weet nog niet precies hoe alles werkt maar las dat het prettig is als ik me voorstel. Bij deze dus...

Ik ben Monique en ik heb na 13 jaar eindelijk besloten mijn borsten te laten vergroten. Na 2 zwangerschappen en 2 keer geven van borstvoeding is er niet veel meer over dan trieste theezakjes ?

Ik zal 15 mei onder het mes gaan bij dr van Straaten (heyendael kliniek)

Ik ben hier om ervaringen van andere te lezen en eventuele handige tips. En heb er al een aantal gelezen. Zal hier niet super veel actief zijn maar wil wel mijn operatie straks met jullie delen. 

Bedankt voor het mogen lezen van al jullie ervaringen. 

 

Monique 

 

best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Welkom op het forum :)

Ja voorstellen wordt gewaardeerd, dan weten we een beetje wie er hier rond snuffelt :P 

 

Er staan veel verslagen van dr. Straaten op het forum. Je bent bij hem in goede handen! Hij maakt echt prachtige borsten ?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Ellen! 

Ik ben al een beetje aan het lezen geslagen. Lees idd veel over dr van Straaten. En ook positief tot nu toe. Moet zeggen dat ik de negatieve ook liever oversla ? 

Nog 2 weken... aftellen nu. 

Heb je nog tips voor mijn zenuwen ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Momonique

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel even aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag neerzetten, maar ook alle verdere updates, zodat je alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar hebt staan.

 

Veel plezier met aftellen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

 

Wat grappig om dit te lezen zeg, want ik heb namelijk op 15 mei ook mijn OP staan bij deze kliniek. Misschien zien we elkaar daar wel!

 

Heel veel succes en geniet van je nieuwe borsten :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ga ik dan.... 10.15 word ik verwacht. Aan de heenreis begonnen... 

Gezonde spanning aanwezig.. Maar heb er heel veel zin in. Kan niet wachten tot ik straks die leuke kleding fatsoenlijk kan dragen, bikini kopen.. Eerst even door de zure appel heen bijten.. 

Here i go... ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer lekker thuis ? Afgelopen 2 dagen was ik niet gespannen. Ik was wat zenuwachtig; gezonde spanning wat erbij hoort.  Werden hartelijk ontvangen. In de wachtkamer alles met de assistente doorgesproken. Toen ze vroeg of ik zenuwachtig was en het spannend vond schoot ik wel even vol; wat wel opluchtte. 

Toen werd ik opgehaald... doei schatje tot straks...

 

Naar verkoeverkamer, lieve anesthesist ontmoet en 2 hele lieve verpleegsters. Laatste controles en infuus werd aangelegd. Heb lekker met de verpleegsters gekletst... man wat maken zij het prettig voor je!! Pluim voor hen.... 

Dr v. Straten kwam aftekenen en toen mocht ik mee naar ok. 

 

Had nog nooit een narcose gehad dus alleen dit al zorgde voor veel niet-wetende-wat-er-gaat-komen-spanning

Ik kreeg een kapje op voor frisse lucht ? en toen heb ik mijn ogen alvast gesloten. Ik dacht ik ga lekker relaxt liggen. Dat was het laatste wat ik weet van daar. 

 

Het volgende moment werd ik wakker in de verkoever kamer. Ik keek wat versuft om me heen.... Toen keek ik onder de deken en zei hardop; ik heb tieteeeeeeen!! Hahaha oké ze moeten nog beetje mooier in model komen maar het begin is er. 

 

Voelde me meteen goed; wel knetterstoned uiteraard ??  Even beetje wakker worden, ijsje eten. Toen kreeg ik al een lekker kopje thee met een broodje. 

Half uurtje later zat ik in de koffiekamer. 

 

Heb ik pijn??  Jawel ik voel het wel. Behoorlijke spierpijn; zoals men het daar ook al uitlegde is het echt !!! Maar dan wel 1 van iemand die 100 kg borst traint en in zijn leven nog nooit had gesport. 

Het is draaglijk. Wekkers gezet om de spiegel van medicatie goed te houden.... 

Benieuwd naar morgen! Hoop dat de pijn meevalt. 

 

Al met al hier een blije Monique. 

Ps mocht iemand uit Doetinchem dit berichtje lezen en ook vandaag door dr v Straaten is geholpen... dan lagen wij samen op verkoeverkamer. Ik was al klaar en jij moest nog. Hoop dat voor jou ook alles is meegevallen..

Zou leuk zijn om in contact te komen ?  

 

Wilde mijn ervaring graag met jullie delen... fijne avond nog allen! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Monique,

 

Hier ben ik weer! Wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan. En die spierpijn...hier hetzelfde, vooral mijn rug. Dit is mijn tweede vergroting in dik 1 jaar tijd dus ik wist wel wat mij te wachten stond. En ja, met de pijn is het even doorbijten...

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.