Ga naar inhoud

word tepelhof groter met bv


Aanbevolen berichten

Ik denk dat ze wel ietjes uitvergroten, tenslotte word heel je borst uitvergroot ;)

Maar je borsten worden ook groter dus het valt minder op hihi, ligt er aan per persoon valt me op. Heb een aantal op forum gezien dat ze groter lijken, heeft dus ook persoonlijke redenen denk ik ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel , de eerste weken waren ze echt opgerokken (heb implantaten wel langs de tepel geplaatst) maar dat is ondertussen weer normaler .

Er staat een 'voor' en 'na' foto in de gallerij ...

Wat wel zo is , is dat de tepelstand (bij mij ook duidelijk te zien) wel van plaats kan veranderen . Ik vind dat mijne nu meer in't midden staan , zowel vertikaal als horizontaal bekeken .

Dat is natuurlijk het rezultaat door de soort prothese : hier speelt het profiel een rol . Bij mij is daarom een laag profiel gebruikt en mede omdat ik een druppelvorm wou (heb ronde prothese) is ze dan nog eens dual plane geplaatst ook .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 'voor'situatie is ook altijd anders natuurlijk .

Het zijn natuurlijk wel vele verschillende factoren die de stand kunnen bepalen hé zoals bij mij de plaatsing dual plane én er nog eens 'bovenop' dat laag profiel . Als je mijn foto's ziet zie je dat bij mij die onderkant voller is .

Bij hoog profiel projecteerd de borst meer naar voren en is de bevonkant ook boller , vooral dan als je ook nog eens volledig op de spier hebt .

Dan heb je ook nog de breedte van je torso (onderwijdte van je bh-maat) en de stand van je ribben ;

Ach ja , een chirurg kan het beste het rezultaat inschatten na een bv en die gaat er alles aan doen om een esthetisch rezultaat te verkrijgen . Dat is gewoon bij iedereen anders .

Link naar reactie
Delen op andere sites

het viel mij wel op dat mijn tepels in het begin (net na de bv) groter waren geworden. (door het oprekken en de zwelling) Ze waren ervoor heel klein.

Ik heb het idee dat ze nu weer terug richting het oude formaat gaan.

Uiteindelijk geen heel groot verschil dus.

Groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden :)

Wat fijn om te lezen dat ze weer teruggaan naar het oude formaat :rolleyes:

Op dit moment ben ik 6 dagen PO en m'n tepels zijn nog steeds gigantisch uitgerekt (en heel erg gevoelig; vooral rechts). Het is wel iets minder dan 3 dagen geleden, maar ik begon me al wel zorgen te maken... :unsure:

Hoop dat ze bij mij nog wat meer slinken, want ze waren voor de BV al groot...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi b-cupje

Heb gekeken en vind ze bij jou iets groter geworden maar logish idd maar het ia heel mooi en nTuurlijk omdat je borst zelf ook groter is geworden dus dan past het weer helemaal bij elkaar!

Meiden bedankt voor de reacties!

Hier zat ik echt mee maar zie bij jullie dat het helemaal goed moet komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou ik kan het nu zelf vertellen ...ze zijn misschien ietsje groter geworden maar niet veel en eigenlijk logische rek je Tepelhof maar eens een beetje uit...

Hopelijk beantwoorden we hier iemands anders vraag ook nog mee !

Succes ladies die nog moeten het is het waard!!!!!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf als ik foto's terug kijk zijn ze wel ietjes groter geworden maar niet echt extreem!

Vind mijn linkertepel nu mooier als ik eerlijk ben, deze keek altijd een beetje suf hihi maar nu kijkt ie net als de andere mooi vooruit :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.