Ga naar inhoud

Goede Klinieken in zuid Oost Nederland?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik ben Ringaroundtherosie, 33 jaar en heb me na lang wikken en wegen aangemeld nu mijn wens voor grotere borsten concretere vormen aan begint te nemen :)

 

ik heb een 75a cupmaat, en weeg 60 kg bij 1.64 (behoorlijk gespierd). ik heb ze altijd mooi gevonden, ondanks dat ze klein zijn is de vorm goed en heb ik kleine tepels haha. Maar nu ik ga trouwen volgend jaar werd ik nogal geconfronteerd met hoe ik geen enkele jurk opgevuld krijg tijdens passessies, en mijn aangeschafte droomjurk ook niet.. en eigenlijk ben ik alle kunstgrepen om te laten lijken of ik grotere borsten heb (standaard push ups aan, vulling in plak behas proberen te plakken, nooit rugloze shirts of triangel bikinis aan, sport behas met padding,  noem het maar op) beu ook! 

 

Ik wil graag meer projectie en een natuurlijke vergroting, tot een cupmaat 2 a 3 groter denk ik.. Ik heb brede schouders en heupen dus ik denk dat dat wel natuurlijk oogt. 

 

Nu ben ik klinieken aan het uitzoeken voor een consult. Ik heb tot nu toe kliniek Veldhoven, Kliniek heyendael en azzc a kliniek in zevenaar bedacht. Hebben jullie nog klinieken waar jullie zeer tevreden over waren rondom regio Arnhem, of raden jullie er een af en om welke reden? Mijn budget ligt rond de 3000, 4000 vind ik teveel.. 

 

Lieve groetjes en bedankt voor het lezen,

 

Ringaroundtherosie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Ringaroundtherosie zei:

Hoi dames,

 

Ik ben Ringaroundtherosie, 33 jaar en heb me na lang wikken en wegen aangemeld nu mijn wens voor grotere borsten concretere vormen aan begint te nemen :)

 

ik heb een 75a cupmaat, en weeg 60 kg bij 1.64 (behoorlijk gespierd). ik heb ze altijd mooi gevonden, ondanks dat ze klein zijn is de vorm goed en heb ik kleine tepels haha. Maar nu ik ga trouwen volgend jaar werd ik nogal geconfronteerd met hoe ik geen enkele jurk opgevuld krijg tijdens passessies, en mijn aangeschafte droomjurk ook niet.. en eigenlijk ben ik alle kunstgrepen om te laten lijken of ik grotere borsten heb (standaard push ups aan, vulling in plak behas proberen te plakken, nooit rugloze shirts of triangel bikinis aan, sport behas met padding,  noem het maar op) beu ook! 

 

Ik wil graag meer projectie en een natuurlijke vergroting, tot een cupmaat 2 a 3 groter denk ik.. Ik heb brede schouders en heupen dus ik denk dat dat wel natuurlijk oogt. 

 

Nu ben ik klinieken aan het uitzoeken voor een consult. Ik heb tot nu toe kliniek Veldhoven, Kliniek heyendael en azzc a kliniek in zevenaar bedacht. Hebben jullie nog klinieken waar jullie zeer tevreden over waren rondom regio Arnhem, of raden jullie er een af en om welke reden? Mijn budget ligt rond de 3000, 4000 vind ik teveel.. 

 

Lieve groetjes en bedankt voor het lezen,

 

Ringaroundtherosie 

Hoi hoi

 

Wat leuk, volgend jaar trouwen!!

 

Als ik jou was, zou ik even eerst op consult gaan bij dr Straten (heyendael). Hij is echt een goede pc in die regio namelijk. Dan kun je zien hoe dat consult voelt en daarna evt verder kijken. 

 

Ervaringen kun je lezen via de zoekbalk :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Ringaroundtherosi,

 

Proficiat met je verloving! Lijkt me geweldig trouwjurken passen! :D

 

Ik heb 6 weken geleden een BV met tepelhofverkleining gehad bij de ATS Kliniek in Vlijmen. Deze relatief kleine kliniek wordt al jaren gerund door 2 zeer ervaren plastisch chirurgen, die ook in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch werken. 
Ik had tubulaire borsten (een soort ontwikkelingsafwijking), dus ik was niet de meest standaard patiënt. Ik ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben. Niet alleen de operatie, maar ook de consulten vooraf, de voorzorg, op de operatiedag zelf het lieve personeel, maar ook de nazorg en hoe ik ze altijd kan bellen of mailen met al mijn vragen en twijfels. 

Ik mocht extra op controle komen, omdat ik dat graag wilde. Dit omdat mijn prothesen zijn ingebracht via mijn tepelhoven en mijn littekens meer in het zicht komen als ik geen bh of bikini draag. Daarom wilde ik dat de genezing verliep volgens plan. 

 

#nospon haha

 

Ik zou eens op de website kijken of contact met ze opnemen.

Succes met je keuze!

 

Liefs x

 

P.S. Mijn album is openbaar dus je kunt al even een kijkje nemen als je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.