Ga naar inhoud

Wannneer push up na bv


DNL

Aanbevolen berichten

Hoi lieve meiden,

 

3 weken geleden borstvergroting gehad achter de spier. Helaas wakker geworden met naar mijn mening veel te weinig resultaat ?

10 jaar sparen en er naar uitkijken en nog niet tevreden. Ben er een beetje sip van. Denk dat de verwachting te hoog was waardoor ik, terwijl ik normaal toch echt een heel dankbaar en vrolijk mens ben, nu gewoon even zwaar teleurgesteld ben.

Een push up bh zou denk ik een oplossing kunnen zijn maar kan er geen eenduidige info over vinden. 

 

Kortom: wanneer droegen jullie weer een push up bh? En heeft dat echt effect op de prothese of niet?

 

dankjewel! Liefs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, DNL zei:

Hoi lieve meiden,

 

3 weken geleden borstvergroting gehad achter de spier. Helaas wakker geworden met naar mijn mening veel te weinig resultaat ?

10 jaar sparen en er naar uitkijken en nog niet tevreden. Ben er een beetje sip van. Denk dat de verwachting te hoog was waardoor ik, terwijl ik normaal toch echt een heel dankbaar en vrolijk mens ben, nu gewoon even zwaar teleurgesteld ben.

Een push up bh zou denk ik een oplossing kunnen zijn maar kan er geen eenduidige info over vinden. 

 

Kortom: wanneer droegen jullie weer een push up bh? En heeft dat echt effect op de prothese of niet?

 

dankjewel! Liefs. 

 

Als ik goed geïnformeerd ben mag je zeker 6 maanden geen push up bh’s dragen, alhoewel de meningen daarover nogal kunnen verschillen bij de artsen ..

Push up drukt omhoog en bij elkaar door een verdikking in de cup en plaatsing van de beugels, zeker nu 3 weken po is dit niet aan te raden omdat je borsten de protheses nog aan het inkapselen zijn ..

 

Een plunge bh drukt de borsten ook wat naar elkaar toe en met een beugel kun je ook al veel als het straks zover is.

 

Je bent nog maar pas geholpen, er gaat nog heel veel veranderen in de komende weken tot maanden.

Het kan goed zijn dat je protheses nog niet helemaal goed op hun plek zitten en nog moeten indalen en zakken waarna het meestal wat voller lijkt en het moet ook nog zacht en soepel worden wat ook aan de grootte bijdraagt.

 

Ook is er nog de optie om je ervaring met je arts te bespreken, die hebben vaak ook nog handige tips en de ene arts is sneller geneigd een aanpassing te doen dan de andere arts .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc ( dr Nio) zei zeker een jaar geen puch up bh. je bent tot een jaar erna nog aan het genezen zei hij me. Ik ben nu bijna 1,5 jaar verder en ik draag ze nog steeds niet. wel eens 1 gepast maar ik vond het niet prettig voelen hoe de protesen omhoog geduwd werden. 

Elke pc is echter anders en praat eens met je pc over je gevoel. en wanneer hij vind dat je een puch up mag gebruiken.

 

Veel succes, groetjes gastmama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Sjuul en Gastmama,

 

Nooit bij stil gestaan dat een push up niet echt meer mogelijk was danwel lange tijd niet geschikt is. Is ook niets over verteld. 

Ik ga proberen wat meer geduld en rust te creëeren ? wellicht ga ik er nog een keer tevreden mee zijn. Zal het inderdaad ook zeker met pc bespreken. Wellicht valt er nog een keer iets aan te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.