Ga naar inhoud

Been/bil oefeningen 2 weken po?


Aanbevolen berichten

Hoi dames. 

 

Ik heb een vraagje! Ik weet dat je pas na 6 weken weer mag beginnen met sporten. 

Nu zit ik niet echt lekker in m'n vel omdat ik nu niet werk en veel kan bewegen.

Ik maak wel elke dag een wandeling in het bos maar ik zou ook graag m'n benen en billen willen trainen. 

Hebben jullie dit ook kunnen/mogen doen?

Ik ben bijna 2 weken po en vraag me af of je de onderkant rustig kunt trainen zonder dat je borsten daar last van hebben. 

Hoor graag jullie ervaringen! 

Hoe jullie jezelf een beetje fit en bezig hebben gehouden toen je niet mocht sporten en hoe jullie dit hebben aangepakt toen het weer mocht. 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sweetpitbull zei:

Hoi dames. 

 

Ik heb een vraagje! Ik weet dat je pas na 6 weken weer mag beginnen met sporten. 

Nu zit ik niet echt lekker in m'n vel omdat ik nu niet werk en veel kan bewegen.

Ik maak wel elke dag een wandeling in het bos maar ik zou ook graag m'n benen en billen willen trainen. 

Hebben jullie dit ook kunnen/mogen doen?

Ik ben bijna 2 weken po en vraag me af of je de onderkant rustig kunt trainen zonder dat je borsten daar last van hebben. 

Hoor graag jullie ervaringen! 

Hoe jullie jezelf een beetje fit en bezig hebben gehouden toen je niet mocht sporten en hoe jullie dit hebben aangepakt toen het weer mocht. 

 

Xoxo

 

Tot 6 weken heb ik alleen maar gewandeld en gelopen, daarna alles rustig en in overleg met de fysiotherapeut opgebouwd omdat het om een dual plaatsing ging.

 

Voordat ik de borstspier echt ging belasten was ik toch zeker 2,5 maand po ..

 

Bij een voor de spier plaatsing kan het anders zijn ..

Maar het hoort er allemaal even bij, ook het niet sporten, je hebt een dubbele operatie achter de rug en het is belangrijk om je aan de adviezen van je arts te houden en om je lichaam tijd en rust te bieden om te herstellen ..

 

Omdat het een schoonheidsoperatie is wordt deze vaak onderschat, het is echter best een zware operatie, dus beter even het ongemak van niet sporten voor lief nemen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sjuul zei:

 

Tot 6 weken heb ik alleen maar gewandeld en gelopen, daarna alles rustig en in overleg met de fysiotherapeut opgebouwd omdat het om een dual plaatsing ging.

 

Voordat ik de borstspier echt ging belasten was ik toch zeker 2,5 maand po ..

 

Bij een voor de spier plaatsing kan het anders zijn ..

Maar het hoort er allemaal even bij, ook het niet sporten, je hebt een dubbele operatie achter de rug en het is belangrijk om je aan de adviezen van je arts te houden en om je lichaam tijd en rust te bieden om te herstellen ..

 

Omdat het een schoonheidsoperatie is wordt deze vaak onderschat, het is echter best een zware operatie, dus beter even het ongemak van niet sporten voor lief nemen ..

Ok ja ik begrijp wat je bedoelt. 

Ik dacht misschien kan ik in de sportschool wel wat been en bil oefeningen doen op de apparaten zonder m'n spieren boven te belasten. 

Maar ik snap wel dat je toch voorzichtig moet zijn en moet zelf eerlijk toegeven dat ik nerveus word van niets doen en al te veel wil doen. Moet me daar dan toch bij neerleggen. 

Woensdag zie ik de consulent en zal haar dan wel vragen of er iets is wat ik rustig mag doen. 

Dank voor je advies!

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het hier ook zo moeilijk mee gehad en nu is hetr volgende week weer zover :( ik zie er zo tegenop

wat je wel kan doen, al weet ik niet of het veel uithaald... op een stoel gaan zitten en je billen opspannen en ontspannen  ... dat is toch iets al is het mentaal ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Rebexterke zei:

wat heb je laten doen? sweetpittbull?

 

Heb 625 cc motiva round silk dual plane. Zit nu bijna op 2 weken po!

Ik ben van mezelf altijd een bezig bijtje dus ik vind het erg moeilijk om stil te zitten. 

Gestopt met roken direct na de operatie, gaat super ik eet ook niet meer of slechter maar door het niet bewegen zit ik echt niet lekker in m'n vel! 

Zal het de tijd moeten geven dat ga ik ook doen, maar al vast bil en been oefeningen mogen doen zou niet verkeerd zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was je voorsituatie?

Ik ga een wissel laten doen van 550 naar 725.of 825 

Wss 825

Mag ik foto's van jou zien? Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 7-4-2019 om 12:52, Sweetpitbull zei:

Zal je even toevoegen aan m'n album. Hoe bedoel je precies voor situatie?

Ja ik had gereageerd in de chat op jou! 

Zou ik je foto's ook mogen zien? Ik krijg binnenkort ook smooth silk maar dan 500 cc maar kan weinig eind resultaat foto's vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.