Ga naar inhoud

Tamara97 : 12 april 2019 : Dr. Khoe : MCL Leeuwarden


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben al enige tijd aan het twijfelen tussen 2 maten. Ik ben op 2 consults geweest. Bij cosmed en bij Nio. Bij cosmed werd mij verteld dat 610cc het maximale was voor mijn lijf, anders werd de kans op rimpelvorming en complicaties groter etc. Na het passen was ik niet erg onder de indruk van de maat. Een paar weken later bij Nio heb ik mijn voorbeeld laten zien (wat ik graag wou) en hij raadde 750 aan. Na het passen was ik ook meer onder de indruk. Hij was minder bang voor een grotere kans op complicaties.

 

Nu ben ik bang dat als ik 610cc doe, ik het te klein vind. 750 klinkt weer zo groot en dat maakt me ook wat bang.

 

Ik ben 173cm en 65 kilo. Ik doe fanatiek aan fitness, hierdoor schommelt mijn vetpercentage. Die is in de zomer lager. 

 

Ik voeg foto’s toe van mijn ideaalbeeld (wat ik zou willen bereiken) en van de 700cc en 750cc bij  Nio. Bij 750cc heb ik mijn hoofd (per ongeluk) achterover gebogen bij de ene foto en bij de andere foto van voor is 750 die van een grotere afstand.

 

Kunnen jullie mij advies geven?

 

Alvast bedankt. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi,

 

Waar voel je zelf het fijnste bij? Welke maat maakte je het meeste blij?

Nio is een goede arts voor grote borsten dus ik denk dat je bij hem wel heel goed zit!

 

Welk merk en type prothese heb je besproken met Nio? Ook daar zit namelijk verschil in met het resultaat dat je gaat bereiken. Ik weet dat je bij Motiva minder kans hebt op rimpelvorming door de gel die ze gebruiken. Maar dan heb je bijvoorbeeld verschillende typen zoals rond en de ergonomix. Ze zijn allebei rond maar bij de laatste is de gel wat natuurlijker en het is dan de vraag wat het beste bij je past. 

Ik weet dus niet voor welk merk je dan zou gaan. Nio gebruikt meerdere merken (o.a. mentor, eurosilicone en motiva). Mocht het Motiva zijn kun je misschien ook eens op hun instagram account kijken, misschien heb je daar iets aan?

 

Op zich is 50cc namelijk geen heel groot verschil. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst waaauuuwww wat een haar heb jij zeg! Om jaloers op te zijn ?

Vind op alle foto’s het er goed uit zien, en zoals al gezegd is is 50cc niet zo heel veel verschil. Maar gaat er natuurlijk om wat soort prothese je krijgt welk merk en wat voor profiel, en dan kun je erachter komen wat de breedte is en hoeveel projectie de prothese geeft. 

Je moet je er zelf natuurlijk goed bij voelen maar als ik zo jou voorbeeld foto zie zou ik voor de 750cc gaan.. 

Is ooit op een dag ook nog mijn droom dat aantal cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey girls! 

 

Ik zit met een (voor mij) nogal big dilemma. Volgende week vrijdag word ik geopereerd aan mijn borstvergroting. Ik krijg het via de verzekering. 

Samen met dr Khoe zijn we in eerste instantie voor Motiva rond, demi 300cc gegaan dual plane. 

Na goed nadenken, wil ik denk ik toch wat meer cc, maar twijfel ik heel erg of ik voor Ergonomix moet gaan of de ronde van Motiva. Ik vind het zo ontzettend moeilijk... Ik wil niet dat het er té nep uit ziet, maar een beetje push up look mag dan weer wel. Het hoeft er ook niet té natuurlijk uit te zien. 

Ik ben 160 cm en 58 kilo. Wie heeft er advies? Of tips? More than welcome!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tamara97 zei:

Hey girls! 

 

Ik zit met een (voor mij) nogal big dilemma. Volgende week vrijdag word ik geopereerd aan mijn borstvergroting. Ik krijg het via de verzekering. 

Samen met dr Khoe zijn we in eerste instantie voor Motiva rond, demi 300cc gegaan dual plane. 

Na goed nadenken, wil ik denk ik toch wat meer cc, maar twijfel ik heel erg of ik voor Ergonomix moet gaan of de ronde van Motiva. Ik vind het zo ontzettend moeilijk... Ik wil niet dat het er té nep uit ziet, maar een beetje push up look mag dan weer wel. Het hoeft er ook niet té natuurlijk uit te zien. 

Ik ben 160 cm en 58 kilo. Wie heeft er advies? Of tips? More than welcome!! ?

Hoi hoi

 

sorry even een korte reactie, weinig tijd. 

Hoe breder het implantaat tov je eigen borstbreedte, hoe nepper het uit gaat zien. 

Rond is niet meteen nep en als je wat bolling wil, een beetje, is rond een goede keuze. 

Meer cc dan geadviseerd kan wel invloed hebben op het resultaat. Bekijk dus even goed wat je pc adviseert, hoe zijn resultaten zijn en of je je daar goed bij voelt. 

 

Laat je niet leiden door je eigen gedachten over wat groter, ronder of nepper is. Overleg dat met je pc, die heeft ervoor gestudeerd ;)

 

xx BB

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

 

sorry even een korte reactie, weinig tijd. 

Hoe breder het implantaat tov je eigen borstbreedte, hoe nepper het uit gaat zien. 

Rond is niet meteen nep en als je wat bolling wil, een beetje, is rond een goede keuze. 

Meer cc dan geadviseerd kan wel invloed hebben op het resultaat. Bekijk dus even goed wat je pc adviseert, hoe zijn resultaten zijn en of je je daar goed bij voelt. 

 

Laat je niet leiden door je eigen gedachten over wat groter, ronder of nepper is. Overleg dat met je pc, die heeft ervoor gestudeerd ;)

 

xx BB

Dank je wel voor je reactie! 
Ik denk dat ik inderdaad maar het beste even kan wachten tot vrijdag. Het is natuurlijk ook de spanning voor de 12e. 13 jaar over gedroomd en volgende week is het dan eindelijk zover. 
Ik wil gewoon de juiste keuze maken en ik denk inderdaad dat de pc mij daar het beste bij kan helpen voor het uiteindelijke resultaat.

Mochten er meer dames zijn die ervaring hebben met Motiva, feel free to share! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Tamara97 zei:

Dank je wel voor je reactie! 
Ik denk dat ik inderdaad maar het beste even kan wachten tot vrijdag. Het is natuurlijk ook de spanning voor de 12e. 13 jaar over gedroomd en volgende week is het dan eindelijk zover. 
Ik wil gewoon de juiste keuze maken en ik denk inderdaad dat de pc mij daar het beste bij kan helpen voor het uiteindelijke resultaat.

Mochten er meer dames zijn die ervaring hebben met Motiva, feel free to share! :)

Hi Tamara, misschien heb je iets aan mijn ervaring. Ik heb zelf 340cc demi ergonomix, ook Motiva dus. Er zit bij mij zeker nog volume bovenin! Ze ogen eigenlijk gewoon als standaard ronde protheses. Zelf vind ik dat jammer, want ik wilde het heel natuurlijk

Maar als je het niet té natuurlijk wilt, lijkt het me prima. Moet er wel bij zeggen dat ik geen volume heb van mezelf en de vorm van mijn borst vrijwel volledig door de prothese wordt bepaald.

Het enige voordeel aan de ergonomix voor mij is dat ze relatief zacht zijn, de ronde hebben een iets stevigere gel. Overigens zijn de ergonomix nog steeds stevig, maar als je een meer natuurlijke feel wil dan is het een goede optie denk ik :)

 

Ik voeg je wel even toe aan mijn album, dan kan je zelf oordelen. Hoop dat je hier wat aan hebt en wens je veel succes met je keuze!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rosanna123 zei:

Hi Tamara, misschien heb je iets aan mijn ervaring. Ik heb zelf 340cc demi ergonomix, ook Motiva dus. Er zit bij mij zeker nog volume bovenin! Ze ogen eigenlijk gewoon als standaard ronde protheses. Zelf vind ik dat jammer, want ik wilde het heel natuurlijk

Maar als je het niet té natuurlijk wilt, lijkt het me prima. Moet er wel bij zeggen dat ik geen volume heb van mezelf en de vorm van mijn borst vrijwel volledig door de prothese wordt bepaald.

Het enige voordeel aan de ergonomix voor mij is dat ze relatief zacht zijn, de ronde hebben een iets stevigere gel. Overigens zijn de ergonomix nog steeds stevig, maar als je een meer natuurlijke feel wil dan is het een goede optie denk ik :)

 

Ik voeg je wel even toe aan mijn album, dan kan je zelf oordelen. Hoop dat je hier wat aan hebt en wens je veel succes met je keuze!

Dank je wel voor je lieve reactie! ❤️ 

Ik waardeer dit zo erg. 

 

Ik heb van mijzelf ook geen volume. Ik ben vrijwel plat, vandaar dat ik het dus van de verzekering krijg. 
Ik zal een kijkje gaan nemen in je album, super lief dat ik een kijkje mag nemen. Ik draag nu een cup 70A, die te groot is. Volgens de pc heb ik eigenlijk AA. Dat maakt het ook spannend voor mij dat net als bij jou, de prothese bij mij de vorm moet gaan geven.

Krijg er een warm gevoel van hoe vrouwen hier met elkaar meeleven en tips geven. :)

Liefs xx

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Tamara97 zei:

Dank je wel voor je lieve reactie! ❤️ 

Ik waardeer dit zo erg. 

 

Ik heb van mijzelf ook geen volume. Ik ben vrijwel plat, vandaar dat ik het dus van de verzekering krijg. 
Ik zal een kijkje gaan nemen in je album, super lief dat ik een kijkje mag nemen. Ik draag nu een cup 70A, die te groot is. Volgens de pc heb ik eigenlijk AA. Dat maakt het ook spannend voor mij dat net als bij jou, de prothese bij mij de vorm moet gaan geven.

Krijg er een warm gevoel van hoe vrouwen hier met elkaar meeleven en tips geven. :)

Liefs xx

Ah wat lief, nou graag gedaan hoor! Inderdaad heel fijn dit forum, ik ben er ook blij mee :) En wat goed trouwens dat je het vergoed krijgt van de verzekering!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tamara!

 

ikzelf heb 11/3 mijn operatie gehad en ben gegaan voor motiva ergonomix 350 cc

ze beginnen goed te genezen en ik ben heeeeeel tevreden over het resultaat!

ik zou voor de ergonomix gaan. Ze zien er nog steeds natuurlijk uit en echt erg mooi! ? veel succes!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sf1992 zei:

Hey Tamara!

 

ikzelf heb 11/3 mijn operatie gehad en ben gegaan voor motiva ergonomix 350 cc

ze beginnen goed te genezen en ik ben heeeeeel tevreden over het resultaat!

ik zou voor de ergonomix gaan. Ze zien er nog steeds natuurlijk uit en echt erg mooi! ? veel succes!

Dank je wel voor je reactie ?

Welke heb je dan? Demi?? 

En heb je ook wat een bolling nog steeds? 

Wat voor cup had je voor de operatie? 

Excuses voor alle vragen hoor haha, maar dan kan ik eventjes voor mezelf een beeld creëeren ?

 

liefs xx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Rosanna123 zei:

Ah wat lief, nou graag gedaan hoor! Inderdaad heel fijn dit forum, ik ben er ook blij mee :) En wat goed trouwens dat je het vergoed krijgt van de verzekering!

Ja heel erg fijn. Altijd van gedroomd en nooit verwacht dat het zou gebeuren. Ik was erg onzeker over het feit dat ik dacht dat ik niet serieus genomen zou worden. Nou, wel dus! :) 

 

Ik wilde nog aan je vragen welke cupmaat je voor de operatie had... Als je dat niet erg vindt natuurlijk. 

 

Dank je!! ❤️ 

 

Liefs xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Tamara97 zei:

Ja heel erg fijn. Altijd van gedroomd en nooit verwacht dat het zou gebeuren. Ik was erg onzeker over het feit dat ik dacht dat ik niet serieus genomen zou worden. Nou, wel dus! :) 

 

Ik wilde nog aan je vragen welke cupmaat je voor de operatie had... Als je dat niet erg vindt natuurlijk. 

 

Dank je!! ❤️ 

 

Liefs xx

 

 

Hey Tamara97, fijn dat je droom eindelijk in vervulling gaat :)

 

Lastig te zeggen welke cupmaat ik voor de operatie had. Mijn eerste bv was namelijk op mijn 17e, daarna heb ik alleen wissels gehad (2 in 13 jaar tijd). Destijds voor de operatie had ik 70A of misschien zelfs 70AA. Ik kan me niet voorstellen dat het veel veranderd is, omdat mijn lengte/gewicht ongeveer gelijk is. Nu met 340cc heb ik een volle C/ kleine D. Als je nog vragen hebt, laat het me weten! Liefs

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Tamara97 ik ben 26 maart geopereerd. Heb de Motiva Ergonomix Demi 320cc gekregen voor de spier. Ik ben pas 8 dagen po dus over het uiteindelijke resultaat kan ik je nog niet vertellen maar ik ben er nu al echt heel blij mee! Qua maat is het net iets groter dan m'n voorsituatie met een maximizer beha. Als je vragen hebt, stel ze gerust. xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Merel zei:

Hoi @Tamara97 ik ben 26 maart geopereerd. Heb de Motiva Ergonomix Demi 320cc gekregen voor de spier. Ik ben pas 8 dagen po dus over het uiteindelijke resultaat kan ik je nog niet vertellen maar ik ben er nu al echt heel blij mee! Qua maat is het net iets groter dan m'n voorsituatie met een maximizer beha. Als je vragen hebt, stel ze gerust. xx

Welke cupmaat had je zonder prothese? 

Ik denk dat ik morgen gewoon een paar foto's aan de chirurg moet laten zien haha, ik ga er zelf nooit uitkomen ben ik bang. Of ik nou voor rond moet gaan of de Ergonomix. Heb je ze ook helemaal voor de spier gekregen? Ik krijg dual plane. Heb je eventueel een album waar ik in zou mogen kijken? :)

 

Liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Tamara97 zei:

Welke cupmaat had je zonder prothese? 

Ik denk dat ik morgen gewoon een paar foto's aan de chirurg moet laten zien haha, ik ga er zelf nooit uitkomen ben ik bang. Of ik nou voor rond moet gaan of de Ergonomix. Heb je ze ook helemaal voor de spier gekregen? Ik krijg dual plane. Heb je eventueel een album waar ik in zou mogen kijken? :)

 

Liefs Xx

Foto's meenemen is sowieso slim, heb ik ook gedaan. Dan kan je toch iets beter duidelijk maken wat je wel of juist niet wilt. Je chirurg kan je ook het verschil uitleggen (en laten voelen) tussen de rond en Ergonomix. Ik ben voor de Ergonomix gegaan omdat ze echt heel erg zacht en natuurlijk zijn.

Bij mij zitten ze helemaal voor de spier en ik had een volle 75C. Als je ze dual plane krijgt hoef je niet zo bang te wezen dat het er heel nep uit gaat zien doordat de rand bovenaan een beetje word platgedrukt zegmaar, dus ik denk datje zelfs met de rond een natuurlijk resultaat krijgt.

Heb je trouwens toegevoegd aan m'n album?

Liefs xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2019 om 06:54, Tamara97 zei:

Dank je wel voor je reactie ?

Welke heb je dan? Demi?? 

En heb je ook wat een bolling nog steeds? 

Wat voor cup had je voor de operatie? 

Excuses voor alle vragen hoor haha, maar dan kan ik eventjes voor mezelf een beeld creëeren ?

 

liefs xx 

Hoi! Op mn papieren staat motiva ergonomix met quid. Ze geven een licht push up effect. Ik had een (kleine) a-cup voor de operatie! ? 

Qua vorm zijn ze echt heel heel mooi! Ze hebben een een bolling maar echt natuurlijk. Ik ben maandag 1 maand PO en ze zien er elke dag beter en beter uit! 

Xoxoxo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2019 om 16:14, Merel zei:

Foto's meenemen is sowieso slim, heb ik ook gedaan. Dan kan je toch iets beter duidelijk maken wat je wel of juist niet wilt. Je chirurg kan je ook het verschil uitleggen (en laten voelen) tussen de rond en Ergonomix. Ik ben voor de Ergonomix gegaan omdat ze echt heel erg zacht en natuurlijk zijn.

Bij mij zitten ze helemaal voor de spier en ik had een volle 75C. Als je ze dual plane krijgt hoef je niet zo bang te wezen dat het er heel nep uit gaat zien doordat de rand bovenaan een beetje word platgedrukt zegmaar, dus ik denk datje zelfs met de rond een natuurlijk resultaat krijgt.

Heb je trouwens toegevoegd aan m'n album?

Liefs xx

Nouuuu.... Het is de Ergonomix geworden! Jeej! Echter hadden ze de 300cc al besteld. Ik heb nog wel een keer gepast, zag eigenlijk nauwelijks verschil, met 355 cc. 

Maandag word ik gebeld of het gaat lukken om de 355 voor vrijdag binnen te hebben. Anders ga ik alsnog voor de 300! Hoe dan ook, het wordt prachtig. 

 

Dank je wel voor het delen van je album ❤️ 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tamara97 zei:

Nouuuu.... Het is de Ergonomix geworden! Jeej! Echter hadden ze de 300cc al besteld. Ik heb nog wel een keer gepast, zag eigenlijk nauwelijks verschil, met 355 cc. 

Maandag word ik gebeld of het gaat lukken om de 355 voor vrijdag binnen te hebben. Anders ga ik alsnog voor de 300! Hoe dan ook, het wordt prachtig. 

 

Dank je wel voor het delen van je album ❤️ 

 

Goede keus, ik weet zeker dat je er heel blij mee gaat zijn! Graag gedaan en ik ben heel benieuwd meid, ik ga je volgen❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Tamara97

 

Hoi hoi,

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatieverslagen, door wie en waar ben je geholpen, dan ga ik dat nog in de titel vermelden. Dit topic kun je nu verder blijven gebruiken, voor alle verdere updates en je verslag.Zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
5 uur geleden, Tamara97 zei:

Hey!! 

 

Tijdje niet geweest. Ik ben geopereerd door dr Khoe in het MCL in Leeuwarden. Morgen 4 weken po!

Hoi hoi

En hoe is het gegaan? Zou je het leuk vinden om een verslagje te schrijven van je operatiedag en misschien een samenvatting van hoe je herstel tot nu toe geweest is? Over deze pc is namelijk weinig bekend op het forum en het zou leuk zijn als andere meiden nog iets aan jouw ervaring hebben :)

Kijk maar wat je doet, het is geen 'moeten' uiteraard, maar het zou wel leuk zijn :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 2-4-2019 om 17:40, Rosanna123 zei:

Hi Tamara, misschien heb je iets aan mijn ervaring. Ik heb zelf 340cc demi ergonomix, ook Motiva dus. Er zit bij mij zeker nog volume bovenin! Ze ogen eigenlijk gewoon als standaard ronde protheses. Zelf vind ik dat jammer, want ik wilde het heel natuurlijk

Maar als je het niet té natuurlijk wilt, lijkt het me prima. Moet er wel bij zeggen dat ik geen volume heb van mezelf en de vorm van mijn borst vrijwel volledig door de prothese wordt bepaald.

Het enige voordeel aan de ergonomix voor mij is dat ze relatief zacht zijn, de ronde hebben een iets stevigere gel. Overigens zijn de ergonomix nog steeds stevig, maar als je een meer natuurlijke feel wil dan is het een goede optie denk ik

 

Ik voeg je wel even toe aan mijn album, dan kan je zelf oordelen. Hoop dat je hier wat aan hebt en wens je veel succes met je keuze!

 

Zou ik misschien ook in je album mogen kijken? Ik zit namelijk te twijfelen tussen demi ergonomix 320 of 340.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.