Ga naar inhoud

5 dagen po. Protheses bewegen/vibreren?


Sweetpitbull

Aanbevolen berichten

Hi allemaal. Ik ben sinds vandaag lid en ben er vanmiddag achter gekomen dat er een deuk zit in de 'grootste' borst. 

 

Ik ben 4 jaar terug bijna 30 kilo afgevallen. Toen ik bij mijn chirurg op consult was zei hij dat alles nog voldoende in verhouding was en ik geen borst lift nodig had. 

Zoals sommigen misschien al hebben gelezen, heb ik de 625 cc motiva round silk gekozen. 

Ik ben dinsdag geopereerd en constateerde vanmiddag een deuk in m'n borst. De borst die voor de operatie ook breder en groter was als de andere kant. 

Je voelt/ziet de bolling en dan boven mijn tepel loopt het plat naar beneden. Ook via bovenkant en zijkant duidelijk te zien. M'n huid is rondom ook al soepeler de andere kant is nog helemaal strak en geen ongelijkenissen te zien. 

 

Direct de kliniek gebeld en foto's doorgestuurd. Wacht helaas nog steeds op een antwoord van de chirurg en ben best wel een beetje verdrietig en ongerust dit nu al te hebben. 

Kan iemand mij misschien meer vertellen hierover? Komt dit vaak voor en trekt het weg of hoort dit niet al zo snel?

 

Hopelijk heb ik deze topic juist geplaatst en hoor graag jullie reacties. 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen verstand van en ga ervan uit dat de arts weet waar hij het over heeft. Wel kan ik mij indenken dat jij hiervan geschrokken bent. Als jij het prettig vindt, er is iemand op dit forum die vrij veel van bv's weet en hier veel zicht op heeft. Miss kun jij haar een pb sturen met je vraag en een foto? @best_boobie.

Ik hoop voor je dat het in de loop van de dagen beter zal gaan! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

uiteraard mag je me via pb mee laten kijken als je wilt (zoals mtvo aangeeft) maar ik ben geen pc en kan ook niet boven het oordeel van jouw pc gaan staan. 

 

Je ziet echter vaak dat het herstel niet helemaal glad verloopt (zoals we het in ons hoofd hebben) maar dat het toch gewoon goed komt. 

Het herstel is een heel proces en deuken, bulten, enz kunnen tot een half jaar po bijtrekken :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames. 

 

Ik ben dinsdag geopeeerd. Heb al een paar topics geplaatst, maar nu weer iets nieuws. 

Is het normaal dat ik ze voel bewegen?

De eerste 2/3 dagen waren ze natuurlijk heel hard en had ik ook geen gevoel bijna nergens in mijn borsten. 

Dit wordt langzaam iets meer, alleen nu bij bijna alle bewegingen die ik maak voel ik ze een soort van trillen/ heen en weer gaan. 

Lastig gevoel om te beschrijven!

Doet geen pijn, voel ook geen steken of iets maar het is wel een raar gevoel dat ik ze telkens zo voel. 

Ik wil niet steeds de kliniek bellen, maar heb gewoon graag geruststelling aangezien ik in het verleden vaker ontzettend veel pech heb gehad met hoe mijn lijf op dingen reageerde. 

Dus hopelijk herkennen jullie dit! Ik hoefde trouwens ook geen borstband te dragen omdat ik ze graag hoog wil houden :)

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik weet niet of ik hetzelfde voelde in de eerste week, maar dat denk ik wel. Het voelde bij mij als een soort van kippenvel, maar dan aan de binnenkant? Ik denk dat wat jij beschrijft er ook bij hoort. 

Je voelt allemaal gekke dingen vind ik. Niks is uit te leggen, omdat het nieuw is? Zelf dacht ik bij mezelf ook dat het de spier was die soort van trilde. Hopelijk trek je uit mijn reactie wat gerustheid uit, en wie weet krijg je nog meer reacties?

Ik wens je een goed herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.