Ga naar inhoud

Twijfel twijfel....


Aanbevolen berichten

Ben ik weer...

Ik heb aangegeven dat ik geen borstlift wil omdat ik niet van die grote littekens wil op mijn borsten. Nu zegt mijn pc dat het het beste is om wel te doen, maar dat ik ook alleen een implantaat van 500 a 600cc voor de spier kan doen. Dat vind ik goed, want ik heb voorheen altijd grote borsten gehad (80f). Door borstvoeding en 20kg afvallen draag ik nu een 70E maar heb volgens de pc de vulling van een b cup. Een natuurlijke hang vind ik juist mooi, maar ben zo bang dat ik hele grote hangtieten krijg..? De afstand tot midden tepel is 24cm. Op dit forum kan ik niemand vinden die in een soortgelijke situatie zit.. Ik zou zo graag ervaringen horen en foto’s van het resultaat zien.?

 

Groetjes Sproetje

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sproetje84

Spannend allemaal! 

Ik heb een klein beetje dezelfde situatie, had een lege 75D/E cup na te zijn afgevallen en borstvoeding geven. In december heb ik een borstlift laten doen met 225 cc voor de spier en ben erg blij met het resultaat! Ze zijn weer mooi vol maar toch natuurlijk en dat was precies wat ik wilde. De operatie en het herstel is me 200% meegevallen en ook de littekens storen me nu 3 maanden po al niet meer en deze zullen natuurlijk alleen nog maar minder zichtbaar worden. Ik zal je even toevoegen aan mn album zodat je foto's kan zien. Uiteraard begrijp ik ook als je voor de grotere protheses gaat zodat je minder littekens hebt maar misschien fijn om ook wat foto's van een lift te zien ?

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.