Ga naar inhoud

Veel pijn bij borstbeen en gevoelige borsten


Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende vraag. Ik heb bijna 3 weken geleden een borstvergroting gedaan. Alles is prima verlopen en ze zijn echt prachtig geworden. Nu lijkt te pijn steeds erger te worden. Vooral bij mij n borstbeen is dit het geval.... alsof er messen insteken... Naar de supermarkt lopen is al bijna te veel. Ook zijn mijn borsten enorm gevoelig....aanraken kan nog wel maar dit voelt niet fijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoort dit erbij? Pijn vind ik niet erg zolang ik maar weet dat dit erbij hoort. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @jill1984

Ik ben zelf 12 feb geopereerd, dus we zitten vlak na elkaar. Voor mij 3,5 week alweer. Ik herken niet alles wat jij beschrijft, maar wel dat je borsten mega gevoelig zijn. Bij mij trekt dit sinds een dag of twee ineens meer weg. Nog steeds geen fijn gevoel, maar ik merk zeker een verschil ineens. Ik heb het meer op het forum gelezen, ikzelf heb de conclusie getrokken dat dit er zeker bij hoort. Onderkant van mijn borst is gevoelloos aan beide kanten. Maar het gebied erlangs is weer heel gevoelig. Tintelingen enz.  Snel lopen vind ik ook niet fijn. Normaal wandelen lukt mij wel. Het borstbeen ik ik geen ervaring mee, dus kan je niet mijn verhaal daarop vertellen. 

Mals je je zorgen om de pijn maakt, kan je misschien even je kliniek bellen? Met de vraag of het erbij hoort of niet? Of misschien krijg je hier nog meer antwoord? 

Succes met je verdere herstel. En top dat je al zo tevreden bent??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jill1984, van de operatie kun je een beurs gekneusd gevoel krijgen, borstbeen, ribben, het hoort er allemaal bij. 

De extreme gevoeligheid van je borsten zelf komt omdat zenuwen niet ongeschonden uit de ingreep komen, dit herstelt zich weer. Sensaties als kou en warmte kunnen als heftig worden ervaren en zowel je tepel als de gehele borst kan erg gevoelig zijn. Het is echter een goed teken als je dat voelt, dan zijn de zenuwen zich aan het herstellen (dat is wat ze tegen mij zeiden na de wissel)

 

Geen zorgen dus, en als je je toch zorgen blijft maken gewoon even naar je pc bellen en een controleafspraak of telefonisch consult inplannen.

 

Groet, Sjuul .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.