Ga naar inhoud

70 H naar dubbel D singelbergkliniek? Velthuiskliniek?


Elisa82

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben 36 jaar 2 kids en al sinds mijn 15 e 65 FF/G cup met een gewicht van rond de 60 kilo. Momenteel weeg ik 70 kilo en is mijn cup 70 H. Ik vind mezelf niet dik op wat vetjes na maar goed ben ook geen 20 meer. Ik ben pas nog 3 kilo afgevallen maar ik blijf op 70 H nu heb ik de knoop dus doorgehakt om naar een 70 DD te gaan. Kleiner zal niet bij mijn postuur staan en mijn borsten zijn hier ook te breed voor. Ik heb een consult gehad bij dokter Mesters in de Velthuis kliniek dit gesprek bij beviel mij goed. Het enige nadeel is dat het zonder overnachting is en dit laat mij dus twijfelen. Nu heb ik volgende week nog een consult met dokter Oelbrandt in de Singelberg kliniek de operatie wordt uitgevoerd in het ziekenhuis eventueel met overnachting. Over beide chirurgen lees ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Heeft een van jullie een operatie gehad bij een van deze chirurgen en wat vinden jullie van een dagopname?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎8‎-‎3‎-‎2019 om 10:57, Elisa82 zei:

Hallo allemaal,

 

Ik ben 36 jaar 2 kids en al sinds mijn 15 e 65 FF/G cup met een gewicht van rond de 60 kilo. Momenteel weeg ik 70 kilo en is mijn cup 70 H. Ik vind mezelf niet dik op wat vetjes na maar goed ben ook geen 20 meer. Ik ben pas nog 3 kilo afgevallen maar ik blijf op 70 H nu heb ik de knoop dus doorgehakt om naar een 70 DD te gaan. Kleiner zal niet bij mijn postuur staan en mijn borsten zijn hier ook te breed voor. Ik heb een consult gehad bij dokter Mesters in de Velthuis kliniek dit gesprek bij beviel mij goed. Het enige nadeel is dat het zonder overnachting is en dit laat mij dus twijfelen. Nu heb ik volgende week nog een consult met dokter Oelbrandt in de Singelberg kliniek de operatie wordt uitgevoerd in het ziekenhuis eventueel met overnachting. Over beide chirurgen lees ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Heeft een van jullie een operatie gehad bij een van deze chirurgen en wat vinden jullie van een dagopname?

Hoi hoi

Ik zie dat jouw berichtje er een beetje tussendoor geglipt is.. 
Er zijn hier ook minder meiden met een bvk, dan met een bv, vandaar dat ik ook heel lastig kan zeggen of deze pc's goed zijn in bvk's. Wat ik me wel heel goed voor kan stellen is dat je graag een nachtje in het ziekenhuis wilt blijven na je operatie! Wat ik zo lees is dat toch wel nodig na een bvk, en het geeft toch wel een gerust gevoel denk ik :) 

Misschien dat @Doe ik het of niet? en @Pixie wat ervaringen met je willen delen. Zij hebben wel een andere pc, maar het helpt misschien wel om wat te kletsen over hoe die bvk nou verloopt :) 
(het zijn de eerste twee die me zo even te binnen schieten, vandaar dat ik hun hier even tag)

Heb je ondertussen je consult in het ziekenhuis al gehad? en hoe verliep dat?

Krijg je je bvk ook vergoed van de verzekering? Of is dat nog niet zeker?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, best_boobie zei:

Hoi hoi

Ik zie dat jouw berichtje er een beetje tussendoor geglipt is.. 
Er zijn hier ook minder meiden met een bvk, dan met een bv, vandaar dat ik ook heel lastig kan zeggen of deze pc's goed zijn in bvk's. Wat ik me wel heel goed voor kan stellen is dat je graag een nachtje in het ziekenhuis wilt blijven na je operatie! Wat ik zo lees is dat toch wel nodig na een bvk, en het geeft toch wel een gerust gevoel denk ik :) 

Misschien dat @Doe ik het of niet? en @Pixie wat ervaringen met je willen delen. Zij hebben wel een andere pc, maar het helpt misschien wel om wat te kletsen over hoe die bvk nou verloopt :) 
(het zijn de eerste twee die me zo even te binnen schieten, vandaar dat ik hun hier even tag)

Heb je ondertussen je consult in het ziekenhuis al gehad? en hoe verliep dat?

Krijg je je bvk ook vergoed van de verzekering? Of is dat nog niet zeker?

xxx BB

Ik heb een alleen nog een consult gehad in de Velthuis kliniek. Bij dokter Oelbrandt kon ik helaas niet meer dus daar moet ik even een nieuwe afspraak maken. Volgens de Velthuis kliniek wordt het vergoed ja, ik denk het ook wel een H cup zit eigenlijk nog te krap. Ik hoop dat de sleutelgat techniek mogelijk is alleen hier is ook niet zo gek veel over te vinden verschilt per pc en per lichaamsbouw geloof ik. Verder hoor ik ook veel positieve verhalen over dokter Nio  dus denk dat ik daar nog op consult ga. En zodra ik een goed gevoel heb hak ik de knoop pas door. Dat je littekens krijgt snap ik maar het is niet zo dat ik mn borsten echt lelijk vind en ik zou het erg vinden als ze opeens vierkant zijn ik heb mooie foto's gezien maar in sommige gevallen vind ik persoonlijk dat ze wel erg veel weg halen of dat ze misschien meer snijden dan nodig is. Lastig dit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Elisa82 zei:

Ik heb een alleen nog een consult gehad in de Velthuis kliniek. Bij dokter Oelbrandt kon ik helaas niet meer dus daar moet ik even een nieuwe afspraak maken. Volgens de Velthuis kliniek wordt het vergoed ja, ik denk het ook wel een H cup zit eigenlijk nog te krap. Ik hoop dat de sleutelgat techniek mogelijk is alleen hier is ook niet zo gek veel over te vinden verschilt per pc en per lichaamsbouw geloof ik. Verder hoor ik ook veel positieve verhalen over dokter Nio  dus denk dat ik daar nog op consult ga. En zodra ik een goed gevoel heb hak ik de knoop pas door. Dat je littekens krijgt snap ik maar het is niet zo dat ik mn borsten echt lelijk vind en ik zou het erg vinden als ze opeens vierkant zijn ik heb mooie foto's gezien maar in sommige gevallen vind ik persoonlijk dat ze wel erg veel weg halen of dat ze misschien meer snijden dan nodig is. Lastig dit 

Heel begrijpelijk!!!
Nio is ook heel goed idd!! 

 

Heel veel succes hoor!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Elisa82

Hier ben ik dan. Gefeliciteerd met je beslissing.

Je zal er geen spijt van krijgen.

Nu op zoek naar de PC die bij je past en daar bespreken wat je verwachtingen en angsten zijn. Ik had niet het gevoel dat ik veel inspraak had in de uiteindelijke maat omdat ze ook pas op het moment van de operatie zien waarmee ze moeten werken. Maar maak het maar bespreekbaar.

En die overnachting zou ik toch wel proberen te regelen. Het zijn toch wel grote wonden en ik had ook drains en dat willen ze dan even opvolgen (hoeveel bloed of vocht er nog uitkomt). Ik begrijp niet goed dat er ook PC's zijn die je dezelfde dag al naar huis sturen. Je weet ook niet hoe je op de narcose gaat reageren.

Lees maar lekker de verhalen. Zoals BB al zei: er is het verhaal van Pixie1, joke07 en depri-e.

Ik ga je verhaal volgen.

En als je vragen hebt, dan stel je ze maar. Altijd welkom.

Veel succes met je traject. :71:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey 

 

en ondertussen al een beslissing genomen??

Er komt wel heel veel op je af van vragen.  

Inderdaad een nachtje overnachten zou ik zeker doen.  Ik ben onlangs op 21/1 geopereerd in België.  

Ik heb een aantal PC consultaties gedaan.  En heb de PC genomen waar ik me goed bij voelde.  

Tot hiertoe ben ik super hersteld en alles is goed

verlopen.  Laat maar iets weten als je vragen hebt :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.