Ga naar inhoud

na 8 operaties ben ik het zat, ik overweeg serieus om zonder borsten door te gaan


jolly

Aanbevolen berichten

hoi allemaal , ik heb borstkanker gehad, al het borstweefsel inclusief tumor laten verwijderen en protheses gekregen, alleen omdat ik op links ook bestraald ben heb ik al vijf jaar lang last van complicaties, de pijn is niet meer te doen en ik overweeg dus serieus in ieder geval de ene helemaal te verwijderen en misschien ook de andere.

ik wil gewoon geen pijn meer en geen operaties. Wie heeft er hier ervaring met een masectomie? wat kan je mij vertellen over de ingreep en risicos? loop ik alsnog het risico op pijn bijvoorbeeld aan de littekens??ik wil graag zoveel mogelijk info van ervarings deskundigen, of dat nou artsen zijn of patienten. ik heb vrijdag weer een consult bij een chirurg, maar ik hoor natuurlijk heel graag jullie ervaringen. ook graag tips over protheses voor in bh en zwemkleding zijn welkom.

thanks allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een traject ben jij al gegaan, @jolly. Ik kan je helaas niet verder helpen met informatie maar ik hoop dat je de info krijgt waar je nood aan hebt en dat je snel zonder pijn verder mag gaan. Wat je uiteindelijk ook beslist.

Ik stuur je alvast een virtuele knuffel.

Veel sterkte, meid.

:147:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.