Ga naar inhoud

Reclame op het forum


Aanbevolen berichten

Hallo, hebben jullie ook last van de reclame op het forum?

Op zich is die reclame niet eens zo heel erg en kijk ik er altijd overheen, maar nu staat ze gewoon midden in de tekst en bedekt deze gedeeltelijk en dat vind ik dus wel storend.

Wegklikken gaat, maar dan blijft er een wit vlak over wat over de eerder bedekte tekst heenvalt waarna de reclame dus ook weer op de zelfde tekst terug komt.

Fotootje om te laten zien hoe het eruit ziet hieronder, ik heb trouwens een iphone misschien dat er nog iets mee gedaan kan worden?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde! Dacht dat het aan mezelf lag. Gister veel gezocht op internet naar vakanties..... Niet dus. Had al alles afgesloten en opnieuw geopend wat ook niet helpt. Ligt dus niet aan mij. Wel heel! Vervelend! @admin kan er iets aan gedaan worden? Kan soms een groot gedeelte vd tekst niet lezen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, MenM zei:

Ik heb precies hetzelfde! Dacht dat het aan mezelf lag. Gister veel gezocht op internet naar vakanties..... Niet dus. Had al alles afgesloten en opnieuw geopend wat ook niet helpt. Ligt dus niet aan mij. Wel heel! Vervelend! @admin kan er iets aan gedaan worden? Kan soms een groot gedeelte vd tekst niet lezen??

 

Ja precies dat heb ik ook @MenM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook idd, dacht ook dat het aan mij lag, maar dat is dus gelukkig niet zo. Hoop dat het z.s.m. opgelost kan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.