Ga naar inhoud

Verschil in borst na halfjaar nog steeds


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal mijn naam is Ellen en ik ben 14 augustus 2018 geopereerd. Heb 425cc high profile coh 1 geplaatst gekregen dual plane. Ben blij met het resultaat en is nu precies een halfjaar geleden. Alleen loop ik tegen het feit aan dat ik 2 verschillende borsten heb, links is super mooi van vorm en rechts lijkt een stuk kleiner en en alsof deze nog een stuk hoger zit. Ook lijkt deze minder soepel en lijkt het alsof de spier nog meer verkrampt is als aan de linkerkant. Begin me eigen nu na een halfjaar klein beetje zorgen te maken of dit nog wel weg gaat. Roze is voor mij de ‘goeie’ borst en groen is de ‘slechte’ borst. 

Vind dit stiekem toch wel erger dan dat ik dacht... 

Ik vind de borst met het roze erbij precies goed! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ellen1997 zei:

Hallo allemaal mijn naam is Ellen en ik ben 14 augustus 2018 geopereerd. Heb 425cc high profile coh 1 geplaatst gekregen dual plane. Ben blij met het resultaat en is nu precies een halfjaar geleden. Alleen loop ik tegen het feit aan dat ik 2 verschillende borsten heb, links is super mooi van vorm en rechts lijkt een stuk kleiner en en alsof deze nog een stuk hoger zit. Ook lijkt deze minder soepel en lijkt het alsof de spier nog meer verkrampt is als aan de linkerkant. Begin me eigen nu na een halfjaar klein beetje zorgen te maken of dit nog wel weg gaat. Roze is voor mij de ‘goeie’ borst en groen is de ‘slechte’ borst. 

Vind dit stiekem toch wel erger dan dat ik dacht... 

Ik vind de borst met het roze erbij precies goed! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat heb je toch prachtige borsten!! Maar ik zie inderdaad het verschil. Ik zou Straten om advies vragen... Maar ook na een halfjaar zie je het echt nog veranderen op dit forum, zeker omdat je zegt dat die borst nog wat verkrampter is! Hou ons op de hoogte ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 Ik vind je borsten prachtig! En heel eerlijk vind ik het verschil eigenlijk niet heel zichtbaar of storend.. ik zou het zelf geen eens zien wsl. Ik denk altijd maar.. echte borsten zijn ook nooit volledig symmetrisch ?‍♀️ snap je wel hoor, je raakt er zo op gefocust ook, maar ik vind ze echt heel mooi! En bij twijfel oid misschien maar eens op consult of controle gaan nog?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Ellen1997

 

Ik snap je helemaal. Lijkt net alsof ik mijn eigen situatie zie :(

Verdonck heeft mij geopereerd en uiteindelijk de borstplooi iets verlaagd. Dat heeft bij mij helaas nog niet echt het gewenste resultaat gehad. Maar nu schijnen mijn borsten ook iets anders van vorm al te zijn geweest.

 

Wat mij wel geholpen heeft is om contact te blijven zoeken met de arts. Aangeven wat je niet zo mooi vind en wat je wil mooi vind. Zit de prothese bij jou ook nog hoger in je borst? 

Als ik je foto's in je album bekijk heeft die ene borst altijd een beetje achtergelopen klopt dat? 

 

Wel heel balen, want ik vind je borsten verder wel echt heel mooi! Maar ik snap je heel goed dat je hiervan baalt. Ik ben benieuwd wat je gaat doen, maar ik zou contact opnemen met dr straten als je dat nog niet gedaan hebt.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ja dat klopt deze borst heeft altijd al hoger gezeten vanaf begin. Maar het lijkt inderdaad of de ene borstplooi lager zit als de ander. 

Hij heeft wel gezegt dat mijn tepels niet op gelijke hoogte zaten en dit zo zou blijven, dat vond ik helemaal niet erg. 

Ik snap ook dat geen een borst perfect is en dat voorsituatie gewoon zelfde blijft maar dan groter van formaat zeg maar. Maar dit valt me de laatste weken best wel op en als ik in de spiegel kijk lijkt de ene borst ook echt een heel stuk kleiner.

Heb nog geen contact opgenomen, vind dit eerlijk gezegd ook heel lastig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 nee precies weinig borsten zijn 100% symmetrisch. 

Ik zou toch contact opnemen en een controle/consult plannen met straten. Weet niet of het ver rijden voor je is, maar dan kun je het er in ieder geval met hem over hebben en zijn mening horen. Misschien helpt dat wel.

Het lijkt inderdaad door de borstplooi te komen. 

 

In bh of topje heb je niet echt een verschil of wel? Ik zie het voornamelijk alleen bloot en mijn bh zit bij de 'mindere' borst wat losser.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.