Ga naar inhoud

erg onzeker na BV


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

zit al een tijdje op deze site en vind hem echt super!! En ben helemaal blij met alle verhalen en tips die je hier kunt vinden!!

Maar nou heb ik een probleempje en weet niet of andere zich hier in herkennen.

Ik ben 3 weken po en heb 260 cc rond,high profile laten plaatsen, achter de spier.

Ben echt super blij dat het achter de rug is en ik eindelijk BOOBS heb maar...........

ze zijn niet gelijk. Voor de operatie was mijn r.borst iets kleiner en nu is deze juist groter!

Als ik ze zo zie vind ik ze niet eens mooi terwijl ik super blij ben dat ik eindelijk borsten heb.

Ik heb mijn pc al gebeld maar die zegt dat het allemaal nog wel gaat veranderen maar ikzelf zie dat niet gebeuren.

Nu ik dit opschrijf zit ik gewoon te huilen, terwijl ik toch helemaal gelukkig moet zijn??

Zijn er meiden die dit ook hebben? Zit ik mezelf nou helemaal gek te maken??

Groetjes een sip vrouwtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weken PO is niks hé ...

Je borsten zijn 2 aparte operatiewonden met een eigen herstel .

Er kunnen verschillende redenen zijn dat die borst groter is . Ze was kleiner dus hebben ze harder moeten vroeten (en dus kwetsen binnenin) om die prothese erin te krijgen waardoor je daar meer zwelling hebt .

Je houdt vocht op wat pas na 3 weken gaat wegtrekken .

Je borsten zijn amper ingedaald , vanaf week 4 tot week 6 gaat dat het 'snelst' .

Eigelijk ben je een weekje te vroeg want vanaf week 4 zie je zelf wat verbetering :141:

Het duurt je nu allemaal al veel te lang ... even doorzetten en geduld hebben hoor . Pas na 3 maanden zie je ong. het uiteindelijke rezultaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

heel toevallig heb ik net mn vriend naar mn borsten laten kijken, ik ging douche en zie nog steeds verschil tussen de 2 borsten, de onderkant van mijn borsten zitten niet op de zelfde hoogteen mijn ene litteken zit naar binnen getrokken waarodoor die borst er ook iets anders eruit ziet maar die is ook nog steeds blauw en ben al 5 weken PO en maak me daar ook wel druk om maar we moeten gewoon geduld hebben! 3 weken PO is echt niks hoor!!! succes ermee en maak je eige echt niet te druk meid..

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet dat het nog maar kort geleden is maar je wilt iets al zo lang( ik 13 jaar) en dan ziet het er niet zo uit zoals je in gedachte had.

Moet nog maar geduld hebben maar das zoooooooooooo moeilijk..........!!!

Als ik ff snel een andere bh aan heb of mijn bikini denk ik, Damn wat een lkkr ding, hihi!!

Maar als dat weer uit gaat en ik zie mezelf in de spiegel denk ik, beetje jmmr weer!

Maar ik zal geduldig zijn en jullie op de hoogte houden van mijn ongelijke borsten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel 5weken rondgelopen met ongelijke borsten,zelfs 2maal,na 2operatie,s

je kan nog niet oordelen hoor,geef het wat meer de tijd.

de ene houd nu eenmaal wat meer en langer vocht vast als de ander,indalen van borsten begint pas op het moment dat echt alle vocht eruit is,dus hoogswaarshijnlijk heb je in die ene borst nog wat vocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb foto's geplaatst maar weet eigenlijk niet of ik het goed gedaan heb. Wil ook een foto bij mijn naam maar heb nog niet uitgevonden hoe ik dat moet doen. Heb een heel groot blond moment, whahaha!! Kan iemand mij zeggen hoe dat moet?? Thnx!

Ik ga maar op jullie verhalen af en ga heel geduldig zijn!! weet dat ik het kan!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's even bekeken en je ziet toch duidelijk verschil met 6 en 21 dagen PO vind ik : ze zijn al een stuk ingedaald . Dat gaat nog verder hoor , je liteken moet in je borstplooi vallen .

Bedoel je met ongelijke borsten de tepelstand ? Die gaat wat bijtrekken maar gaat altijd een verschil blijven hoor . Je moet een borstvergroting letterlijk nemen : vergroting van je eigen borsten . Anders had je een correctie moeten doen .

Bekijk je voorsituatie eens , dan is het nu al een pak beter , niet ? :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet dat ik dan een correctie had moeten doen maar dat wilde ik helemaal niet. Wilde gewoon grotere borsten en die heb ik nu ook.

Alleen was altijd de rechter kleiner en nu groter en bij mijn l.borst valt het litteken heel mooi in de borstplooi maar rechts niet, die zit meer op de borst. Ik zal gewoon meer geduld moeten hebben!

Thnx voor je reactie! Ben wel blij met mijn :1bouncingboobs: maar ben onzkr over het uiterlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je mijn foto's maar eens zien van net na de operatie : ik heb ook een traantje weggepinkt hoor :103: wat een lelijke gevallen waren me datte ! :20:

Zelfs mijn man was enorm geschrokken bekende hij achteraf .

Zal mijn ww eens doorsturen , dan zie je wat ik bedoel .

Komt wel goed meid !

Btw , het verschil waar jij over spreekt valt mij ni eens echt op als je't ni zegt . Dus : ssssssssssssst :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladytien, ik ben nieuw op het forum en weet allemaal nog niet zo goed hoe het werkt...

maar wat ik zeggen wou, ik snap PRECIES hoe je je voelt! Ik heb deze maandag (eindelijk na zo lang wachten en hopen en dromen) borstvergroting gehad. Ik had een 80 B, mijn rechter borst was een stuk kleiner als mijn linker. Ik heb nu 325 cc in mn linkerborst en 350 cc in de rechter (achter de borstspier). zou je denken dat ze nu gelijk zijn... Nou mooi niet dus :( mijn linkerborst is nog steeds groter als de rechter. Het is nou 5 dagen geleden en iedereen zegt wel tegen me dat ik me niet zo moet aan stellen en druk maken, maar het is zn grote teleurstelling dat als je al jaren hoopt op iets en dat het dan nog steeds ongelijk is... Meiden heeft een van jullie misschien het zelfde gehad? Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

ik bennu 6 weken po en hebook nog steeds verschil met links en rechts..dat is normaal denk ik het zijn twee verschillende wondenen rechts heeft bijmij gewoon meer tijd nodig om in te dalen ..heb er alle vertrouwen in dathet allemaal goed komt ...volgens de pc heeft het zeker 1 jaar toto anderhalf jaar nodig todatje echt helemaal genezen bent ..komt allemaal goed ...ik heb nu pas sinds een week of twee dat ik ze ook echtdaadwerkelijk mooi vind ...vond het allemaal inhet begin er schrikken ..heb ook een traantjeof tich weggepinkt dacht dat het nooit meer goed zou komen en het vershil met rechte en links komt ook wel goed.rechts zit gewoon nog hoger dan links ..maar gaat zeker goed komen ..bij de een gaathet wat sneller dande andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ttmarie: Miss heb je wat aan de antwoorden in mijn topic die de anderen hebben gegeven. Ze hebben idd wel gelijk dat het 2 verschillende wonden zijn die apart genezen en dat ze miss aan de ene borst meer werk gehad hebben dan aan de andere.

@Emmy0203: Ik denk dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben. Je hebt een plaatje in je hoofd en als het er zo niet uitziet dan word je onzeker. En dit heb ik op het moment! Maar ik zal geduld hebben en wachten tot alles wat ingedaald is en wat zachter aanvoelt.

Heb even bij jouw foto's gekeken en vind ze heel mooi!!

Ben toch wel blij om te horen dat niet iedereen vanaf dag 1 op een roze wolk zit met hunnie :1bouncingboobs:

Ik ben iig wel wat rustiger geworden door alle lieve reactie's!! Thnx allemaal!

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden,

Ja idd heel veel geduld hebben na je bv. Ik ben op 1 sep geopereerd en zat in het verband. Na 10 dagen mocht het verband eraf en ik was heel erg verdrietig zo lelijk waren mijn borsten. Een borst wees heel erg naar beneden en de andere was redelijk. Maar alles heeft zijn tijd nodig. Ik kon het gewoon niet geloven dat het nog ooit goed zou komen met mijn borsten. Na enkelen weken begon ik zelf pas heel goed het verschil te merken. En nu nu zijn ze echt mooi. Het heeft me wat geduld en tranen gekost hoor. Nu na maanden na de operatie gaat het helemaal goed met mijn borsten en ben ik er super blij mee. Zou het echt zo weer doen. Alleen heel erg he dat geduld hebben. Maar het komt helemaal goed. Vooral van hoe dat mijn borsten waren voor de bv en hoe dat ze nu zijn na de bv. Geduld is echt een schone zaak.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

ik heb mijn pc gebeld en die zegt dat het goed moet komen en als dat niet zo is dan weet hij waarschijnlijk wat er aan de hand is.

Omdat ik tubulaire borsten heb denkt hij dat hij het niet goed los gemaakt heeft aan de linkerkant waardoor mijn L.borst nu aan de onderkant niet mooi rond gaat komen.

Als over een aantal maanden mijn borst niet verder daalt dan denkt hij dat het dat is en daar kan ik een kleine operatie aan wagen.

Zelf heb ik het er met mijn man over gehad en we wachten af maar denk niet dat het verschil dus danig gaat irriteren dat ik me wil laten opereren.

We wachten af en blijven(probeer ik) positief!!

Toch ben ik blij dat ik nu :1bouncingboobs: heb!!! Zijn altijd nog beter dan dat ik hiervoor had!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hey lady 10 ,

we zijn weer een maand verder ... hoe gaat het nu met je ?

vind je ze nu al wat mooier ??

jammer toch , hé

zo lang naar uitgekeken en dan niet tevreden !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.