Ga naar inhoud

Natrelle uit de handel?


Heanne

Aanbevolen berichten

Ik zag op een programma dat de natrelle uit de handel is gehaald, vanwege dat ze een specifiek soort kanker kunnen veroorzaken. Ik heb precies die protheses en ik heb al een tijd klachten. Nu heb ik in maart een so bij een andere chirurg staan omdat mijn chirurg mijn klachten niet serieus neemt. 

Maar ik vraag mij nu af, als blijkt dat de prothese gescheurd is of lek, dan heb ik dus mooi pech? 

 

Ik begreep ook dat de zorgverzekering het verwijderen niet vergoed ondanks klachten, en als je het geld niet heb liggen je dus pech hebt. 

 

Ik ga mij steeds meer zorgen maken, ik heb ook een zwelling op mijn borst. De chirurg zegt overmatig kapsel, ik denk zelf een gedraaide prothese, maar nu ik dat programma heb gezien, ben ik bang dat er meer aan de hand is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Heanne zei:

Ik zag op een programma dat de natrelle uit de handel is gehaald, vanwege dat ze een specifiek soort kanker kunnen veroorzaken. Ik heb precies die protheses en ik heb al een tijd klachten. Nu heb ik in maart een so bij een andere chirurg staan omdat mijn chirurg mijn klachten niet serieus neemt. 

Maar ik vraag mij nu af, als blijkt dat de prothese gescheurd is of lek, dan heb ik dus mooi pech? 

 

Ik begreep ook dat de zorgverzekering het verwijderen niet vergoed ondanks klachten, en als je het geld niet heb liggen je dus pech hebt. 

 

Ik ga mij steeds meer zorgen maken, ik heb ook een zwelling op mijn borst. De chirurg zegt overmatig kapsel, ik denk zelf een gedraaide prothese, maar nu ik dat programma heb gezien, ben ik bang dat er meer aan de hand is :(

Kijk ff in de zoekbalk. Zoek op alcl en op RIVM. De info op radar is altijd erg gekleurd. 

De kans op alcl is heel erg klein. 

 

Verder is alleen de geruwde (tijdelijk) uit de handel. Als het goed is kom je met bovenstaande zoekopdrachten daar ook op uit. Alle info die erover bekend is, staat hier op het forum :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.