Ga naar inhoud

borstvoeding na borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben 32 jaar en zal hoogstwaarschijnlijk binnen een maand mijn borsten laten vergroten. Ik zal dit doen bij Dr. Carl Van Waes. Ik zal van een kleine a-cup naar een volle B/ kleine C - cup gaan. 

 

Nu, ik ben nog geen mama, maar heb wel een kinderwens. Ik heb wel terug een vaste partner, maar aan kindjes beginnen zal pas voor binnen een 2-tal jaar zijn. Omdat ik al sinds mijn puberteit erg onzeker loop over mijn lichaam (omwille van de zeer kleine borsten) en me dat in meer zaken hindert dan ik wil, wil ik eigenlijk niet langer meer wachten om eindelijk de stap te zetten. In het verleden waren er meerdere zaken die me weerhielden om die stap te zetten, maar ik voel me nu eindelijk vrij om de keuze nu wel te kunnen maken. 

 

Ik ben wel benieuwd naar verhalen over al dan niet borstvoeding geven na een borstvergroting. Bij mijn borstvergroting zullen er implantaten ingebracht worden langs onder de borst en ze zullen achter de borstspier gestoken worden. 

 

Zijn er mensen die een gelijkaarde bv hebben gehad en erna nog borstvoeding hebben gegeven? 

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, margarethaD zei:

Hallo,

 

ik ben 32 jaar en zal hoogstwaarschijnlijk binnen een maand mijn borsten laten vergroten. Ik zal dit doen bij Dr. Carl Van Waes. Ik zal van een kleine a-cup naar een volle B/ kleine C - cup gaan. 

 

Nu, ik ben nog geen mama, maar heb wel een kinderwens. Ik heb wel terug een vaste partner, maar aan kindjes beginnen zal pas voor binnen een 2-tal jaar zijn. Omdat ik al sinds mijn puberteit erg onzeker loop over mijn lichaam (omwille van de zeer kleine borsten) en me dat in meer zaken hindert dan ik wil, wil ik eigenlijk niet langer meer wachten om eindelijk de stap te zetten. In het verleden waren er meerdere zaken die me weerhielden om die stap te zetten, maar ik voel me nu eindelijk vrij om de keuze nu wel te kunnen maken. 

 

Ik ben wel benieuwd naar verhalen over al dan niet borstvoeding geven na een borstvergroting. Bij mijn borstvergroting zullen er implantaten ingebracht worden langs onder de borst en ze zullen achter de borstspier gestoken worden. 

 

Zijn er mensen die een gelijkaarde bv hebben gehad en erna nog borstvoeding hebben gegeven? 

 

Alvast bedankt!

Hoi hoi

 

Ik heb zelf geen kinderen, dus kan niet uit eigen ervaring spreken. Maar ik ken wel zeker 10 meiden die borstvoeding gaven nadat ze een borstvergroting gehad hadden. Het schijnt zo te zijn dat de kans van slagen van het geven van borstvoeding, ongeveer even groot is als voor je vergroting. Het zou dus geen probleem moeten zijn, als er geen ‘natuurlijk’ probleem reeds voor bestaat :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @margarethaD 

 

Ik herken mezelf in jouw verhaal. Ben ook 32 en krijg eind deze maand een borstvergroting. Nu nog geen kinds, maar zeker wel een kinderwens over een jaartje of 2. Niet dat ik ook meteen plannen heb om borstvoeding te geven, maar wil weten of het voor problemen kan zorgen. Dit heb ik besproken met 2 chirurgen, beide gaven aan dat dit gewoon mogelijk is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.