Ga naar inhoud

Prothese wissel anatomisch naar rond mentor 455 cc wie ook ?


Bailey11

Aanbevolen berichten

Hoi meiden 

 

ik word bijna geopereerd en zal van een eurosillicone 325 anatomisch naar een 455 mentor rond hoog profiel gaan. Wie heeft deze prothesen en hoe is het resultaat ? Is hoog profiel bij iedereen ook echt meteen een flink decolleté of valt dat tegen? Ik wil ze namelijk het liefste zo hoog mogelijk hebben. De anatomische prothesen waren toch te laag voor mij. Ik wil als resultaat wel bereiken dat het “gezien mag worden” zeg maar. Wie o wie heeft ervaring ? 

Ik krijg tevens ook een lipo uit mijn heupen en dat vet zullen ze gebruiken om de bovenzijde van het decolleté nog voller te maken. 

ik twijfelde veel tussen ultra high profile en high profile, zit daar veel verschil tussen ? 

 

Alvast bedankt voor de reacties ! 


 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bailey11 zei:

Hoi meiden 

 

ik word bijna geopereerd en zal van een eurosillicone 325 anatomisch naar een 455 mentor rond hoog profiel gaan. Wie heeft deze prothesen en hoe is het resultaat ? Is hoog profiel bij iedereen ook echt meteen een flink decolleté of valt dat tegen? Ik wil ze namelijk het liefste zo hoog mogelijk hebben. De anatomische prothesen waren toch te laag voor mij. Ik wil als resultaat wel bereiken dat het “gezien mag worden” zeg maar. Wie o wie heeft ervaring ? 

Ik krijg tevens ook een lipo uit mijn heupen en dat vet zullen ze gebruiken om de bovenzijde van het decolleté nog voller te maken. 

ik twijfelde veel tussen ultra high profile en high profile, zit daar veel verschil tussen ? 

 

Alvast bedankt voor de reacties ! 


 

 
  •  

He @Bailey11

 

Ik heb wissel gehad van 320cc antomisch naar 550cc rond high profile dp gezet. Ben er super blij mee. Idd een heel mooi decollete. Dat wilde ik ook graag, ze zitte nu ook veel mooier dicht bij ellaar.

 

Kijk gerust in mn album, staat 1 foto in van voor mn wissel.

 

Heel veel succes

 

Liefs noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2019 om 08:47, Noelle2612 zei:

He @Bailey11

 

Ik heb wissel gehad van 320cc antomisch naar 550cc rond high profile dp gezet. Ben er super blij mee. Idd een heel mooi decollete. Dat wilde ik ook graag, ze zitte nu ook veel mooier dicht bij ellaar.

 

Kijk gerust in mn album, staat 1 foto in van voor mn wissel.

 

Heel veel succes

 

Liefs noelle

Dankjewel ! Ik ga meteen even kijken. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden. En vooral of rond echt mooier is dan de anatomische die ik nu heb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Bailey11 zei:

Dankjewel ! Ik ga meteen even kijken. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden. En vooral of rond echt mooier is dan de anatomische die ik nu heb 

Ja ik vind de mijne nu zeker mooier dan met mn anatomische. Maar dat is heel persoonlijk. Ik vind het niet erg dat het er n tikkie nep uitziet hihi. 

 

Ultra high profile is vaak ook wat smaller en meer naar voren. Laat je daar goed over informeren wat t beste bij je wensen en postuur past.

 

Heel heel succes op naar nieuwe boobies!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2019 om 06:58, Bailey11 zei:

Hoi meiden 

 

ik word bijna geopereerd en zal van een eurosillicone 325 anatomisch naar een 455 mentor rond hoog profiel gaan. Wie heeft deze prothesen en hoe is het resultaat ? Is hoog profiel bij iedereen ook echt meteen een flink decolleté of valt dat tegen? Ik wil ze namelijk het liefste zo hoog mogelijk hebben. De anatomische prothesen waren toch te laag voor mij. Ik wil als resultaat wel bereiken dat het “gezien mag worden” zeg maar. Wie o wie heeft ervaring ? 

Ik krijg tevens ook een lipo uit mijn heupen en dat vet zullen ze gebruiken om de bovenzijde van het decolleté nog voller te maken. 

ik twijfelde veel tussen ultra high profile en high profile, zit daar veel verschil tussen ? 

 

Alvast bedankt voor de reacties ! 


 

 
  •  

Hi,

 

Ik ben 18 dec geopereerd en heb 425cc mentor high profile gekregen. De decoletté vind ik afwisselend... Ik moet toegeven dat ik het klein beetje vind tegenvallen. Ze staan wel echt hoog en recht dat vind ik top maar de decoletté verschilt per shirtje/truitje.. Bij een truitje met een diepe V-hals is het wel goed zichtbaar maar bijvoorbeeld bij een ander topje van me zie je echt niet veel..  Ik ben van echt niks naar dit gegaan en ze zijn als ik naakt ben echt aanwezig maar met kleding had ik toch wat groter verwacht! En ben ik ook opzoek naar een goeie bh die het een beetje bij elkaar kan pushen voor meer "inkijk"?

 

De ultra high profile schijnt meer projectie te hebben aan de voorkant en die is dus in de breedte smaller en bij de high profile juist andersom, dus dan heb je nog meer volume als ik het goed zeg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎2‎-‎2019 om 05:58, Bailey11 zei:

Hoi meiden 

 

ik word bijna geopereerd en zal van een eurosillicone 325 anatomisch naar een 455 mentor rond hoog profiel gaan. Wie heeft deze prothesen en hoe is het resultaat ? Is hoog profiel bij iedereen ook echt meteen een flink decolleté of valt dat tegen? Ik wil ze namelijk het liefste zo hoog mogelijk hebben. De anatomische prothesen waren toch te laag voor mij. Ik wil als resultaat wel bereiken dat het “gezien mag worden” zeg maar. Wie o wie heeft ervaring ? 

Ik krijg tevens ook een lipo uit mijn heupen en dat vet zullen ze gebruiken om de bovenzijde van het decolleté nog voller te maken. 

ik twijfelde veel tussen ultra high profile en high profile, zit daar veel verschil tussen ? 

 

Alvast bedankt voor de reacties ! 


 

 
  •  

Hoi hoi

Bij het wel of niet krijgen van een decolleté is de breedte van de prothese ook heel belangrijk, zeker bij een ronde prothese. 
Uiteraard zit je vast aan een bepaalde maximum breedte (afhankelijk van je borstbreedte, je huiddikte, de visie van je pc enz) maar hoe breder de prothese (in verhouding met je borstbreedte dus!) hoe hoger de bolling begint. Hoever je prothese naar voren komt, dus hoeveel projectie je krijgt, is dan weer afhankelijk van het profile... 
Laat je goed informeren..

Heb je toevallig een prothesepaspoort meegekregen destijds van die eurosilicone? Dan zou ik wel eens kunnen kijken welke afmetingen die 325 had en wat je dan nu gaat krijgen.. Of je er echt op vooruit gaat...
Als er een REF nummer op het paspoortje staat, dan laat me dat even weten, kijk ik voor je.

Liefst heb ik dit soort info in pb, zodat ik alles bij elkaar heb staan en niet steeds hoef te zoeken in een topic. Schrijf dus ook even erbij waar het over gaat :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2019 om 23:14, best_boobie zei:

Hoi hoi

Bij het wel of niet krijgen van een decolleté is de breedte van de prothese ook heel belangrijk, zeker bij een ronde prothese. 
Uiteraard zit je vast aan een bepaalde maximum breedte (afhankelijk van je borstbreedte, je huiddikte, de visie van je pc enz) maar hoe breder de prothese (in verhouding met je borstbreedte dus!) hoe hoger de bolling begint. Hoever je prothese naar voren komt, dus hoeveel projectie je krijgt, is dan weer afhankelijk van het profile... 
Laat je goed informeren..

Heb je toevallig een prothesepaspoort meegekregen destijds van die eurosilicone? Dan zou ik wel eens kunnen kijken welke afmetingen die 325 had en wat je dan nu gaat krijgen.. Of je er echt op vooruit gaat...
Als er een REF nummer op het paspoortje staat, dan laat me dat even weten, kijk ik voor je.

Liefst heb ik dit soort info in pb, zodat ik alles bij elkaar heb staan en niet steeds hoef te zoeken in een topic. Schrijf dus ook even erbij waar het over gaat :)

 

xxx BB

Hoi meid, 

 

super lief dat je dat even uit wilt zoeken. Ik heb er even een screenshot van gemaakt ik kan het pasje zo snel niet vinden. 

De eurosillicone waren 325 van het eertste plaatje en waar het pijltje bij staat is de 455 die ik nu ga krijgen 

ik kan die projectie van eurosillicone nergens vinden in een tabel 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Bailey11 zei:

Hoi meid, 

 

super lief dat je dat even uit wilt zoeken. Ik heb er even een screenshot van gemaakt ik kan het pasje zo snel niet vinden. 

De eurosillicone waren 325 van het eertste plaatje en waar het pijltje bij staat is de 455 die ik nu ga krijgen 

ik kan die projectie van eurosillicone nergens vinden in een tabel 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb even gereageerd in de pb die je stuurde :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.