Ga naar inhoud

Littekens na 6 weken


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik vroeg me af hoe jullie littekens eruit zagen na 6 weken? Foto's ervan?  Mijne zijn namelijk nog erg rood, is dat normaal? Zie hieronder; 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flowersh zei:

Hi,

 

Ik vroeg me af hoe jullie littekens eruit zagen na 6 weken? Foto's ervan?  Mijne zijn namelijk nog erg rood, is dat normaal? Zie hieronder; 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik ben 4 weken PO en die van mij zijn ook nog rood en dikkig hoor. Littekens worden over het algemeen eerst lelijker (roder, dikker) en pas na een maand of 3 steeds mooier. Goed blijven verzorgen en uit de zon houden of heel goed insmeren (niet dat het een plek is die snel in de zon komt maartoch). Komt goed ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Francisca91 zei:

 

Ik ben 4 weken PO en die van mij zijn ook nog rood en dikkig hoor. Littekens worden over het algemeen eerst lelijker (roder, dikker) en pas na een maand of 3 steeds mooier. Goed blijven verzorgen en uit de zon houden of heel goed insmeren (niet dat het een plek is die snel in de zon komt maartoch). Komt goed ? 

Ok dan hoef ik me geen zorgen te maken, dankje voor je berichtje ❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.