Ga naar inhoud

Pijn na buik liggen na bv


Aanbevolen berichten

Zojuist, Jesssi zei:

Na bijna 4 maanden? Ik denk dat het zal slijten idd. Maar ik zit er een beetje mee omdat het de borst is met dat eeeeeuwige wondje weet je nog?

Ga het idd gewoon bespreken en ook de nazorg toen( die er niet was)

Kan ik meteen vragen wie dr snel is ;)

Xx

Het gevoelloze onderin mijn borsten had ik tot ongeveer een jaar po...
Het anders voelen van 1 borst, heb ik ook gehad. Mijn rechterborst voelde heel lang anders.. Dat is gelukkig ook goed gekomen, en duurde zeker langer dan 4 maanden.
Die overgevoeligheid van tepel, had ik aan beide tepels en heeft met tijden geduurd tot 2,5 jaar po.. Op een gegeven moment had ik het tijden niet en dan weer opeens wel, dus ja... ook zo lang po (zo kort po ;) ) zijn dit normale dingen :)
van je wondje weet ik nog ;) hihi

Maar gelukkig dicht he.. pfff

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, best_boobie zei:

Het gevoelloze onderin mijn borsten had ik tot ongeveer een jaar po...
Het anders voelen van 1 borst, heb ik ook gehad. Mijn rechterborst voelde heel lang anders.. Dat is gelukkig ook goed gekomen, en duurde zeker langer dan 4 maanden.
Die overgevoeligheid van tepel, had ik aan beide tepels en heeft met tijden geduurd tot 2,5 jaar po.. Op een gegeven moment had ik het tijden niet en dan weer opeens wel, dus ja... ook zo lang po (zo kort po ;) ) zijn dit normale dingen :)
van je wondje weet ik nog ;) hihi

Maar gelukkig dicht he.. pfff

xxx

Dank je, ik lees er niet zo veel over. Of ik lees dat het na drie maanden over was dus ging ik toch een beetjes stressen?

Nou idd dicht al is het litteken daar wel echt veel breder en roder gebleven. Hopen dat dat ook met geduld netjes gaat worden.

thanks again xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jesssi zei:

Dank je, ik lees er niet zo veel over. Of ik lees dat het na drie maanden over was dus ging ik toch een beetjes stressen?

Nou idd dicht al is het litteken daar wel echt veel breder en roder gebleven. Hopen dat dat ook met geduld netjes gaat worden.

thanks again xxXx

Klopt, veel meiden zijn na die tijd al met hun leven verder gegaan en dan vergeet je dit soort dingen te updaten. Logisch ook natuurlijk. 

 

Ik weet niet eens of ik dat in mijn eigen topic ge-update heb, nu ik het zeg haha!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 13 mei 2016 een wissel ondergaan, op 08 december 2017 wederom een prothesewissel (hersteloperatie) gehad en op 28 mei 2018 aan mijn rechterborst nog een kleine hersteloperatie. En om eerlijk te zijn heb ik al vanaf de operatie op 13 mei 2016 geen gevoel meer aan de onderkant van mijn borsten (het gedeelte onder de tepels) en ook niet in de tepels zelf. Denk zelf ook niet dat dat gevoel nog terug gaat komen. Maar ja...... ik geniet geen minuut minder van mijn boobs hoor. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Jaydee zei:

Ik heb op 13 mei 2016 een wissel ondergaan, op 08 december 2017 wederom een prothesewissel (hersteloperatie) gehad en op 28 mei 2018 aan mijn rechterborst nog een kleine hersteloperatie. En om eerlijk te zijn heb ik al vanaf de operatie op 13 mei 2016 geen gevoel meer aan de onderkant van mijn borsten (het gedeelte onder de tepels) en ook niet in de tepels zelf. Denk zelf ook niet dat dat gevoel nog terug gaat komen. Maar ja...... ik geniet geen minuut minder van mijn boobs hoor. 

 

Veel liefs, Jaydee

Balen.... Het is idd niet zeker dat het terug komt, maar in de meeste gevallen wel gelukkig.. 
Knudde dat het bij jou niet terug gekomen is! Wist ik niet van jou, maar weet het nu haha
:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, best_boobie zei:

Balen.... Het is idd niet zeker dat het terug komt, maar in de meeste gevallen wel gelukkig.. 
Knudde dat het bij jou niet terug gekomen is! Wist ik niet van jou, maar weet het nu haha
:53: 

Nu weet je alles van me. Behalve mijn pincode :45: 

 

:53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.