Ga naar inhoud

Anniqueex : 29 maart 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Goeiemiddag meiden,

 

ik zit met een kleine dubio...

ik heb onlangs 2 consulten gehad bij Diana Gabriels. De 1e was met een praktijkmedewerker die alleen de consulten deed en zij raadde mij 400 cc aan.

Nou heb ik afgelopen zondag m’n tweede consult gehad bij Dr. Hupkens en hij raadde mij 450-460 cc aan.

ik ben 1,73 en weeg 65 kilo. Ik wil voor de dual plane medium profile gaan maar twijfel dus heel erg tussen die 2 maten.. ik wil namelijk niet dat het te groot wordt en dat gevoel heb ik heel erg bij 450 cc en als ik naar sommige foto’s van anderen kijk heb ik ook het gevoel dat het te groot gaat zijn..

Ik heb 2 foto’s toegevoegd van mijn eerste consult met 400 cc pasvorm.

Wat vinden jullie? Voor de grotere kiezen of het bij 400 houden of misschien een middenweg doen (425cc) ?

 

liefs, Annique

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Anniqueex zei:

Goeiemiddag meiden,

 

ik zit met een kleine dubio...

ik heb onlangs 2 consulten gehad bij Diana Gabriels. De 1e was met een praktijkmedewerker die alleen de consulten deed en zij raadde mij 400 cc aan.

Nou heb ik afgelopen zondag m’n tweede consult gehad bij Dr. Hupkens en hij raadde mij 450-460 cc aan.

ik ben 1,73 en weeg 65 kilo. Ik wil voor de dual plane medium profile gaan maar twijfel dus heel erg tussen die 2 maten.. ik wil namelijk niet dat het te groot wordt en dat gevoel heb ik heel erg bij 450 cc en als ik naar sommige foto’s van anderen kijk heb ik ook het gevoel dat het te groot gaat zijn..

Ik heb 2 foto’s toegevoegd van mijn eerste consult met 400 cc pasvorm.

Wat vinden jullie? Voor de grotere kiezen of het bij 400 houden of misschien een middenweg doen (425cc) ?

 

liefs, Annique

Hoi!

 

Heb je bij alle foto's 400cc gepast? Ik vind het wel heel mooi staan hoor, kun je makkelijk hebben! Heb je ook foto's van de grotere maat? Denk dat dat ook wel mooi staat. Zoveel scheelt die 50-60 cc extra niet hoor, aangezien ze zeggen dat ongeveer 150cc 1 cupmaat is. Ik heb het advies gekregen van veel vriendinnen en ook wat ik lees hier op het forum om voor de grootste maat te gaan. Ik krijg ronde prothese medium profile 440cc van Mentor. Klinkt groot, vooral met mijn lengte (1.62m), maar komt uiteindelijk niet mega groot over.

 

Bij DG heb je eerst een gesprek met een medewerker, naar mijn idee hebben zij er helemaal geen verstand van. Ik zou uitgaan van het advies van je chirurg, hij is diegene die opereert. En je moet je ook niet vastpinnen aan foto's van andere, is mijn ervaring. 400cc staat bij jou weer heel anders dan bij iemand anders. Heeft natuurlijk ook met je omvang te maken en je voorsituatie.

 

Succes!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @NatasBrabant,

 

bij alle foto’s heb ik inderdaad 400 cc aan.

ah lief van je! 

Nee daar hebben we geen foto’s van gemaakt, daarom heb ik dus ook geen idee hoe het zou moeten staan.. beetje stom van mij, heb daar helemaal niet om gevraagd.. 

Dat hoor ik dus ook van iedereen om voor de grootste maat te gaan vandaar dat ik dus zo erg twijfel omdat ik eigenlijk 400 al veel vond klinken. (Mijn vriendinnen hebben allemaal rond de 350cc.

Oja, ik krijg ze ook van Mentor idd! Welk kliniek ga jij? 

 

Jij ook heel veel succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Anniqueex zei:

Hoi @NatasBrabant,

 

bij alle foto’s heb ik inderdaad 400 cc aan.

ah lief van je! 

Nee daar hebben we geen foto’s van gemaakt, daarom heb ik dus ook geen idee hoe het zou moeten staan.. beetje stom van mij, heb daar helemaal niet om gevraagd.. 

Dat hoor ik dus ook van iedereen om voor de grootste maat te gaan vandaar dat ik dus zo erg twijfel omdat ik eigenlijk 400 al veel vond klinken. (Mijn vriendinnen hebben allemaal rond de 350cc.

Oja, ik krijg ze ook van Mentor idd! Welk kliniek ga jij? 

 

Jij ook heel veel succes! X

Je zou dan altijd nog een 2e consult kunnen plannen denk ik. En dan even foto’s maken. Dan kun je het zelf goed vergelijken. De eerste keer ben ik ook vanalles vergeten hoor haha, bij het 2e consult bij een andere kliniek stelde ik veel meer concrete vragen. Toen had ik me ook helemaal ingelezen hier op het forum en mijn vriendinnen ondervraagd.

 

400cc klinkt inderdaad veel, maar het gaat erom hoe het staat. Ik zou echt even terug gaan, passen en fotos maken. Volgens mij twijfelt bijna iedereen hier op het forum over het aantal cc’s haha. Is natuurlijk ook moeilijk want je ziet gewoon niet hoe het er echt uit komt te zien. Veel vriendinnen van mij hebben ook net op de 300 tot max 400. Dus ik had toen ook iets van huh? Zoveel?? Maar ja het staat wel en ik houd gewoon van grote borsten maar niet te. 

 

Klopt, ook mentor, de nieuwste prothese daarvan. Die zijn er sinds de zomer. Krijg je deze ook? Ik word 28 februari geopereerd in Eindhoven bij Velthuis Kliniek. Aftellen dus! 

 

Heb jij al een datum? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Anniqueex 

 

ik vind de foto’s die je gepost hebt erg mooi. Ik herken die twijfel ook erg hoor, heb dat zelf ook gehad voor mijn operatie (2 jan geopereerd). Aantal cc’s zeggen inderdaad niet superveel omdat het erg afhangt van je voorsituatie en je omvang. Ik weet natuurlijk niet hoe die andere zou staan, maar zoals ik zei vind ik deze erg mooi staan. Ook in lijn met je billen zegmaar als je begrijpt wat ik bedoel? Denk daarbij ook niet dat je altijd voor de grootst mogelijke optie hoeft te gaan hoor, je leest op het forum wel vaak dat mensen vaker groter dan kleiner waren gegaan, maargoed. Ik denk dat je op een gegeven moment ook went aan het volume dat je hebt en dat je daarom achteraf kan denken ‘ik had wel groter gekund’. 

Ze zeggen dat bij dual plane het ook wat kleiner uitvalt omdat een x aantal cc ‘verdwijnt’ achter de spier, maar daarentegen heb ik ook gehoord dat ze dan weer groter worden dan net en de eerste weken na de operatie, omdat de spier nog moet herstellen oid. Dus hoeveel van alles waar is, geen idee ?

 

 

En heb je foto’s kunnen zien van die specifieke arts? Dan kun je misschien ook een beetje een inschatting maken of hij natuurlijk maakt of vaak voor groter kiest oid. En wat was zijn overweging om voor 450 te gaan?

 

Nog een keer passen kan sowieso geen kwaad natuurlijk en kies dan vooral waar je jezelf het prettigst bij voelt! Wat is je voorsituatie als ik vragen mag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anniqueex Hee hallo zag toevallig je topic voorbij komen, herken mezelf hier heel erg in heb me eigen ook kapot lopen staren op het aantal cc. Maar alles valt bij iedereen heel anders! Heb zelf mentor 425cc high profile, daar zit ook weer een verschil in kwa projectie omdat jij voor medium profile gaat. Alles valt bij iedereen anders ligt aan je eigen lichaamsbouw en de natuurlijke vorm van je borsten. Je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt maar denk dat je die 50-60cc makkelijk erbij nog kunt hebben. 

Je hoort veel mensen altijd ga voor het grootste of maximale wat past en dat ze achteraf spijt hebben maar je wilt natuurlijk ook geen spijt hebben dat je het juist te groot vind! Misschien kun je nog een keer contact met ze opnemen als je zo twijfelt toch het zekeren voor het onzekeren (als een tweede consult/possessie mogelijk is). Heb dat zelf ook gedaan en heeft zoveel meer duidelijkheid gebracht toen. 

De belangrijkste tip die kan meegeven is kijk niet teveel naar cc’s en naar wat andere hebben en jezelf vergelijken bij iedereen word het anders. 

Je bent bij Hupkens in hele goede handen dus wat je keuze ook gaat zijn mooi zullen ze zeker worden!! 

Succes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Francisca91 zei:

Hi @Anniqueex 

 

ik vind de foto’s die je gepost hebt erg mooi. Ik herken die twijfel ook erg hoor, heb dat zelf ook gehad voor mijn operatie (2 jan geopereerd). Aantal cc’s zeggen inderdaad niet superveel omdat het erg afhangt van je voorsituatie en je omvang. Ik weet natuurlijk niet hoe die andere zou staan, maar zoals ik zei vind ik deze erg mooi staan. Ook in lijn met je billen zegmaar als je begrijpt wat ik bedoel? Denk daarbij ook niet dat je altijd voor de grootst mogelijke optie hoeft te gaan hoor, je leest op het forum wel vaak dat mensen vaker groter dan kleiner waren gegaan, maargoed. Ik denk dat je op een gegeven moment ook went aan het volume dat je hebt en dat je daarom achteraf kan denken ‘ik had wel groter gekund’. 

Ze zeggen dat bij dual plane het ook wat kleiner uitvalt omdat een x aantal cc ‘verdwijnt’ achter de spier, maar daarentegen heb ik ook gehoord dat ze dan weer groter worden dan net en de eerste weken na de operatie, omdat de spier nog moet herstellen oid. Dus hoeveel van alles waar is, geen idee ?

 

 

En heb je foto’s kunnen zien van die specifieke arts? Dan kun je misschien ook een beetje een inschatting maken of hij natuurlijk maakt of vaak voor groter kiest oid. En wat was zijn overweging om voor 450 te gaan?

 

Nog een keer passen kan sowieso geen kwaad natuurlijk en kies dan vooral waar je jezelf het prettigst bij voelt! Wat is je voorsituatie als ik vragen mag? 

 

Hi @Francisca91

 

Ahw dankjewel! Dat is lief van je!

Ja joh, word gek van dat getwijfel! Haha!!

Oh echt? Hoe gaat het met je nu? Mag ik vragen hoeveel CC jij dan hebt?

Dat is ook zo, dat zegt ook echt iedereen maar toch vind ik het veel klinken omdat in mijn vriendinnengroep echt iedereen tussen de 300 en 400 CC heeft.

Ik vind de foto's van hem best onduidelijk, er staat niet bij hoeveel CC het is dus vind het moeilijk om dan te weten hoe en wat.

Zijn overweging had inderdaad met de breedte van mijn borst te maken...

Ja, ik heb volgende week ook een consult bij Faceland gepland staan.

Lees op dit forum dus ook wel goeie dingen daarover.. weet niet zo goed wat ik er van moet vinden!

Mijn voorsituatie is een 75B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Anniqueex zei:

 

Hi @Francisca91

 

Ahw dankjewel! Dat is lief van je!

Ja joh, word gek van dat getwijfel! Haha!!

Oh echt? Hoe gaat het met je nu? Mag ik vragen hoeveel CC jij dan hebt?

Dat is ook zo, dat zegt ook echt iedereen maar toch vind ik het veel klinken omdat in mijn vriendinnengroep echt iedereen tussen de 300 en 400 CC heeft.

Ik vind de foto's van hem best onduidelijk, er staat niet bij hoeveel CC het is dus vind het moeilijk om dan te weten hoe en wat.

Zijn overweging had inderdaad met de breedte van mijn borst te maken...

Ja, ik heb volgende week ook een consult bij Faceland gepland staan.

Lees op dit forum dus ook wel goeie dingen daarover.. weet niet zo goed wat ik er van moet vinden!

Mijn voorsituatie is een 75B.

 

 

Jaa omg de twijfel is verschrikkelijk haha. Dan kan een tweede consult ergens anders geen kwaad inderdaad. Persoonlijk denk ik dat als je groter gaat je borsten misschien uit verhouding raken met de rest van je lichaam, met name en profiel tov je billen, en ik ben niet van mening dat je altijd voor het grootste zou moeten gaan, maar dat is echt mijn persoonlijke mening wat ik voor mezelf zou doen en iedereen moet zeker kiezen waar zij zich goed bij voelen. Ik herken alleen heel erg de angst dat het te groot zou worden. 

 

Ik heb 340 cc hydrogel, dual plane. Dus eigenlijk totaal niet vergelijkbaar denk ik met de mentor prothesen. Mijn voorsituatie was wel vergelijkbaar, ook zo een 75B. Ik moet wel zeggen dat ik de grootte nu echt heeeel erg vind meevallen en ze zeker niet te groot vind, maar het hoefde van mij ook niet het maximale. Moet wel zeggen dat er nog drukverband omheen zit dus heb ze nog niet ‘live’ kunnen bekijken dus wie weet dat de grootte dan anders is. 

 

Zoals al gezegd inderdaad, probeer je niet teveel blind te staren op het aantal cc, omdat het echt bij iedereen totaal anders kan vallen. Ook de hoogte maakt inderdaad behoorlijk verschil, medium vs high etc. Dus sowieso cc 1 op 1 vergelijken kan vaak niet. Maargoed ik herken het wel heel erg hoor haha. Sowieso goed om nog ergens anders op consult te gaan en te kijken wat zij zeggen. Vanuit daar de keuze maken waar je je het beste bij voelt!

 

Gaat goed trouwens hoor :) kleine stapjes haha kan steeds meer zelf, maar wel redelijk wat pijn gehad en vooral erg beperkt in mobiliteit en activiteiten. Maar steeds een beetje meer vooruit :)!

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik ben ook geopereerd door dr Hupkens.

bij het consult gaf hij aan dat bij mij 560cc mooi zou zijn.

Daar schrok ik zo van, had dat totaal niet verwacht. Ik ben dan wel lang maar ook slank en was bang dat dat te groot zou worden. Ik ben 176cm en 62 kg)

Ik ben uiteindelijk voor de Nagor 460cc high profile gegaan, en dat is echt een goede keus voor mij geweest, ik ben heel blij met hoe het er uit zien, niet te groot niet te klein, gewoon precies goed! 

Dr Hupkens is verder echt een top arts! Zo blij met hem! 

Succes met kiezen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Anniqueex

 

hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een datum hebt, ik heb daarom gelijk de titel gedeeltelijk aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk op 1 plaats hebt staan.

 

Word je in Vlaardingen geholpen, dan zet ik dat nog even in de titel.

 

Nu lekker aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.