Ga naar inhoud

HELP, is mijn prothese gedraaid of nog niet ingekapseld?


Annsss

Aanbevolen berichten

HELP, 6 weken PO en al twee weken merk ik dat hoe verder de dag nadert mijn prothese aan mijn linkerborst (monobloc hydrogel 430 cc) uitsteekt. Mijn borst is niet meer rond en ik voel Mijn prothese uitsteken. Recht helemaal niet, daar voel ik amper mijn prothese zitten. Na een macht slaoen en op mijn rug te hebben gelegen boekt het weer goed, maar zodra ik ga staan etc staakt hij weer uit! Heb al foto's gestuurd naar mijn arts en hij wil me ook op consult, naar ik vraag me af of dit voor andere bekend is. Ik probeer mezelf gerust te stellen dat hij nog niet is ingekapseld en dat het allemaal wel goed komt, maar anderzijds ben ik bang dat hij niet goed zit en ik weer onder het mes moet. Iemand tips, ideeën ervaring?

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annsss

Hey meid! Ik weet van de monobloc hydrogel dat je ze onderaan soms kunt voelen!

Dit is een kleine nadeel aan de prothese zelf vele leden hier op de site spreken hier over.

Maar dit moet enkel voelbaar zijn en niet zichtbaar.

 ik zelf heb ze ook en voel nog niets steken, had wel een tijdje dat ik de linkerkant voelde bewegen en schuiven ect...

maar dit komt vaker voor vele leden zeggen dit wel eens met de monobloc hydrogel.

denk idd te maken met het feit dat die nog niet zo goed “vast” zit. Maar sowieso kan je pc dit het beste beoordelen en zou het zeker eens laten nakijken veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Liana zei:

@Annsss

Hey meid! Ik weet van de monobloc hydrogel dat je ze onderaan soms kunt voelen!

Dit is een kleine nadeel aan de prothese zelf vele leden hier op de site spreken hier over.

Maar dit moet enkel voelbaar zijn en niet zichtbaar.

 ik zelf heb ze ook en voel nog niets steken, had wel een tijdje dat ik de linkerkant voelde bewegen en schuiven ect...

maar dit komt vaker voor vele leden zeggen dit wel eens met de monobloc hydrogel.

denk idd te maken met het feit dat die nog niet zo goed “vast” zit. Maar sowieso kan je pc dit het beste beoordelen en zou het zeker eens laten nakijken veel succes!

Heel erg bedankt voor je bericht. Het is heel vreemd want na lang plat te hebben gelegen, voelt het goed en als ik zit steekt hij uit en lijkt wel dubbel te klappen. Heel lastig uit te leggen ook. Ik zou 15 januari moeten komen, maar heb zojuist een mail gestuurd of het eerder mogelijk is. Wat je beschrijft dat je ze goed aan de onderkant voelt dat herken ik heel goed. Dat heb ik bij mijn rechterborst ook, maar dat is niet wat ik bedoel. Dat zie je ook helemaal niet bv. 

Nogmaals bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Annsss zei:

Heel erg bedankt voor je bericht. Het is heel vreemd want na lang plat te hebben gelegen, voelt het goed en als ik zit steekt hij uit en lijkt wel dubbel te klappen. Heel lastig uit te leggen ook. Ik zou 15 januari moeten komen, maar heb zojuist een mail gestuurd of het eerder mogelijk is. Wat je beschrijft dat je ze goed aan de onderkant voelt dat herken ik heel goed. Dat heb ik bij mijn rechterborst ook, maar dat is niet wat ik bedoel. Dat zie je ook helemaal niet bv. 

Nogmaals bedankt voor je reactie!

Oh spijtig meid!echt vreemd en zit de ene prothese hoger als de andere?

 Wens je veel succes toe!

en hou ons op de hoogte he,Van wat er zich allemaal afspeelt ben benieuwd wat de pc gaat zeggen! Hopelijk kan je er sneller terecht!

dikke knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2018 om 13:19, Liana zei:

Oh spijtig meid!echt vreemd en zit de ene prothese hoger als de andere?

 Wens je veel succes toe!

en hou ons op de hoogte he,Van wat er zich allemaal afspeelt ben benieuwd wat de pc gaat zeggen! Hopelijk kan je er sneller terecht!

dikke knuffel xx

Bedankt voor je bericht Ik heb niet het idee dat hij hoger zit. Ik voel hem gewoon heel erg uitsteken en de ander helemaal niet! Ik hou je op de hoogte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.