Ga naar inhoud

Tandvlees ontsteking


Flowersh

Aanbevolen berichten

Hi dames,

 

Ik word volgende week de 17e dec geopereerd maar ik heb een flinke tandvlees ontsteking. Ik heb gebeld naar de kliniek maar de anestheist was niet aanwezig en word dus morgen terug gebeld.. en ik heb maar een spoed afspraak met de tandarts gemaakt voor morgen. 

 

Weet iemand van jullie in hoeverre en of het uberhaupt invloed kan hebben op mijn borstvergroting.. ben daar erg bang voor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Flowersh zei:

Hi dames,

 

Ik word volgende week de 17e dec geopereerd maar ik heb een flinke tandvlees ontsteking. Ik heb gebeld naar de kliniek maar de anestheist was niet aanwezig en word dus morgen terug gebeld.. en ik heb maar een spoed afspraak met de tandarts gemaakt voor morgen. 

 

Weet iemand van jullie in hoeverre en of het uberhaupt invloed kan hebben op mijn borstvergroting.. ben daar erg bang voor 

Ik zou morgen aan je tandarts aangeven dat je volgende week een operatie hebt en dat het misschien handig is om die ontsteking even met antibiotica te behandelen. Een ontsteking in de mond is namelijk altijd zo gevoelig, verspreid zich snel door het lichaam en als je dan ook nog een operatie op hebt staan, is dat misschien de beste oplossing. 

Niet om je bang te maken hoor, misschien zegt je anesthesist iets anders morgen, maar uit voorzorg zou ik hier zelf wel op aandringen bij de tandarts :)

 

Goed dat je meteen actie ondernomen hebt :35:

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.