Ga naar inhoud

5 weken po pijn linker borst


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

ik ben 5 weken po maar blijf zo’n last houden van mijn linker borst. Hij is iets groter dan de rechter en voelt gewoon niet fijn. Hij voelt zeurderig en brand een beetje. Ik vind ze ook best warm voelen mja hoe voelen borsten normaal in een bh. Geen idee eigenlijk. Ik ben er dus ook echt niet lekker van. Het belemmerd me ook in me doen en laten de hele dag.

Ik ben al op extra controle geweest bij de pc, deze zegt dat ik gewoon meer vocht vasthoudt links. 

Ik ben als de dood voor een ontsteking of iets. Hebben meerdere van jullie dit langere tijd gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ben je al te actief, bouw eens een paar dagen rust in dan gaat het vast beter .. Het genezen van de binnenkant van je borst kan best nog even duren, de termijn voor volledige genezing staat als ik het goed begrepen heb voor 6 maanden tot een jaar, zo lang kun je dus ook last hebben van je borsten .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎12‎-‎2018 om 14:07, jewel88 zei:

Kapselvorming of iets heb je toch niet na een aantal weken al? 

Wat zou ik kunnen doen tegen het vocht?

Hey meid

Is dat nou nog steeds die borst die vanaf het begin al meer last veroorzaakt? Echt balen is dat :(
Sja.. wat je eraan kunt doen, zou ik zo 123 ook niet weten, maar het enige hoe je het vocht kunt beperken, is door je zo rustig mogelijk te houden (zeker aan die  kant) als het kan.. Eigenlijk een beetje zoals Sjuul ook aangeeft :) 
Bij de een duurt het langer dan bij de ander, en laat je niet gek maken door de verhalen van anderen ;) Ik weet dat er meiden zijn die heel snel weer alles kunnen, en dat is natuurlijk super, (maar ook gevaarlijk, want het is dan lastiger om je grenzen te bewaken binnen de adviezen die je mee kreeg) maar geef je herstel de tijd.. Het is een grote operatie, zo een borstvergroting, dus een herstel hoort er helemaal bij. En het zijn twee afzonderlijke wonden, dus ze zullen apart van elkaar herstellen.. 

Ik hoop dat je over een tijdje kunt zeggen: verdorie, dat geduld heeft toch geloond hihi

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, best_boobie zei:

Hey meid

Is dat nou nog steeds die borst die vanaf het begin al meer last veroorzaakt? Echt balen is dat :(
Sja.. wat je eraan kunt doen, zou ik zo 123 ook niet weten, maar het enige hoe je het vocht kunt beperken, is door je zo rustig mogelijk te houden (zeker aan die  kant) als het kan.. Eigenlijk een beetje zoals Sjuul ook aangeeft :) 
Bij de een duurt het langer dan bij de ander, en laat je niet gek maken door de verhalen van anderen ;) Ik weet dat er meiden zijn die heel snel weer alles kunnen, en dat is natuurlijk super, (maar ook gevaarlijk, want het is dan lastiger om je grenzen te bewaken binnen de adviezen die je mee kreeg) maar geef je herstel de tijd.. Het is een grote operatie, zo een borstvergroting, dus een herstel hoort er helemaal bij. En het zijn twee afzonderlijke wonden, dus ze zullen apart van elkaar herstellen.. 

Ik hoop dat je over een tijdje kunt zeggen: verdorie, dat geduld heeft toch geloond hihi

 

xxx BB

Ja helaas die irritante borst :-( heb batuurlijk twee kids waarvan 1 kleintje dus best lastig. Probeer waar kan me rustig te houden! 

 

Dankjewel voor je berichtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.