Ga naar inhoud

Ongelijke tepels


Aj1980

Aanbevolen berichten

Ook 2 weken gehad dat een borst ruim lager zat als de andere, de tepels op verschillende hoogte en dus 2 totaal verschillende borsten ..  Dit heeft alles met het genezingsproces te maken en met het indalen en settelen van de protheses en het komt echt allemaal goed .. Het zijn in principe 2 verschillende borsten en ieder geneest op haar eigen manier en in haar eigen tempo .. Ik heb de bh bandjes losser gezet om de borsten de ruimte te geven en de haakjes van de sluiting een standje losser, dit had effect nadat ik 2 weken had lopen stressen en inmiddels de arts om advies gevraagd had en hier op het forum mijn zorgen had aangegeven ... Doe niet als ik en schiet niet in de stress want het komt echt helemaal goed, geduld is het toverwoord ..

 

Liefs Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel sjuul, een borst zit inderdaad ook lager als de andere. De borst die al wat lager zit, daar zit de tepel ook vind ik behoorlijk laag op de borst. De tepel wijst meer naar benenden dan rechtvooruit. 

Kan de tepel ook nog meer omhoog komen, of gaat deze nog meer zakken naarmate de prothese daalt. 

Kan eventueel wel een foto sturen. Zit er echt enorm om te stressen. 

 

Liefs Angela 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Aj1980 zei:

Dankjewel sjuul, een borst zit inderdaad ook lager als de andere. De borst die al wat lager zit, daar zit de tepel ook vind ik behoorlijk laag op de borst. De tepel wijst meer naar benenden dan rechtvooruit. 

Kan de tepel ook nog meer omhoog komen, of gaat deze nog meer zakken naarmate de prothese daalt. 

Kan eventueel wel een foto sturen. Zit er echt enorm om te stressen. 

 

Liefs Angela 

Je mag mij wel ff in pb een foto sturen, maar dan liefst 1 van voren en een van beide zijkanten. Dan kijk ik ff met je mee :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.