Ga naar inhoud

Renate : 28 februari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

Ik vind het echt super lief dat jullie me allemaal succes wensen voor morgen en met me meeleven!

Gelukkig zijn de ergste zenuwen nu voorbij, gisteren had ik het ff niet meer pff. Ik zie alleen heel erg tegen het moment op dat ik in de ok moet en daar moet gaan liggen, al die mensen zie in hun operatiekleding en het dan aftellen is tot ik weg ben pfffff.

Laat het allemaal maar op me afkomen, kan me druk gaan lopen maken maar het gaat er allemaal toch wel om door!

Zodra ik me weer fit genoeg voel, plaats ik hier mijn verslag en uiteraard . . . de foto's :126:

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Renate,

Goed idee het een beetje op je af te laten komen, de ok valt echt wel mee hoor, voor je tot 3 kunt tellen ben je al lang weg, en een knip later ben je er terug met :1boobs: !!! In ieder geval heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes voor morgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Ik hoop dat als je dit leest je weer fijn thuis bent, mét je nieuwe boobies en dat je zonder al te veel pijn aan je herstel begonnen bent....

Het is wel even wennen (vond ik zelf), maar ik hoop dat je heel blij bent en alles goed geaan is!

Liefs, Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

OPERATIEVERSLAG

Maandag 28 februari 8.40 uur word ik uit de wachtkamer gehaald en mag ik mijn operatiekleding aandoen en pff wat ben ik zenuwachtig. Voor dat de narcotiseur komt bedenk ik me nog, wil ik dit nu echt of kan ik nog terug?

Er worden nog een aantal dingen besproken en deze aardige man verteld mij in het Duits dat ik echt weer wakker ga worden en dat hij een middel gaat toedienen waardoor ik niet misselijk wordt. Infuus is geplaatst en daar komt van Onselen, ff foto’s maken en daarna aftekenen, maar tja Renate heeft zoveel spanning dat ik niet goed wordt en de rest dus liggend afgetekend moet worden, toch maar ff proberen te gaan zitten en inmiddels staan er 3 mooie strepen onder mijn borst en nu maar hopen dat van Onselen straks in de ok weet welke streep hij moet hebben ha ha.

Nou daar is het moment, ik moet na de ok lopen in mijn sexy outfit en mag gaan liggen op de operatietafel. De mensen om mij heen vertellen mij precies wat ze doen en van Onselen komt erbij en zegt dat ik aan iets leuks moet denken . . . . tja bedenk op dat moment maar iets??? Dus vraagt de chirurg of ik nog met vakantie ga en waar ik dan heen zou willen, dus tja dat wordt dan Portugal en hij vraagt nog ff door waar in ik dan in Portugal heen zou willen? Vervolgens beginnen ze met het inspuiten van de narcose vloeistof en wordt mijn arm al zwaar en voel ik het over mijn lichaam trekken, ik kan nog ff lachend zeggen : aan het strand en weg ben ik!!

Zo daar ben ik dan weer, zo als je ineens weg bent, zo ben je er ook ineens weer ( heel vreemd ) Mijn vriend zit al op de uitslaapkamer naast mij te wachten en ik natuurlijk direct ff onder de dekens kijken en ja hoor er zit indd iets. Dus mijn opmerking luidt, ik wil graag naar huis haha!

Zo 5 min later wordt ik in rolstoel naar mijn kamer gebracht en kan ik daar nog ff verder rusten op bed ( die defect was, wilde niet omhoog ).

Een klein uurtje later krijg ik gezelschap van een andere dame die ook net geopereerd is door van Onselen en het klikt leuk tussen ons en de mannen en hebben we veel gelachen.

Gelukkig ze komen vragen of we willen eten, jaaaaaa graag!!! Croissant met kaas, helaas erg droog en dus maar een kwart gegeten en een heerlijk kopje thee met een jus ‘o range. Bij het omhoog komen om te eten kreeg ik ineens een ontzettende pijn waar ik misselijk van werd en gelukkig kreeg ik na overleg met de arts een pijnstiller.

Zo nu wachten tot we naar huis kunnen, en indd om 14.00 is het infuus verwijderd uit mijn arm en heb ik alle instructies uitgelegd gekregen en wordt ik netjes in rolstoel naar de auto gereden door het personeel en kunnen we op weg naar huis!

In Duitsland zijn de wegen niet zo goed als in Nederland, dus hobbelend zijn we thuis gekomen en uiteraard kwam ik ook op het moment dat ik dacht van jeee waar ben ik aan begonnen, wat een pijn zeg ( hoorde iemand zeggen doe mij maar een bevalling, nou ben het daar helemaal mee eens) en mijn vriend moet mij telkens omhoog helpen pff, kom maar op met die paracetamol.

Zo de eerste nacht hebben we overleefd, mijn rechterborst deed erg pijn vannacht en door veel te wiebelen met mijn benen had ik een beetje afleiding. Tussendoor toch nog wat kunnen slapen en vanochtend was het uit bed stappen een drama, pffff. 2 paracetamol en een poging om te gaan douchen, wil ik mijn borsten zien, of toch maar niet? Douchen ging redelijk en daarna toch ff gespiekt en snel een foto gemaakt met mijn gebogen schouders en daarna snel de bh en band weer aan en lekker naar beneden.

Gelukkig ik merk dat het iets beter gaat en de pijn is dragelijker. Mijn vriend heeft mij nog ff voorzien van een kopje thee en twee beschuitjes met appelstroop en vanaf nu moet ik me alleen zien te redden! Vanavond slapen op de bank en mijn vriendin komt mij gelukkig een bordje macaroni brengen vanavond.

Tot zover mijn verslag van dag 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Wat goed dat je al zo'n uitgebreid verslag hebt gemaakt! Gelukkig heb je de operatie achter de rug. Volgens mij ben ik net zo zenuwachtig als jij hoor! Wat balen dat je vannacht zo'n pijn hebt gehad!

Zorg er wel voor dat je op tijd je paracetamol neemt, zo bouw je een spiegel op en dat is beter tegen de pijn.

Rustig aan en ik hoop voor je dat de pijn minder wordt! Maarre he, ze zitten er :1bouncingboobs: . Ben benieuwd naar het resultaat ...

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt best redelijk!!!!!! Op de pijn na dan, dat is wel heel vervelend! Dat heb ik helemaal niet gehad! Zo raar!!

Maar fijn dat je hebt meid! Doe maar rustig aan en overdags ook veel rusten dan maakt het niet uit wanneer je ´s nachts eens wakker wordt..

Goed herstel! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1big_boobs: Yeah meis, je hebt ze!!!!

hoop voor jou dat de pijn verder mee gaat vallen. Gewoon op tijd pijnstillers nemen en heeeeeeel veeeeeeeeel rusten.

Ik ga vanaaf voor het eerst werken en ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Geniet van je boobies en ik kijk uit naar nieuwe foto's.

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.