Ga naar inhoud

Renate : 28 februari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 months later...

Gisteren 25 oktober weer op controle geweest bij het ACCZ Dr van Onselen

Ik ben nu 8 maanden po en heb nog steeds bijna dagelijks last van pijn in mijn linkerborst en mijn rechterborst daar is sinds een paar maand een rand zichtbaar.

Dit verontruste mij toch wel een beetje en gisteren te horen gekregen wat er aan de hand is.

Mijn linkerborst was kleiner dan mijn rechterborst en door het aantal cc wat er in is geplaatst heeft deze borst/spier meer tijd nodig om te herstellen omdat er minder ruimte in de borst zit dan rechts. Dit kan nog wel een paar maanden duren maar wordt uiteindelijk wel beter, hij voelde verder geen overmatig kapselvorming en de prothese zat mooi op z'n plaats.

Dan probleem 2, die rare rand in mijn rechter borst.

Ik kwam met het double-bouble verhaal aanzetten, en na onderzoek was volgens Dr van Onselen het probleem dat mijn borstplooi is verplaatst en de rand die je ziet dus mijn oude borstplooi is en dat bindweefsel moet nog bijtrekken, wat ook nog wel een aantal maanden kan duren. . . . maar zo makkelijk laat ik mij niet overtuigen . . . waarom had ik dit de eerste 3 maanden niet?? Toen zat er nog iets zwelling in mijn borst en daardoor was de rand niet zichtbaar maar wel aanwezig.

Maar eenmaal thuis gekomen, dacht ik ineens . . . hmm maar mijn rechterborst zat al lager dan mijn linker, dus als de borstplooi dan verlaagd zou moeten zijn, dan zou dit dus bij mijn linkerborst plaats hebben gevonden :wacko: ??

Ik weet het niet, maar ik wacht het wel gewoon weer een paar maanden af en als ik niet tevreden ben, gaan we gewoon weer terug!!

p.s. kreeg wel een compliment dat hij versteld stond van zijn eigen resultaat want ik had hele mooie borsten gekregen :blush: . Hij vroeg zelfs nog aan mijn vriend of die ook tevreden was, vol trots zei hij natuurlijk JA!! Maar dat was hij ook al voor de bv (de lieverd) :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ben benieuwd of het over een paar maanden minder is.... maar heb er een hard hoofd in om eerlijk te zijn! In mei zeiden ze ook al tegen je dat je moest afwachten en dat het wel goed zou komen! Als ik jou was zou ik er toch echt even achteraan gaan! VErder vind ik wel dat je mooie borsten hebt gekregen, vooral die linker ziet er super uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Renate,

Wil je niet ergens anders een second opinion doen?

Vind het een vaag antwoord van je pc.

Ik heb hier ergens gelezen dat na het inkapselen(?) er nog weinig gaat veranderen aan je borsten.

Vervelend voor je meid! Ze zien er verder zo goed uit!

Veel sterkte ermee en ik hoop dat alles snel goedkomt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht ook neit dat de klachten minder worden..ben benieuwd wat hij er uiteindelijk over gaat zeggen!

Zelf heb ik last van steken in mijn linkerborst.. als ik 'm inspan helemaal. Maar dat zal nog wel de herstellende spier wezen.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.