Ga naar inhoud

Renate : 28 februari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meid!!

fijn je verslag te lezen dat t allemaal goed is gegaan!! moest wel aan je denken hoor gister!!

hoop dat je morgen avond nog even online bent..

en als je wat nodig hebt...ik ben zo bij je!! ;)

kalm aan doen!

liefs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renate,

Gefeliciteerd meid! :64: Hoop dat de pijn snel beter wordt, doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Leuk om je verslag te lezen.

En nu lekker uitrusten en gaan genieten, want elke dag is een sprongetje vooruit.

En intussen af en toe spieken & voelen... En tja de bijschijnselen horen er ook bij:

Ik zei steeds: het is net alsof ik een tweeling gekregen heb met een keizersnede:

lang naar uitgekeken, dan zijn ze er opeens, je lichaam is helemaal van slag en je tepels/borsten overgevoelig, maar oooh wat ben je blij met ze! :1boobs:

En dan komen je vriendinnen op bezoek om jou en je meiden te bewonderen...

Nu alleen nog de beschuitjes met muisjes erbij. :4:

Succces met je herstel en nogmaals: gefeliciteerd!

Liefs, Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Renate, gefeliciteerd!

En een leuk uitgebreid verslagje zeg :)

De eerste (drie a vier) dagen zijn even doorbijten, maar daarna gaat het heel snel stukken beter!

Slaap je wel goed hoog, met kussens in je rug? Dat scheelt erg met omhoog komen, en je borsten drukken dan niet zo (ze voelen alsof ze van beton zijn he!)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Renate,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Mooi lang verslag heb je ook getikt :35:

Via Essie haar topic las ik dat jij ook zo'n pijn had en dat helemaal alleen moest doorstaan :18:

Wat een drama!

Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat...

Heel veel sterkte toegewenst :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai lieverd

o mijn god zo erg he die pijn ik dacht echt precies het zelde als jij WAAR BEN IK AAN BEGONNEN IN GODSNAAM. EN ALS IK DIT HAD GEWETEN IK HET NIET HAD GEDAAN AUUUUU!!!! ik ben zelf ook wat kilos kwijt omdat de pijn en de bh en band het voedsel niet in me laten komen. en oooo wat heb ik gejankt zeg oooo meis ik heb het zo te doen met je dat je daar lag en niet overeind kon komen ik doe het nu me mijn buikspieren maar het lijkt net alsof me arm spier dan ook spand. dit doe ik noooooooit meer van mijn leven.

heeeeeeel veeeeeeel sterkte ik heb het echt te doen aangezien ik weet wat je voeldt dit alle voor de :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhh, de magische 3 dagen zijn achter de rug!!

Vandaag dag 4 po en moet zeggen dat ik me gisteren al weer wat beter voelde. De pijn is nu dragelijk en ik doe weer de kleine dingetjes in huis, heerlijk!! Ik durfde nog niet alleen thuis te slapen, dus gisteren heeft mijn vader mijn zoontje en mij opgehaald en hebben we weer bij mijn ouders gegeten en ook geslapen.

Na eten ben ik heerlijk onder de douche gestapt en heeft mijn moeder ff mijn haren gewassen en indd, samen mijn nieuwe borsten bewonderd en ff een foto gemaakt! Wel vreemd hoor, met borsten onder de douche, ze voelen zwaar en jee het lijkt enorm zo van boven. Hoe bang ( beetje paniek ) ik deze week was dat ze te groot zouden worden, stond ik gister avond toch wel een beetje trots voor de spiegel omdat ze zo zijn veranderd sinds dinsdag, ze worden indd MOOIIIII.

Goh wat fijn dat je dan ouders hebt die zo dichtbij wonen om je te helpen. Mams stond mij af te drogen na het douchen en heeft heerlijk mijn lange haren geborsteld . . . . weer ff dat kleine afhankelijke meisje van vroeger ha ha.

Gisteravond heeft mijn vader mij een heerlijke warme kruik in bed gedaan en ben ik tegen 22.30 naar mijn bed vertrokken, de lieverds hebben ook nog ff een nachtlampje voor mij aangedaan zodat ik me nergens aan kon bezeren voor het geval ik uit bed moest 's nachts.

Vanochtend toen ik redelijk optijd wakker werd na toch nog wel een beetje een onrustige nacht heeft mijn vader mij weer ff geholpen om uit bed te komen, toch heerlijk als je jezelf niet aan je buikspieren omhoog hoeft te trekken. Zo ff een klein kwartiertje op adem komen, valt toch wel weer ff tegen zo in de ochtend, maar ja ik merk al weer dat het iets beter is dan gisteren! Hup me een beetje opfrissen, 2 paracetamol, kopje thee, ontbijtkoek en in de auto want mijn zoontje moet naar school en vader moet naar zijn werk en ik weer lekker naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieverd, fijn om te lezen dat je je iets beter voelt. En dat je je boobies mooier begint te vinden. Gaat steeds mooier worden en de pijn gaat steeds minder worden.

Vond het gister super om je gesproken te hebben!!

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Renate,

Wat fijn dat het nu al weer beter met je gaat! :35:

Heerlijk dat je bij je ouders terecht kon.

En zodra het vocht eruit is en je boobs indalen worden ze helemaal prachtig :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik jullie verhalen hier de laatste dagen volgde, dacht ik, ik blaas de boel af. Maar de magische dag 3 of 4 is gepasseerd en de toon is duidelijk gezet nu, weg met de pijn en welkom nieuwe boobies!

Jullie klinken allemaal al weer een pak vrolijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate

Lekker om te horen dat het al stukken beter gaat met je!

En datje al meer zelf kan doen heerlijk hè,maar idd die aandacht en dat je verzorgt word is heerlijk hahah

Worden ze bij jou ook al stukken zachter?

En hoe gaat ie verder met je nu?

Al weer aan het werk of nog lekker thuis?

Nou rustig aan liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

2 maanden po

Jee wat is de tijd snel gegaan zeg, zo zit je in de zenuwen voor je borstvergroting en zo ben je al weer ruim 2 maanden verder!

Ik vond het eigenlijk een heel proces waar ik voor mijn bv nooit bij stil heb gestaan. Je krijgt allemaal pijntjes waarvan je je afvraagt: hoort dit erbij of is dit een mogelijke complicatie?? De ene borst doet meer pijn dan de andere, ene borst daalt veel sneller in, ongelijke borsten enz enz.

Wat was ik blij met dit forum en af en toe eigenlijk ook helemaal niet!! Je gaat dingen opzoeken en je leest gelukkig veel goede berichten die je dan gerust stellen, maar af en toe zie en lees je ook dingen waardoor je nog meer gaat twijfelen en je slapeloze nachten bezorgt.

Nu 2 maanden later heb ik af en toe nog wel wat pijntjes, vooral als ik weer te veel doe en is mijn linker borst nog steeds iets vlakker dan de rechter borst, maar kom, laten we realistisch blijven . . . ze waren ook ongelijk voor de bv.

Toen ik 4 weken po was kreeg ik steeds meer het idee dat mijn linker prothese niet goed wilde inkapselen want die voelde ik steeds mee bewegen in mijn borst en jee daar heb ik me toch best wel heel druk om gemaakt, maar nu weer wat weekjes verder lijkt het of het toch weer iets beter wordt.

Het is me nu wel heel duidelijk geworden dat het niet zo is dat je je borsten laat vergroten, en je na 6 weken helemaal bent genezen en pijn vrij, de herstel periode duurt indd 9 a 12 maanden!!

Vandaag stond ik toch weer heel trots voor de spiegel en wat ben ik blij met mijn nieuwe borsten, al voelt het af en toe nog wel onwerkelijk dat ik nu echt borsten heb!

Dinsdag 3 mei eindcontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 mei 2011 eindcontrole

Vandaag eindcontrole gehad.

Zoals eerder al geschreven had ik het idee dat mijn prothese in mijn linker borst niet goed wilde inkapselen, en nu zijn we er indd na de controle niet helemaal gerust op ook omdat mijn linker borst nog iets is afgevlakt aan de onderkant.

Ze complimenteerde mij met mijn mooie borsten, ze vond het een hele mooie vorm :wub: en na al dat voelen en drukken en trekken aan mijn borst kwam ze tot de conclusie om voor alle zekerheid mij over 6 maanden toch nog even terug zien om te kijken of mijn prothese dan wel goed vast zit in mijn borst en of de afvlakking dan weg is omdat het nog mogelijk is dat deze wat langer er over doet om dat laatste stukje in te dalen. Ze voelde verder niets verontrustends "gelukkig"!!

Mocht ik nu over 6 maanden nog steeds die afvlakking hebben en dat ik de prothese voel bewegen, dan gaan ze die borst zoals vandaag gezegd, weer opnieuw opereren :wacko:

Aangezien ik nog steeds in mijn kliniek bh slaap (lekker vertrouwd), werd mij verteld dat als ik het aandurf, deze voorgoed in de kast mag en ik zonder zorgen weer heerlijk op mijn buik mag gaan slapen :126:

Voor nu eerst een heel gelukkige meid met een paar mooie borsten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah gelukkig meid!!!

Zie je wel je hoeft je helemaal geen zorgen te maken :136:

Mag ik je vragen stel het zou niet goed zitten na 6 maanden of het dan vergoed word?

Maar daar gaan we niet vanuit! Geniet ervan :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Renate,

Nou, opzich fijn nieuws! En wat leuk van dat compliment!!

ik ben idd ook wel beneiuwd of ze het vergoeden, mocht je opnieuw geopereert worden. Ik hoop dat het te maken heeft met het inkapselen en dat het gewoon helemaal goedkomt.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee of het dan vergoed wordt, ik weet wel dat van Onselen heel schappelijk is in dat soort dingen.

We gaan er dus ook gewoon van uit dat ik een luie borst heb die ff wat extra tijd nodig heeft ha ha. Dus lekker genieten van mijn boobie's en de rest zien we later wel.

Oh, ik vond dat mijn borsten (vooral links) nogal vertekende bij spieraanspanning aan de onderkant maar dat schijnt dus normaal te zijn bij dual-plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar hij is er heel gemakkelijk in!! Maar daar gaan we niet vanuit ;)

Hmm ja bedoel je dat je zon lijn krijgt als je m samenspant? Dat zag ik bij Femii ook en heb ik zelf ook :blush:

Heb geen flauw idee hoe dit komt zou dit de spier zijn?

Nou ja lekker de zomer in :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt indd, zo'n mooie lijn onder aan je borst bij aanspanning. Dit schijnt indd de spier te zijn.

Nou ja als ik hem dan aanspan, zit er of een bh om heen of een leuke bikini, dus lekker niemand die het ziet :153: . . . wel een vreemd gevoel trouwens :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.