Ga naar inhoud

Aj1980 : 14 november 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Goede dag,

Vorige week woensdag mijn operatie gehad in de baulandkliniek. 

Operatie is gedaan door fresow. 

Bijna een week later nog steeds erg veel pijn. Na een paar dagen leek het minder te worden maar sinds zondag word de pijn weer steeds erger. 

Ze voelen alsof ze elk moment uit hun vel kunnen knappen.

Graag zo ik ervaringen willen delen, 

en eventueel fotos. Ze hebben wel gezegd dat ze de komende weken nog moeten indalen en dat de tepels gelijk komen. Maar in mijn hoofd werkt dat toch anders en hoor en zie ik het liever van mensen die hetzelfde hebben ondergaan.

Ps hoe maak ik een foto album aan, zodat ik mijn foto's kan delen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

Afgelopen woensdag de operatie gehad. 

Heb me er achteraf wel een beetje op verkeken. Nog steeds erg veel pijn aan beide borsten, of ze elk moment uit hun vel kunnen knappen zo voelen ze aan. 

Ze zien er ook nog niet mooi uit, zitten nog vrij hoog, en de ene tepel zit een stuk hoger als de andere. Hebben me gezegd dat ik geduld moet hebben. Maar hoort toch ook regelmatig dat het niet goed is gegaan, die verhalen blijven dan ook meer hangen dan bij wie het allemaal goed is gegaan. 

Ben gewoon best bang dat het niet goed komt, wil dit al zo lang. 

Zou hier graag wat meer informatie opdoen over de weken na de operatie. En foto's plaatsen om te horen om het bij jullie ook zo is gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
51 minuten geleden, Aj1980 zei:

Hey,

Zojuist met uitkleden ontdekt dat mijn hechting van 1 borst is gaan lekken. 

Weet iemand of dit kwaad kan.

Nu 3 weken na operatie 

Liefs Angela 

 

Wat komt er voor een vocht uit Angela? Wondvocht? Dan is het waarschijnlijk een plekje waar nog een draadje heeft gezeten, dat zou vanzelf moeten dichtgaan binnen een dag of 2. Als er bloed of pus uitkomt lijkt het me raadzaam even contact op te nemen met je arts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Aj1980 zei:

Inmiddels toch ff de spoedlijn gebeld.

Moest goed in de gaten houden of ik geen koorts kreeg en de borst niet heel rood ging worden. En morgenochtend gelijk even terug bellen. Kon zijn dat er toch een ontsteking zat. 

Idd even heel goed in de gaten houden. Als het je gerust stelt, mag je mij ook altijd een foto sturen in pb, dan kijk ik even met je mee!
Heb je ook een foto moeten sturen naar de kliniek?

Het kan ook zijn dat er een draadje niet oplost aan de binnenkant, dan krijg je ook vaak een open plekje.. Maar een ontsteking is helaas nooit helemaal uit te sluiten.. 

Goed dat je meteen ff gebeld hebt :35: 
Succes! Hoop dat het snel dicht gaat!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.