Ga naar inhoud

Liana : 15 november 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

hallo dames ik ben liana en been een jonge mama van een prachtig zoontje van 3jaar!

Ik heb altijd al momenten gehad dat ik onzeker kon zijn over mijn kleine borsten een volle B. Maar tijdens mijn zwangerschap had ik ineens een volle D cup dus was super blij met mijn volle boobies haha... Maar ni heb ik weer super platte thee zakjes:( zelf minder als voor mijn zwangerdchap!

Ik ben zelf van antwerpen dus zoek goede pc hier in de buurt....

Dus dames drop hier jullie reacties goede en slechte ervaringen, wat wel en niet te doen, en voornamelijk waar wel en niet te moeten gaan!

Grtjes liana xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey joy1980 drankje wel voor de info lieverd! Ze zien er in ieder geval er al heel mooi uit!

Lijkt Me super om niet al te veel pijn te hebben! Sorry dak je hier terug antwoord maar zo te zien kan ik nog geen gebruik maken van mijn prive berichtjes:o

Alvast bedankt voor de info

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Hello iedereen! 

Zoals een aantal leden al weten heb ik de 31ste augustus een consult staan bij Dr demeyere in Gent. Maar aangezien ik me toch niet wil vastpinnen op één pc heb ik ook een afspraak net gemaakt bij Dr nio. 

Dit is dan wel pas voor de 13 october:(, nu heb al even een hele discussie met mijn partner over het feit wel of niet een ingreep te laten uitvoeren. Hij is van het principe dat je niet in een gezond lichaam moet snijden en vind ook niet dat het nodig is.

Maar na 2 zwangerschappen en borstvoedingen is mijn mooie C een platte C geworden en ben er heel onzeker over geworden.

Nu heb besloten toch te gaan maar dan zonder hem wat ik wel spijtig vind. Maar heb een partner in crime gevonden mijn beste vriendin/ schoonzus was heel zenuwachtig om het haar te vertellen en eenmaal ze het wist wou ze zelf ook ineens op consult gaan lol!

Ben zo zenuwachtig maar heb alle vertrouwen in deze artsen! 

 

 Btw dames Hoe zat dat bij jullie ivm jullie partners? 

 

xx liana  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Liana

Mijn partner heb ik ook niet meegenomen.. Hij vond het helemaal niet nodig, zonde van het geld en wilde er al helemaal geen vrije middag voor nemen, de schat. Dus ik ben alleen gegaan. 

 

Wat leuk een partner in crime! 

 

Uiteindelijk, na een hoop aandringen heeft hij wel vrij gevraagd voor de operatiedag en de twee dagen daaropvolgend, want hij vond het toch wel een beetje sneu om mij helemaal aan mijn lot over te laten. Voor mij waren die twee dagen na de operatie voldoende (plaatsing voor de spier). Daarna kon ik namelijk wel zelfstandig van de bank af komen, wat eten en drinken pakken en naar de wc. Hij heeft mij ook de gehele herstelperiode van zes weken geholpen in huis en in lastige situaties buitenshuis (al was het zeker de eerste drie weken niet echt van harte).

 

Maar, uiteindelijk werden mijn boobs gedurende het herstel steeds mooier en moest hij toch wel toegeven dat hij snapte waarom ik het heb gedaan en nu is hij er heel blij mee :D

 

(jij had mijn topic al gelezen bedenk ik mij net, maar had het hele verhaal al getypt dusja :ph34r:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei B00bies:

Hoi @Liana

Mijn partner heb ik ook niet meegenomen.. Hij vond het helemaal niet nodig, zonde van het geld en wilde er al helemaal geen vrije middag voor nemen, de schat. Dus ik ben alleen gegaan. 

 

Wat leuk een partner in crime! 

 

Uiteindelijk, na een hoop aandringen heeft hij wel vrij gevraagd voor de operatiedag en de twee dagen daaropvolgend, want hij vond het toch wel een beetje sneu om mij helemaal aan mijn lot over te laten. Voor mij waren die twee dagen na de operatie voldoende (plaatsing voor de spier). Daarna kon ik namelijk wel zelfstandig van de bank af komen, wat eten en drinken pakken en naar de wc. Hij heeft mij ook de gehele herstelperiode van zes weken geholpen in huis en in lastige situaties buitenshuis (al was het zeker de eerste drie weken niet echt van harte).

 

Maar, uiteindelijk werden mijn boobs gedurende het herstel steeds mooier en moest hij toch wel toegeven dat hij snapte waarom ik het heb gedaan en nu is hij er heel blij mee :D

 

(jij had mijn topic al gelezen bedenk ik mij net, maar had het hele verhaal al getypt dusja :ph34r:

 

xx

Hey @Boobies ja klopt kan mij er wat van herinneren! Nu mijn partner is net het zelfde hij wilt er nix mee te maken hebben en vind het wel spijtig maar swat trek me er niets meer van aan. Ik Doe dit sowieso in de eerste plaats voor mezelf en dan pas voor hem lol. 

 

Ja mijn schoonzus is al helemaal ready!:lol:

 

haha maakt niet uit,hoor heel graag jullie ervaringen aan! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Liana!

 

Wat goed dat je de stap durft te zetten!

Ik heb mijn operatie datum vaststaan op 5 oktober bij dr DeMeyere.

 

Ik had altijd al een wens voor een borstvergroting, aangezien ik altijd een bescheiden B gehad heb.

Na vijftal kindjes, en ik, nog op jonge leeftijd, voel ik me er heel onzeker over.

 

Mijn  partner is na al deze jaren natuurlijk met dit proces meegegroeid, en zag de onzekerheid ook groeien!

Voor hem is het lichamelijk gezien niet nodig, al zou hij heel blij zijn als ik veel zelfverzekerder over zou komen!

En nu de dromen werkelijkheid beginnen te worden, geeft hij toch wel aan er heeeel content mee te zijn;)

 

Ik vind het naar voor jou dat je het niet samen kunt doen, maar ergens wel een hele moedige en duidelijk eigen beslissing, wat volgens mij alleen maar juist is! Zoiets moet je nooit voor een ander doen (of laten)! Dus volgens mij doe je het super goed.

En fijn, toch die partner in crime!

 

Succes! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luus oh wat leuk! Hoe verliep je gesprek met de dokter? Ben hier enorm zenuwachtig voor! echt een raar buikgevoel.

wat leuk dat je de steun van je partner toch wel hebt. Zeker aangezien dit zo'n gevoelige zaak is voor vele vrouwen( voor mij in ieder geval wel )

ja heb me er over gezet omdat ik nu ook wel denk ik doe het voor mezelf dus moet ik de stap naar de pc ook maar zelf zetten.Heb het er vandaag met hem voor de laatste keer over gehad aangezien we toch niet overeen komen over dit onderwerp, dus heb hem vriendelijk gevraagd mijn borsten met rust te laten Haha. 

Ja ben super blij dat ik bij mijn schoonzus altijd terecht kan met alles niets is te zot voor haar lol.

dank je wel voor je lieve woorden! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liana,

 

Het gesprek met de dokter verliep heel goed!

Ik was ook superzenuwachtig... was alleen (mijn man paste op de kids) en ik ben in Naarden gegaan, aangezien ik in Nl woon.

Daar aangekomen liep ik ook met een rommelbuik naar het grachtenpand(zijn praktijk daar), en ik was direct aan de beurt. Dus ontvangen door een gastvrouw, mocht ik direct met dr Demeyere naar boven, een kamer voor de intake.

Eerst een beetje over mezelf, waarom BV, hoe ik bij hem terecht gekomen ben, en waarom hij.

Daarna vertelde hij ca 20 min echt heel duidelijk alles voor, tijdens en na operatie.

Daarna ging hij meten ( wat ik doodeng vond, op de een of andere manier werd ik echt heel preuts opeens) maar hij stelde me heel erg op mn gemak. En omdat hij zo professioneel en kalm overkwam waren de zenuwen ook snel weg.

 

Daarna ook direct de mogelijkheid voor het plannen van een afspraak en een envelopje met alvast recept en alle gegevens, voor mocht ik naderhand voor hem beslissen.

 

Succes met je intake,en ik hoop dat voor je zelf duidelijk wordt welke pc!

(ik had ook vd Weij, Boerhaave kliniek, nog als optie maar bij dr Demeyere voelde het direct goed dat ik daar niet meer op consult geweest ben.

 

Liefs!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even mezelf kort voorstellen:

ik ben een jonge mama van een geweldige zoon.

Ik heb met veel plezier borstvoeding gegeven, maar nu zoveel maanden later schiet er echt 'niets meer over' van mijn borsten.

Ik heb altijd al kleine borsten gehad, ik vond dit spijtig, maar nu ik helemaal niets meer heb maakt het me écht ongelukkig.

 

Vandaar de stap naar dit forum.

Ik heb al veel gelezen, wat al ongelooflijk oog-openend was.

 

Nu zou ik graag me wat willen verdiepen in wat concretere vragen en foto's

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei luus:

@Liana,

 

Het gesprek met de dokter verliep heel goed!

Ik was ook superzenuwachtig... was alleen (mijn man paste op de kids) en ik ben in Naarden gegaan, aangezien ik in Nl woon.

Daar aangekomen liep ik ook met een rommelbuik naar het grachtenpand(zijn praktijk daar), en ik was direct aan de beurt. Dus ontvangen door een gastvrouw, mocht ik direct met dr Demeyere naar boven, een kamer voor de intake.

Eerst een beetje over mezelf, waarom BV, hoe ik bij hem terecht gekomen ben, en waarom hij.

Daarna vertelde hij ca 20 min echt heel duidelijk alles voor, tijdens en na operatie.

Daarna ging hij meten ( wat ik doodeng vond, op de een of andere manier werd ik echt heel preuts opeens) maar hij stelde me heel erg op mn gemak. En omdat hij zo professioneel en kalm overkwam waren de zenuwen ook snel weg.

 

Daarna ook direct de mogelijkheid voor het plannen van een afspraak en een envelopje met alvast recept en alle gegevens, voor mocht ik naderhand voor hem beslissen.

 

Succes met je intake,en ik hoop dat voor je zelf duidelijk wordt welke pc!

(ik had ook vd Weij, Boerhaave kliniek, nog als optie maar bij dr Demeyere voelde het direct goed dat ik daar niet meer op consult geweest ben.

 

Liefs!x

Dank je wel voor je verhaal.

ja mijn eerste keus is ook Dr demeyere al geweest van in het begin, maar dacht gewoon eens een Second opinion aanhoren kan nooit geen kwaad. Maar nu ik je verhaal zo lees denk ik weer dan gewoon doen en bij je eerste keus blijven!

ooh ben zo zenuwachtig begin er zelf zo slecht van te slapen ongelofelijk zeg! Komt goed blijf ik mezelf heel de dag door zeggen Haha.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei dragonyke:

Oh en mijn eigen man, zei vroeger ook altijd ' het is niet nodig, je bent mooi zoals je bent', maar na de borstvoeding kan hij me toch wel begrijpen, en steunt hij me hierin :)

Ja nu dit is bij ons dan weer niet het geval ik vind van mezelf dat ik het nodig heb na mijn borstvoedingen. En hij zegt dat ik ze zie vliegen:huh: hij zegt ook aangezien we ooit nog een kindje erbij willen het heel misschien daarna nodig zou zijn. Maar ik ben niet van plan om

nog jaren onzeker rond te lopen over mijn bosten. 

Jij ook heel veel succes toegewenst! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei dragonyke:

ik ga ook zeker een informeren wat Demeyere zegt ivm met 'toekomstige' kindjes en borstvoeding,

want dat is hier ook nog wel een issue ;)

 

Ik heb hier ook naar gevraagd, heb er nog geen, maar wil over een jaar of twee wel kindjes. Borstvoeding kan perfect, maar dat ga ik laten schieten, wil mijn borsten graag houden zoals nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2017 om 23:55 zei Charlientje:

Ja, op 7 augustus. Was ook bij dr plovier op consult geweest, maar dat gaf geen goed gevoel bij mij. Dr demeyere gaf le meteen een goed gevoel en is ook realistisch, naar volume toe. Ik ben alvast tevreden!

Fijn om te horen!

Ik ga donderdag naar Demeyere, spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hey meiden!

heb donderdag 15november mijn bv gehad, en dit was onder lokale verdoving! 

Het was allemaal heel spannend en leuk tot ik de Ok werd binnen gereden.

alles werd klaar gezegd alles werd uitgelegd hoe ze zouden beginnen en wat ik zou kunnen voelen.

De prikjes van de verdoving waren wel wat pittig vooral die dan dicht bij het borstbeen werden gespoten!

Eenmaal de verdoving werkte begon Dr nio eraan.

Het voelde super raar je voelt van alles maar kan dit niet plaatsen, het snijden viel mee maar eenmaal ze dan begonnen met de bloedvaatjes dicht te branden voelde ik wel pijn en moesten ze elke keer bij spuiten. Het rook verschrikkelijk, vond de geur echt misselijkmakend vooral omdat je weet dat dit van jou eigen BBQ “vlees” komt :45: eenmaal dit

achter de rug was begon het pas de ruimte die gecreëerd moest worden

voelde heel onprettig aan omdat de Dr elke keer met zijn vingers erin zat te duwen en te trekken! Maar was niet pijnlijk totaal niet eender een ongemakkelijk gevoel!  Echt heb al veel laten doen onder lokale verdoving maar dit spande de kroon! Ik ben één van de vele mensen die verschrikkelijk tegen narcose kunnen.

ik geraak elke keer uitgedroogd van al dat overgeven begin darmklachten te creëren omdat ze heel traag terug in gang schieten en omdat ik de laatste keer een week in het ziekenhuis heb gelegen na deze neven effecten, heb ik besloten dit mijn lichaam en mezelf dus niet meer aan te doen. Maar wil al 2jaar een bv en de narcose hield me elke keer tegen. Tot ik hier een lid heb ontmoet die dit dus onder lokale verdoving een bv heeft laten doen en dankzij haar ben ik te weten gekomen over de Monobloc hydrogel.

Zowel de protheses als de optie onder lokale verdoving spraken mij enorm aan! En daarom heb ik de stap genomen het te riskeren!

Eerlijk waar heb mezelf heel veel moed moeten inspreken om mezelf kalm te moeten houden!

Dit was één van de meest extreme ingrepen die ik al heb ondergaan.

En na vandaag weet ik wat een lichaam allemaal aankan!

Maar zou er 2 keer over nadenken voor ik de stap weer zou wagen.

maar dit allemaal doorstaan heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn droom boobs heb gekregen! 

Nu enkel hopen dat alles goed geneest en ik snel recupereer zodat ik eindelijk kan genieten van een vakantie zonder complexen :beach:

 

groetjes liana xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.