Ga naar inhoud

PC in de buurt van Antwerpen?


zoomit

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na het een paar weken te laten bezinken, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik toch echt een BV wil. De afstand mag niet doorslaggevend zijn, maar ik zou eerst een paar consults in de buurt willen doen. Ik woon in Antwerpen centrum en ben helaas afhankelijk van openbaar vervoer en fiets :-)

Heeft iemand tips voor goede pc's in en rond het Antwerpse? Goed advies gekregen? Tevreden van resultaat? Hoeveel betaald?

Bedankt voor jullie reacties!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zoomit

er zijn er verschillende in Antwerpen hoor, zoals Dr Van Look, Dr Van Rentherghem (ben ik al op consult geweest, lieve man)

Mocht jij er nog andere in de buurt van antwerpen kennen, speel ze je ook maar aan mij door, ook op zoek naar een PC :-)

veel succes

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zoomit, dokter De Mulder in Antwerpen - Berchem. Zeer goede en vriendelijke PC. Ik ben 7 weken geleden door hen geopreerd in Malle. Resultaat is heel mooi. Hij opereert in Malle en in Duffel. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zoomit, dokter De Mulder in Antwerpen - Berchem. Zeer goede en vriendelijke PC. Ik ben 7 weken geleden door hen geopreerd in Malle. Resultaat is heel mooi. Hij opereert in Malle en in Duffel. Groetjes

Hey Martie, heb je toevallig foto's van het resultaat? Hoeveel cc en welke prothesen heb je gekozen? Hoeveel heb je betaald? Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr De Mulder werkt met protheses van Natrelle. Ik heb anatomische protheses Natrelle 410 style MF ( medium height full projection). 295 cc. 3800 euro voor de anatomische protheses en 3500 voor ronde had hij gezegd. Je voelt je bij hem direct op je gemak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag Zoomit, ik ben net geopereerd door Dr. Coenen (St. Augustinus - Wilrijk) en ben echt zeer tevreden over hem. Als je voor een natuurlijk resultaat gaat (hij houdt niet van héél groot), raad ik hem zeker aan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.