Ga naar inhoud

Wissel 450 Mentor hp naar 775 Motiva Ergonomix


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ben hier nieuw op dit forum! En heb wat vraagjes....Ik heb momenteel al borstimplantaten 325cc, maar ik wil graag groter gaan tussen de 500 en 600 cc. Ik ben me momenteel breed aan het oriënteren mbt verschillende klinieken en hun werkwijzen. Nou hoorde ik laatst van iemand die via Faceland een borstvergroting heeft gedaan dat dit uitstekend is bevallen. Zijn er nog andere dames die via Faceland een borstvergroting of een prothesewissel hebben ondergaan? En wat was jullie ervaring? 

Thanx ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een tevreden patiënt van Faceland! Ik heb nergens kritiek op en zeer blij met het resultaat. Jij hebt al eerder een BV gehad, dus wellicht zijn je verwachtingen daardoor wat hoger m.b.t nazorg etc. Ik had bijvoorbeeld na 6 weken pas een controle en heb de arts zelf nooit meer gezien, alleen de assistenten. Maar bij mij was alles goed en zijn er geen complicaties geweest, dus en arts was niet nodig, anders werd hij er wel bijgehaald. Het is misschien allemaal iets onpersoonlijker maar op de dag zelf helemaal niet en is iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam. Groetjes Loes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo dames,

Ik ben nu 8 dagen PO nadat ik een prothese wissel heb ondergaan. Ik ben van 300cc eurosilicone naar 450cc mentor high profile in de linkerborst en naar 500cc in de rechterborst gegaan. Dit omdat ik een verschil in grootte heb. Vreemd genoeg is mijn linkerborst nog steeds een stuk groter dan mijn rechter!  Ik baal hier behoorlijk van want had eigenlijk gehoopt dat het verschil nu zou wegvallen.....zijn hier dames die hier ook ervaring mee hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goedemiddag Ladies,

 

Ik heb een kleine 3 maanden geleden een implantaten wissel ondergaan. Ik ben van 300cc Eurosilicone naar 450cc links en 500cc rechts, high profile Mentor gegaan.

Ik wilde eigenlijk groter gaan ( 550cc en 600cc) maar volgende de chirurg paste dit niet tijdens de operatie.

Ik ben niet blij met het resultaat...mijn rechterborst hangt lager dan de linker, en ik heb niet de grootte die ik graag had gewild. 

 

Na hier op het forum veel goede gelezen te hebben over dr Nio, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een consult bij hem gepland om te kijken wat hij ervan vond.

Hij gaf aan dat de hangende borst gecorrigeerd kan worden en dat er veel meer cc in kan dan dat de vorige chirurg aangaf.

We kunnen zover als 800cc gaan mocht ik dat willen!

 

Het klinkt allemaal super goed en ik heb een heel positief gevoel over Nio. Maar om weer een teleurstelling te voorkomen en dat ik weer heel veel geld kwijt ben....zou ik graag willen horen van andere dames die in een zelfde soort situatie hebben gezeten. 

 

Groetjes Boobs29

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

wat jammer dat je niet tevreden bent! Bij Nio ben je in goede handen en hopelijk krijg je bij hem wel het resultaat wat je graag zou willen.

 

ik heb niet in eenzelfde situatie gezeten maar heb wel Nio borsten van 600 cc haha. En ben heel tevreden met het resultaat en met Nio in het algemeen dus zou hem

zeker aanbevelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Goede avond Ladies,

 

Ik heb voor december een wissel gepland staan waarbij ik van Mentor hp naar Motiva ergonomix zal gaan. Ik heb voor Motiva gekozen omdat de implantaten natuurlijker ogen en zachter aanvoelen. 

Ik wil mijn borsten ook dichter bij elkaar hebben staan (nu een behoorlijk gat) en wil wat bredere borsten, hierop raadde de arts mij Motiva aan. 

 

Nu ik echter de maten en projectie doorneem, vraag ik me af of dat wel gaat lukken....het lijkt wel alsof de Motiva implantaten kleiner zijn dan de Mentor ook al krijg ik meer Cc's.

Zijn er hier dames die verstand hebben van projecties en diameters? Want ik begrijp er niet zoveel van! Wellicht ook dames die motiva implantaten hebben van boven de 700cc?

 

Ik begin nu toch wel te stressen want de datum komt steeds dichterbij en ik wil niet weer teleurgesteld worden.

 

Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobs29,

aan @best_boobie kan je heel veel vragen omtrent projecties en diameters ik denk dat zei je wel kan helpen.

Wat gaf de chirurg aan heb je hem nog gesproken hierover?
 

Ik heb zelf een consult bij dr Nio 21 november ben heel benieuwd naar jou resultaat ik wil ook naar ongeveer 800cc

 

Liefs Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.