Ga naar inhoud

Nieuw, Consult geplant bij Heyendael en KliniekVeldhoven.


Blackwater

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Blackwater, 27 jaar, Mama van een 2 jarige zoon en door de borstvoeding heb ik precies 2 theezakjes gekregen. 

Ik heb voor 17 November een consult geplant staan bij Kliniek Heyendael met meneer van Straten en op 10 December een consult bij Kliniek Veldhoven met een nog onbekende arts. 

 

Ik ben nog nooit geopereerd en vind een borstvergroting dan ook echt heel erg spannend... vooral de narcose en de pijn erna baren me zorgen!

Wanneer de operatie zal plaats moeten vinden, geen idee..... misschien dat we nog graag een tweede kindje willen, dan zal ik het na die zwangerschap doen. 

 

Mijn vraag is eigenlijk, wie is er ook in een van deze klinieken geopereerd en hoe was jullie ervaring? En hoe voelde je je na de operatie kwa pijn etc? Hoelang heb je er last van gehad? 

 

Ook heb ik nog een vraagje, wel een hele brutale, of ik misschien foto's zou mogen bekijken van iemand die ook in een van deze twee klinieken is geopereerd? 

 

Hartelijk bedankt voor het lezen van mijn voorstel berichtje. 

 

Liefs,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik bem gisteren geopereerd bij Kliniek Heyendael door Frans Straten.

Ik was niet echt nerveus voor de narcose en de operatie..(Ben voor andere ingrepen vaker geopereerd geweest)

Maar dat wilt niet zeggen dat het spannend blijft.

De verpleging is daar ontzettend vriendelijk. De anesthesist is super, gele aardige man die je fijn op je gemak stelt.

Ik heb wel vrij veel pijn van een drukkend gevoel, en ondanks mijn medicatie schema heb ik er last van. Maar dit hoort erbij werd mik verteld.

Morgen of overmorgen nemen ze telefonisch contact met me op om te vragen hoe alles gaat.

Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden hoe alles bij hun verloopt.

Qua mailtjes waar snel op gereageerd word, hun kundig advies en hun zorg.

Werd zelfs begeleidt tot in de auto toe.

Ik heb 400cc en 450cc 

Ronde prothesen High Profile dual plane geplaatst.:1bouncingboobs: 

Had een vrij lege D cup door zwangerschap.

Veel succes met je keuze! 

En volg je gevoel na je consulten. :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liss! 

 

Wat fijn dat je operatie zo goed gegaan is!!! Ik hoop dat ik me ook zo voel na de operatie (wel jammer van de pijn maar hey) 

mag ik vragen hoe oud je kind(eren) is? 

 

Ik heb gisteren besproken met mijn partner hoe we het gaan doen met de kleine als ik ben geopereerd en hij zegt dat ie hiervoor geen vrij gaat nemen en dat ik evt mijn moeder moet vragen om me te helpen. Ben bang dat dat niet gaat lukken en ik er dus alleen voor sta na de operatie, mét kind..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blackwater,

 

Ik ben afgelopen dinsdag 6 november geopeerd door dhr van Straten. Als je het leuk vindt kun je mijn verslag lezen het is niet heeel uitgebreid maar mocht je nog vragen heb kan je ze altijd stellen :) hier vindt je de link naar mijn verslag: 

 

https://www.borstenforum.com/topic/25577-melodyxxx-6-november-2018-dr-straten-kliniek-heyendael/?tab=comments#comment-483318

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2018 om 08:56, Blackwater zei:

Hoi Liss! 

 

Wat fijn dat je operatie zo goed gegaan is!!! Ik hoop dat ik me ook zo voel na de operatie (wel jammer van de pijn maar hey) 

mag ik vragen hoe oud je kind(eren) is? 

 

Ik heb gisteren besproken met mijn partner hoe we het gaan doen met de kleine als ik ben geopereerd en hij zegt dat ie hiervoor geen vrij gaat nemen en dat ik evt mijn moeder moet vragen om me te helpen. Ben bang dat dat niet gaat lukken en ik er dus alleen voor sta na de operatie, mét kind..... 

Ja zeker, onze dochter word 3 januari 4 jaar.

Mijn vriend heeft zich 2 weken vrij kunnen pakken. En ik moet zeggen dat ik daar echt heel heél erg blij mee ben. Hij doet alle dingen die ik niet mag, en dat is nogal wat..<_<

Ook de verzorging van onze dochter. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu ook nog niet kan.. kleine bewegingen maken doen bij mij al echt zeer (4 dagen po )

Ik kan je dan ook aanraden om zeker hulp in te schakelen wanneer het zover is.

Dat zou mijn raad zijn. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die bijna geen last hadden na de operatie en die gewoon weg geen hulp hadden en alles wel alleen moesten doen met hun kind(eren).

Succes met je keuze! ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.