Shanxxx Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Hallo dames ik ben Shan een nieuw lid. ik heb meerdere consulten gehad maar ben maandag bij dr van straten geweest en bij hem wil ik het ook gaan doen. Nou twijfel ik heel erg over 400 of 425 cc rond. Ik krijg dual plane Heb zelf een grote B kleine C (wisselt ook met mijn gewicht) Ik zou heel graag foto's willen zien van dames die bij hem geholpen zijn xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtx Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Hoi! Je kan zoeken op straten en dan filteren op albums, dan kom je al een hele hoop foto's tegen! Ik ben zelf gisteren door hem geholpen dus aan mijn foto's heb je nog even niks (zien er nog niet uit). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shanxxx Posted November 1, 2018 Author Share Posted November 1, 2018 Okee top dankjewel ! En hoe is het gegaan? Ik heb wel al veel van jou topics gelezen. Heb je veel pijn en hoeveel heb je gekozen Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtx Posted November 14, 2018 Share Posted November 14, 2018 Op 1-11-2018 om 21:45, Shanxxx zei: Okee top dankjewel ! En hoe is het gegaan? Ik heb wel al veel van jou topics gelezen. Heb je veel pijn en hoeveel heb je gekozen Ik had je berichtje even gemist. Het is handiger als je me noemt in je reactie! @rtx Bij mij is het helemaal goed gegaan, ik had de eerste dagen wel veel pijn maar nu (2 weken PO) eigenlijk alleen nog 's ochtends als ik wakker word pijn. Ik heb gekozen voor 350cc rond dual plane. Als je wilt kan ik je wel toevoegen aan mijn album? Staan inmiddels meer foto's in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts